Wut.quote:Op zondag 16 november 2014 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
De prostaat voelt als een walnoot, derhalve is het eten daarvan gay.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:55 schreef Modus het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
Wiskey.
Vieuw.
Assertieve dissonantie.
Kant nog wal.
hwhehehquote:Op zondag 16 november 2014 19:47 schreef Salatrel het volgende:
6-0heeft Hiddink winstpremies in het vooruitzicht gesteld ofzo?
quote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij is 34 jaar en kaal. Dus nee.
nieuwe hercules gezien? Ik dacht aan jouquote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 krio denkt dat ie er net zo uitziet als Dwayne, nee.
Nee. =$ Dacht aan jou toen ik Predator weer keek. =$quote:Op zondag 16 november 2014 19:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
nieuwe hercules gezien? Ik dacht aan jou@@
quote:Op zondag 16 november 2014 19:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. =$ Dacht aan jou toen ik Predator weer keek. =$
Hey, da's Duane Johnnson.quote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Assertieve dissonantie.quote:Op zondag 16 november 2014 18:55 schreef Modus het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
Wiskey.
Vieuw.
Assertieve dissonantie.
Kant nog wal.
Hahahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De veer onder de kale surinaamse syriersdat ben je
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nog één keer en ik maak van je kapsel een dimsum-mandje,
https://soundcloud.com/bmore-new-era/falling-downquote:Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Werd gvd tijd dat Oranje weer eens ging winnen.
Modus is van de Admi.quote:
Noice.quote:Op zondag 16 november 2014 20:18 schreef krioro het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/bmore-new-era/falling-down
deze gastenquote:
GC / Turken op FOK! #1203 -quote:Op zondag 16 november 2014 23:06 schreef wickedmen het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=378217239021825![]()
![]()
Wat een BAAS/LAD.
Why?quote:
bahquote:
tijd voor een ander beroepquote:Op maandag 17 november 2014 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Foutje van de kapper of zo.
Ik snapte het niet, zag iets later pas dat het dezelfde was toen ik de url had gelezenquote:Op maandag 17 november 2014 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Foutje van de kapper of zo.
Mooier dan die in Almere?quote:
?? dacht altijd dat je daar geboren en getogen was.quote:Op maandag 17 november 2014 11:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Almere geweest
Jijquote:Op maandag 17 november 2014 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
?? dacht altijd dat je daar geboren en getogen was.
Hij zit nu toch waar de BK eerst zat?quote:
;pquote:
Ja die op centraal wel. Is er nu ook 1 op spuiquote:Op maandag 17 november 2014 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij zit nu toch waar de BK eerst zat?
Vind ik niet handig, want eerst kon ik gewoon een koffie halen en op de trein stappen.
Nu moet ik helemaal naar het einde lopen
#luiezakhooi
Oh, eens bezoeken dan maarquote:Op maandag 17 november 2014 11:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die op centraal wel. Is er nu ook 1 op spui
Hoi Sgt :S Wie geht es dir?quote:Op maandag 17 november 2014 11:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
SgtPorkbeans gastpost
Hoi 4ebe en anderen![]()
Gut :Squote:Op maandag 17 november 2014 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Sgt :S Wie geht es dir?
geen fileklachten? niks?quote:Op maandag 17 november 2014 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOOOEEEEEEDEEEEMORGEEEEENNNNNNNN
Mijn dag begon al om 06.00 uur en ik heb geen file gehad.
Dus rozegeur en maneschijn/ eenhoorns en konijntjes all over![]()
![]()
!
Mag ik ook een kopje koffie? :Squote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gut :S
Kaffee gemacht und so weiter
Kom maar halen xd xdquote:Op maandag 17 november 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik ook een kopje koffie? :S
Oke, hoe drink je je koffie?quote:
Wat een vraagquote:Op maandag 17 november 2014 11:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke, hoe drink je je koffie?
Inb4: met de mond huehue
Toch wel gewoon zwart hequote:
Ja oke, ik kom wel even vanuit Hoofddorp naar het Oostn'quote:
Klacht, ik zit in hoofddorpquote:
Hoofddorp ligt naast Schiphol tochquote:Op maandag 17 november 2014 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, ik kom wel even vanuit Hoofddorp naar het Oostn'
quote:Op maandag 17 november 2014 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klacht, ik zit in hoofddorp
arme jijquote:
Ja, ik stap na mijn werk op het vliegtuig.quote:Op maandag 17 november 2014 11:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoofddorp ligt naast Schiphol toch
2 uurtjes rijden ongeveer
Mijn collega maakt caviageluidjes.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik stap na mijn werk op het vliegtuig.
Ver weg van Nederland...
Ja want in Nederland hebben we het zo slecht, ik denk dat ik ook maar naar Congo ga, veel beter daar, niet zo veel mocros.quote:Op maandag 17 november 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik stap na mijn werk op het vliegtuig.
Ver weg van Nederland...
Daar zat ik vanochtend, bijna..quote:
Verweggistanquote:
Ik ga naar Botswana, dan ga ik kijken hoe dat 2 jarig diepvriesgehakt van de appie gemaakt wordt.quote:Op maandag 17 november 2014 11:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja want in Nederland hebben we het zo slecht, ik denk dat ik ook maar naar Congo ga, veel beter daar, niet zo veel mocros.
Tegenstrijdig ditquote:Op maandag 17 november 2014 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verweggistan![]()
![]()
Nee grapje, ik blijf nog het hele jaar hier.
[..]
Ik ga naar Botswana, dan ga ik kijken hoe dat 2 jarig diepvriesgehakt van de appie gemaakt wordt.
quote:Op maandag 17 november 2014 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zat ik vanochtend, bijna..
dit jaar duurt niet zo heel lang meer..quote:Op maandag 17 november 2014 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verweggistan![]()
![]()
Nee grapje, ik blijf nog het hele jaar hier.
Vrouwen zijn tegenstrijdigquote:
Zit jij in Nootdorp dan?quote:
Jij bent wel zo iemand die zegt dat ze " Prettig gestoord " is, ofnie, met je cavia's.quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zijn tegenstrijdigDaar gedijen ze op
Althans de psycho's dan
Ja, nootmans is burgermeester van Nootdorp.quote:
Ook dat is correct.quote:Op maandag 17 november 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar duurt niet zo heel lang meer..
afgelopen weekend afgesproken om ook een avond kerst bij een vriend thuis te vieren. goed excuus om niet te lang bij de familie te hangen.quote:Op maandag 17 november 2014 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook dat is correct.
Jeeej kerst thuis vieren
Ik hou ook Brabanders als hobbyquote:Op maandag 17 november 2014 11:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent wel zo iemand die zegt dat ze " Prettig gestoord " is, ofnie, met je cavia's.
huehuehuehuequote:Op maandag 17 november 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nootmans is burgermeester van Nootdorp.
Ik mag in december geen vrij nemenquote:Op maandag 17 november 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen weekend afgesproken om ook een avond kerst bij een vriend thuis te vieren. goed excuus om niet te lang bij de familie te hangen.
maar ja. wel 2 weken vrij..
quote:Op maandag 17 november 2014 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag in december geen vrij nemen_
"Fabriek" is wel de juiste omschrijving ja.quote:Op maandag 17 november 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, is het bedrijf gewoon dicht. op de mensen na die in de diverse fabrieken zitten
quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
Ik heb een pm in die strekking gehad, waarschijnlijk dus van iemand die deze gast als vb heeft![]()
Echt, een heel aantal dingen zo letterlijk vertaald naar het nederlands
quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Vond het toen al mwaw, zeker aangezien die gast nogal tekeer ging over vrouwen op het forum(gore hoeren enzo). Maar nu zie ik dus dat het bijkans 1 op 1 vertaald is en overgenomen van deze gast.
Vind het wel grappig eigenlijk...Zo treurig dat het grappig wordt.
Snapte al niet dat iemand dacht op zo'n manier succesvol te kunnen zijn.
Verder dan nog ontopic.
Deze gast is een randdebiel, toch zou ik het niet verboden willen hebben dat hij spreekt. Maar zodra hij 1 van die dingen in praktijk brengt die niet kunnen dan gewoon keihard aanpakken.
?quote:Op maandag 17 november 2014 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Fabriek" is wel de juiste omschrijving ja.
quote:
Modus, niet zo achterbaks doenquote:Op maandag 17 november 2014 11:55 schreef Modus het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8
[..]
[..]
[..].
Waar ik werk...quote:
ik heb medelijdenquote:
Bedankt Hans. Dat had dit topic net even nodigquote:Op maandag 17 november 2014 11:55 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..].
Oké Achmed.quote:Op maandag 17 november 2014 12:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dat had dit topic net even nodig
Trieste figurenquote:Op maandag 17 november 2014 11:55 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..].
ninja editquote:Op maandag 17 november 2014 12:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" PUA "waarschijnlijk allemaal maagdjes in die SC.
Zit niet op te letten, wou iets zeggen over het feit dat ze zichzelf artists noemen, maar meh.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zijn tegenstrijdigDaar gedijen ze op
Althans de psycho's dan
quote:
Ironisch dit.quote:Op maandag 17 november 2014 12:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 12:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dat had dit topic net even nodig
Ja, datquote:Op maandag 17 november 2014 12:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 17 november 2014 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, datzijn meesters in beffen altijd
Idd want we weten allemaal hier dat je een bawz bent en totaal niet onzeker.quote:Op maandag 17 november 2014 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, datzijn meesters in beffen altijd
Oke.quote:Op maandag 17 november 2014 12:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd want we weten allemaal hier dat je een bawz bent en totaal niet onzeker.
Eindbawz 2NutZ
En nu je toch zo bawz bent hoef je ook niet te haten op mensen met wat minder zelfvertrouwen dan jou.
Echt hequote:Op maandag 17 november 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wowww doe eens niet zo onzeker met je " Oke " :ssss
Wow hij zei oke. Hij moet wel zeer alpha zijn. :ssssquote:Op maandag 17 november 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wowww doe eens niet zo onzeker met je " Oke " :ssss
Hij dit hij datquote:Op maandag 17 november 2014 13:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow hij zei oke. Hij moet wel zeer alpha zijn. :ssss
Ok
Doh, mensen die dat op console doenquote:Op maandag 17 november 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
Oh btw griddie... jij speelde ook diablo toch?neem wel aan op pc?
Ik doe hem op consolequote:Op maandag 17 november 2014 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doh, mensen die dat op console doendoe wel eens met Mur wat potjes.
Heb je em ook gekocht?
Het is Paragonquote:Op maandag 17 november 2014 13:12 schreef Salatrel het volgende:
Mensen die niet lvl 100 aragorn zijn in Diablo 3 :")
Ben rond de 350 ergens. *Paragonquote:Op maandag 17 november 2014 13:12 schreef Salatrel het volgende:
Mensen die niet lvl 100 aragorn zijn in Diablo 3 :")
Zit Seasonal op het moment met een DH, hoorde dat console meer Legendary drop-rate heeft, maar ik heb een pest hekel aan controllers, dus niks voor mij.quote:Op maandag 17 november 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe hem op console
Zie overigens vaak dat pc spelers migreren naar console. Fijne versie wel hoor, nooit verwacht.
Welke class? en ook UEe?
Heb je al een baan?quote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
Echt hè, nerds met die spelletjes. Ga het echte leven proberen man denk ik dan. Ja toch, niet dan.
Lekker zeevissen tochquote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
Echt hè, nerds met die spelletjes. Ga het echte leven proberen man denk ik dan. Ja toch, niet dan.
Nee niet mixed helaas. Speel wel eens met paar collegas op console. Heel relaxt met controller serieus. Nooit verwacht.quote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit Seasonal op het moment met een DH, hoorde dat console meer Legendary drop-rate heeft, maar ik heb een pest hekel aan controllers, dus niks voor mij.
Weet overigens niet of het mixed is qua servers pc/console. ( Anders zou je samen kunnen gamen )
quote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
Lauw of koud is vaak beter.quote:Op maandag 17 november 2014 13:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Apply warm water to burned area.
Godverquote:Op maandag 17 november 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee niet mixed helaas. Speel wel eens met paar collegas op console. Heel relaxt met controller serieus. Nooit verwacht.
Heb ook DH op paragon 110. Alleen doe weinig DMG weetje... is beter om 2 crossbows te dragen of ook een quiver?
Ja, dat is serieus.quote:
Is dat weer een nieuw dingetje? dat geHans?quote:
Ehhm er is maar 1 echte build die werkt, heb je alleen redelijk wat items voor nodig.quote:Op maandag 17 november 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee niet mixed helaas. Speel wel eens met paar collegas op console. Heel relaxt met controller serieus. Nooit verwacht.
Heb ook DH op paragon 110. Alleen doe weinig DMG weetje... is beter om 2 crossbows te dragen of ook een quiver?
Hans doe effe normaal.quote:Op maandag 17 november 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuw dingetje? dat geHans?
Noicequote:Op maandag 17 november 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ehhm er is maar 1 echte build die werkt, heb je alleen redelijk wat items voor nodig.
stuur wel effe DM met mijn build.
Haha mad en aandoenlijk. Maar ja, dat heb ik. Nooit zonder gezeten ook eigenlijk. Woon je al op jezelf?quote:
Misschien binnenkort weer.quote:
shots firedquote:Op maandag 17 november 2014 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha mad en aandoenlijk. Maar ja, dat heb ik. Nooit zonder gezeten ook eigenlijk. Woon je al op jezelf?
Nog tips waar men de verste vis kan halen? wink: ;pquote:
Bijna, nog even een maandje of 2 bufferen zodat ik meteen een redelijke living room kan kopen ( niet van die ikea meuk ). Kan niet wachten tot ik in de leenbakker sta voor mijn I <3 Home bordjes11!!1quote:Op maandag 17 november 2014 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha mad en aandoenlijk. Maar ja, dat heb ik. Nooit zonder gezeten ook eigenlijk. Woon je al op jezelf?
Waarde hechten aan de inrichting van je huis:')quote:Op maandag 17 november 2014 13:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bijna, nog even een maandje of 2 bufferen zodat ik meteen een redelijke living room kan kopen ( niet van die ikea meuk ). Kan niet wachten tot ik in de leenbakker sta voor mijn I <3 Home bordjes11!!1
Kan je beter naar Xenos voor gaan, is goedkoper. En die hebben meer varianten op I LOVE HOMEquote:Op maandag 17 november 2014 13:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bijna, nog even een maandje of 2 bufferen zodat ik meteen een redelijke living room kan kopen ( niet van die ikea meuk ). Kan niet wachten tot ik in de leenbakker sta voor mijn I <3 Home bordjes11!!1
Gvdquote:Op maandag 17 november 2014 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De verste vanaf hier moet ergens bij Nieuw-Zeeland vandaan komen denk ik.quote:Op maandag 17 november 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog tips waar men de verste vis kan halen? wink: ;p
Best belangrijk imo, dat als je thuis komt je jezelf ook thuis voelt xoxoquote:Op maandag 17 november 2014 13:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarde hechten aan de inrichting van je huis:')
Zat al te twijfelen of ik 'meest verse' moest typenquote:Op maandag 17 november 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De verste vanaf hier moet ergens bij Nieuw-Zeeland vandaan komen denk ik.
Dat gevoel is ttoch niet gelinkt aan zulke aardse zakenquote:Op maandag 17 november 2014 13:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Best belangrijk imo, dat als je thuis komt je jezelf ook thuis voelt xoxo
okquote:Op maandag 17 november 2014 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gevoel is ttoch niet gelinkt aan zulke aardse zaken
Overgenomen van zijn voorbeeld Dimaxx, die andere opperbaas.quote:Op maandag 17 november 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuw dingetje? dat geHans?
Nee is van VIquote:Op maandag 17 november 2014 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Overgenomen van zijn voorbeeld Dimaxx, die andere opperbaas.
Mwah, ik ben voor een langere tijd in een hotel verbleven en wat ik toen echt gemist hebt waren gewoon je persoonlijke spullen. Maakt het niet uit if het mooi is, maar gewoon je eigen spullen. Van daaruit toen een nieuwe woning betrokken, spullen overgebracht en het voelde direct meer aan als thuis.quote:Op maandag 17 november 2014 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gevoel is ttoch niet gelinkt aan zulke aardse zaken
hoe herken je diequote:Op maandag 17 november 2014 13:32 schreef ntm het volgende:
[..], ik was het niet
. Gisteren zag ik wel ineens 2 FOK!kers in de starbucks, awkward
Wat heb je nu, appartement?quote:Op maandag 17 november 2014 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, ik ben voor een langere tijd in een hotel verbleven en wat ik toen echt gemist hebt waren gewoon je persoonlijke spullen. Maakt het niet uit if het mooi is, maar gewoon je eigen spullen. Van daaruit toen een nieuwe woning betrokken, spullen overgebracht en het voelde direct meer aan als thuis.
Dit was een andere keer, maar nu ook appartement ja.quote:
wie waren het?quote:
Lekker heur, midden in de stad ergens?quote:Op maandag 17 november 2014 13:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit was een andere keer, maar nu ook appartement ja.
Nerdjes die alles overnemen om maar 'populair' op FOK! te zijnquote:Op maandag 17 november 2014 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Overgenomen van zijn voorbeeld Dimaxx, die andere opperbaas.
Heb je het over mij?quote:Op maandag 17 november 2014 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nerdjes die alles overnemen om maar 'populair' op FOK! te zijn![]()
Misschien welquote:
Nee.quote:Op maandag 17 november 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien welje voelt je aangesproken?
Redelijk centraal tussen de verschillende centra's. Jammer dat ze Duits spreken enkel.quote:Op maandag 17 november 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker heur, midden in de stad ergens?
Deze moet je ook nog even doen:quote:
die hond wil gwn anaal genomen wordenquote:
Wow, ok.quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
die hond wil gwn anaal genomen worden
Littlebrownie en drnick, ik weet nog dat ik ze in US had gevraagd of ze verkering hadden maar dat werd ontkentquote:Op maandag 17 november 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie waren het?
heb je ze aangesproken?
EN ZOENDEN ZE OOK!??!?!quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Littlebrownie en drnick, ik weet nog dat ik ze in US had gevraagd of ze verkering hadden maar dat werd ontkent. Niet boeiend verder, het is alleen altijd een beetje awkward als je FOK!kers ziet in real life.
Als ik lb zag zou ik direct hosselenquote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Littlebrownie en drnick, ik weet nog dat ik ze in US had gevraagd of ze verkering hadden maar dat werd ontkent. Niet boeiend verder, het is alleen altijd een beetje awkward als je FOK!kers ziet in real life.
Er schijnt gevingerd te zijn.quote:
Hahaquote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
zou kunnen, die zijn wel vaker samen.quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er schijnt gevingerd te zijn.
Je valt op wel op Michael Jackson uit zijn Jacksons 5 periode?quote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik lb zag zou ik direct hosselen
Dacht ik al ja.quote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik lb zag zou ik direct hosselen
Denk friendzone.quote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, maarja zou ook vriendschappelijk kunnen zijn (of friendzone).
Denk het wel, m'n vriend zei wel van 'ja die 2 zaten zo naar je te kijken'quote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, die zijn wel vaker samen.
hebben ze jou ook gezien?
Nee maar zij is wel lief.quote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Je valt op wel op Michael Jackson uit zijn Jacksons 5 periode?
Ja dat is een lastigequote:
Kan wel, ken haar niet.quote:
Dat is inderdaad best raar.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom ben ik jou nog niet tegengekomen
was het niet gewoon een zwerver in een pak?quote:Op maandag 17 november 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best raar.
Enige Fok!er die ik heb gespot in mur een keer in de trein
Misschien maar beter ook.quote:Op maandag 17 november 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best raar.
Enige Fok!er die ik heb gespot in mur een keer in de trein
Hij.ziet er absoluut niet uit als zwerver. Knappe man, srsquote:Op maandag 17 november 2014 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het niet gewoon een zwerver in een pak?
Als ik naar Leiden moet stap ik vaak over in Den Haag, station dus. Soms om te shoppen, maar ga er niet uit. Jij dan?quote:
Centraal ben ik wel vaak. Leiden centraal ook somsquote:Op maandag 17 november 2014 14:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Als ik naar Leiden moet stap ik vaak over in Den Haag, station dus. Soms om te shoppen, maar ga er niet uit. Jij dan?
Het houdt niet op... niet vanzelf...quote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze moet je ook nog even doen:
'Het houd niet op niet vanzelf.'
Ging echt helemaal stuk om deze verwoordingenquote:Op maandag 17 november 2014 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
een darmbeweging zou zijn ter groote van de slurf van een olifant.
ik moest naar huis om die fucking keutel te leggen![]()
om gewoon die zadelpunt als een soort kurk tussen mijn billen te persen.
om dat struisvogelei binnen tehouden
Maar ja ik kon moeilijk op die man zijn achterbank gaan zitten te schijten
een volle sprint zet de stormvloedkering natuurlijk wagenwijd open
komt een enorme dikke brei stront ter grote van een banketstaaf uit mijn poepert.
Laatst ook eens gehad. Moest 20 min. lopen maar bij 10 min. begon de kramp toch wel erg onaangenaam te worden maar rennen KAN DAN GEWOON NIET, dan schijt je meteen je hele broek vol. Godse hoop bagger neergelegd toen, zat niet eens meer op de bril uiteindelijk (quote:Op maandag 17 november 2014 14:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Deze OP![]()
.
KLB / Darmperistaltiek verpest mijn avond zuipen!
[..]
Ging echt helemaal stuk om deze verwoordingen. Vooral dat struisvogelei
.
Hehequote:Op maandag 17 november 2014 14:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Laatst ook eens gehad. Moest 20 min. lopen maar bij 10 min. begon de kramp toch wel erg onaangenaam te worden maar rennen KAN DAN GEWOON NIET, dan schijt je meteen je hele broek vol. Godse hoop bagger neergelegd toen,
Wat? =$quote:zat niet eens meer op de bril uiteindelijk ().
De politie kon ter plekke bevestigen dat de peroon inderdaad in brand heeft gestaan.quote:Op maandag 17 november 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)oxtel-overleden.html
Toch niet het hakunabos
Nee dat is in Limburg.quote:Op maandag 17 november 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Toch niet het hakunabos
hij zag zwart van roetquote:Op maandag 17 november 2014 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De politie kon ter plekke bevestigen dat de peroon inderdaad in brand heeft gestaan.Lijkt wel Belgische polies.
Volgens mij moest hij een stukje gaan staan om niet in aanraking te komen met de enorme berg strontquote:
Bedankt voor je quote.quote:
Oh ghehequote:Op maandag 17 november 2014 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij een stukje gaan staan om niet in aanraking te komen met de enorme berg stront
quote:Op maandag 17 november 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee dat is in Limburg.HeerlenKoolkoelenweg
Dat is gianni volgens mij, op Pinkpop.quote:Op maandag 17 november 2014 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Er was toch ook 's iemand hier die hakuna wel 's had gezien in het echt?Of was dat nou Fernandes. Of was het in LIF/US, maar dat diegene ook hier in de SC postte
.
Heb jij trouwens nog mooie schijtverhalenquote:Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is gianni volgens mij, op Pinkpop.
quote:
truequote:Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is gianni volgens mij, op Pinkpop.
Nee eigenlijk niet. Lukt bijna altijd gewoon thuis.quote:Op maandag 17 november 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog mooie schijtverhalen?
Ik wilde iets verzinnen op "Er staat een paard in de gang" alleen dan met "Een gezonde stoelgang", maar het lukt niet dus waarschijnlijk gewoon niet grappig.quote:Op maandag 17 november 2014 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Lukt bijna altijd gewoon thuis.
I laughed for a little.quote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wilde iets verzinnen op "Er staat een paard in de gang" alleen dan met "Een gezonde stoelgang", maar het lukt niet dus waarschijnlijk gewoon niet grappig.
"Noem je mij een hond, dan ben jij mijn teef"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 november 2014 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"Noem je mij een hond, dan ben jij mijn teef"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Def rhymz tho
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Winamp.quote:Op maandag 17 november 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Def Rhymz, jeugd/cultheld.
[ afbeelding ]
Echt al 10+ jaarquote:Op maandag 17 november 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Winamp.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben wel eens naar een voorlichtingsavond geweest voor studeren in USA, zeiden ze ook tegen me als je vrouw + allochtoon bent maak je goed kans wat betreft scholarships/fundsquote:
Doe je altijd als iemand zegt dat je iets moet doen? betaquote:Op maandag 17 november 2014 14:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het houdt niet op... niet vanzelf...
Hahahaha wowquote:Op maandag 17 november 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Windows Media playerquote:Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt al 10+ jaar. WinAmp master race > filthy casual iTunes peasants.
Je mist deze hier nogquote:Op maandag 17 november 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Moet bij dat soort berichten altijd denken aan een klasgenoot die zichzelf overgoot met licht ontvlambaar spul, zichzelf vervolgens aanstak en brandend een stuk door de stad fietste, hartstikke dood uiteraard.quote:Op maandag 17 november 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Toch niet het hakunabos
Het houdt niet op... niet vanzelf...quote:Op maandag 17 november 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je altijd als iemand zegt dat je iets moet doen? beta
Wat een homo.quote:Op maandag 17 november 2014 17:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Moet bij dat soort berichten altijd denken aan een klasgenoot die zichzelf overgoot met licht ontvlambaar spul, zichzelf vervolgens aanstak en brandend een stuk door de stad fietste, hartstikke dood uiteraard.
Ik ben allang blij dat hij het niet voor de klas heeft gedaan want de volgende dag zou hij een spreekbeurt hebben gehouden over ''zelfmoord onder jongeren''.
Rare kwast, was ook een homo en gothic.
Het was s' nachts gebeurd en in de morgen erna zijn wij wezen kijken op de plek waar hij is ingestort, zijn leren jas was deels in de stenen van de straat gesmolten.quote:
het wordt pas raar als iemand je gaat roken en daardoor alleen maar hoge cijfers haalt op school.quote:Op maandag 17 november 2014 17:13 schreef wickedmen het volgende:
Ook ironisch dat je jezelf in brand steekt, overlijdt en jaren later een klasgenoot die het hoorde op internet het vertelt en de enigste reactie wat er op komt is wat een homo.
Dan ga je wel denken van FML en zou je jezelf best in brand willen steken.
Bij wijze van spreken dan.
Ja, maar zou bijvoorbeeld toch een stuk liever voor de trein springen dan mijzelf in brand steken en daarna nog een paar uur leven.quote:Op maandag 17 november 2014 17:13 schreef wickedmen het volgende:
Ook ironisch dat je jezelf in brand steekt, overlijdt en jaren later een klasgenoot die het hoorde op internet het vertelt en de enigste reactie wat er op komt is wat een homo.
Dan ga je wel denken van FML en zou je jezelf best in brand willen steken.
Bij wijze van spreken dan.
Over vloeibaar vet gesproken.quote:Op maandag 17 november 2014 17:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het was s' nachts gebeurd en in de morgen erna zijn wij wezen kijken op de plek waar hij is ingestort, zijn leren jas was deels in de stenen van de straat gesmolten.
Al 's eerderquote:Op maandag 17 november 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
Deze al gezien btw?
KLB / Skydiven met uggs
Check ditquote:
Die staat onder Postmenquote:Op maandag 17 november 2014 17:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Je mist deze hier nog
en het is Ali Baba en de 40 Bantieten
quote:Op maandag 17 november 2014 17:13 schreef wickedmen het volgende:
Study high, take the test high, get high scoresquote:Op maandag 17 november 2014 17:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het wordt pas raar als iemand je gaat roken en daardoor alleen maar hoge cijfers haalt op school.
How High iemand?
Ach een explosief einde is ook mooi.quote:Op maandag 17 november 2014 17:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar zou bijvoorbeeld toch een stuk liever voor de trein springen dan mijzelf in brand steken en daarna nog een paar uur leven.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Study high, take the test high, get high scores.
Ik vond hem overigens wel enorm irritant dus het was ook niet echt een groot gemis.quote:Op maandag 17 november 2014 17:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ach een explosief einde is ook mooi.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een zak tuinaarde openscheuren. De rioolbelasting betalen.
Er zijn ook weinig mensen zo lelijk als deze 2.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat een vreselijke Gutmensch is dat toch.
was een woordgrap kankerdebiel.quote:Op zondag 16 november 2014 18:55 schreef Modus het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
Wiskey.
Vieuw.
Assertieve dissonantie.
Kant nog wal.
Touche. Maar hij is 42.quote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zit lelijkheid standaard in het Gutmensch-basispakket.quote:Op maandag 17 november 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig mensen zo lelijk als deze 2.
[ afbeelding ]
Nou, nou. Maar leg uit, ergens zie ik wel een walnoot grap, maar dat heeft niets met dequote:Op maandag 17 november 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
was een woordgrap kankerdebiel.
Ik ben srs te lui om terug te gaan naar de topic enzo. Heb zojuist pure chocola gegeten terwijl ik dacht dat het melk wasquote:Op maandag 17 november 2014 18:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, nou. Maar leg uit, ergens zie ik wel een walnoot grap, maar dat heeft niets met devan doen?
Je smaakpupillen zijn niet meer wat het geweest zijn?quote:Op maandag 17 november 2014 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben srs te lui om terug te gaan naar de topic enzo. Heb zojuist pure chocola gegeten terwijl ik dacht dat het melk was
Die nigger kruidnoot had me er gewoon ingeluisd G.quote:Op maandag 17 november 2014 18:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je smaakpupillen zijn niet meer wat het geweest zijn?
goeie muziek. Kan ik echt waarderenquote:
Weet ik man. Luister nu dit:quote:Op maandag 17 november 2014 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
goeie muziek. Kan ik echt waarderen
slecht nummer zegquote:Op maandag 17 november 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet ik man. Luister nu dit:
Diverse boy.
quote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb trouwens Wickedman ontmanteld
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding
Haha damn, die zit wel tegen Diabeethoven®quote:Transgender is geen geslacht. Dat is hetzelfde als dat jij iedereen zou die je ontmoet zou moeten vertellen dat je geestelijk gehandicapt bent. Daar kun jij ook niks aan doen, maar je bent het wel.
Lijkt verdomme wel Downisty of hoe heette dat programmaquote:Op maandag 17 november 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ik was heel erg bang dat ik jou kwijt zou raken erdoor.
Ja inderdaad, zelfs ik als doorgewinterde troll- en flamemongool neig daar ook naarquote:Op maandag 17 november 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
sws #TeamAB als ik aan iemand mijn stukje medeleven moet tonen.. want ja dat is het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd, kijk dan man. En dan is dit nog redelijk flatteus vergeleken met wat ik eerder heb moeten aanschouwen van 'm.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha dit hoofd in gedachte en dan die discussie op de achtergrond. #DitisFOK! #Neverforgetquote:Op maandag 17 november 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, kijk dan man. En dan is dit nog redelijk flatteus vergeleken met wat ik eerder heb moeten aanschouwen van 'm.![]()
![]()
En altijd het laatste woord.
mag ik meequote:Op maandag 17 november 2014 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bijna evenveel waard als de Euro. En ik ga over maandje naar NY
Dikke tetten tochquote:Op maandag 17 november 2014 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft een herpeslip (gehad).
Ik laat me dan ook niet pijpen door een eendagspaard.quote:Op maandag 17 november 2014 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft een herpeslip (gehad).
jwz titslapping all the way.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |