Het kwam er wat scheef uit, maar ik bedoelde meer zo van... Stel dat iemand vraagt om met haar te Skypen of met haar te Facebooken, en ze doet constant vaag en zegt steeds dat het niet kan want "Insert reden" En vervolgens geeft ze toch toe en zien ze op Skype/Facebook een man, dan zijn die personen waar ze mee praat wel geschokt, en de shock is een flink stuk kleiner als ze gewoon meld wat ze is/wie ze is/wat ze wilt worden etc etc qua geslacht.quote:Op maandag 17 november 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom bepaal jij wanneer zij moet zeggen hoe of wat er onder haar broekje zit? Dat mag zij toch zeker wel zelf bepalen? Al verteld ze het pas na de 5e keer.
quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hè: ''Great minds think alike''.
quote:
Ah oke bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Het kwam er wat scheef uit, maar ik bedoelde meer zo van... Stel dat iemand vraagt om met haar te Skypen of met haar te Facebooken, en ze doet constant vaag en zegt steeds dat het niet kan want "Insert reden" En vervolgens geeft ze toch toe en zien ze op Skype/Facebook een man, dan zijn die personen waar ze mee praat wel geschokt, en de shock is een flink stuk kleiner als ze gewoon meld wat ze is/wie ze is/wat ze wilt worden etc etc qua geslacht.
Een vriendin van mij wilt ook een man worden, daar heb ik absoluut geen moeite mee, omdat ze het na een korte periode van praten al meldde, ze was (net als Adorabelle) bang om afgewezen te worden, ze was er onzeker over, maar ik accepteerde het, omdat ze meteen al eerlijk was, en zich niet anders voordeed.. Dat is het hele verschil.
Popcorn kan weer opgeborgen worden inderdaad.quote:
Ik geef toe dat ik dat niet zo handig aangepakt heb. Ik wist gewoon niet hoe ik het moest zeggen. En ik was heel erg bang dat ik jou kwijt zou raken erdoor. Toen heb ik uiteindelijk maar mijn Facebook profiel gelinkt, in de hoop dat je het zou begrijpen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Het kwam er wat scheef uit, maar ik bedoelde meer zo van... Stel dat iemand vraagt om met haar te Skypen of met haar te Facebooken, en ze doet constant vaag en zegt steeds dat het niet kan want "Insert reden" En vervolgens geeft ze toch toe en zien ze op Skype/Facebook een man, dan zijn die personen waar ze mee praat wel geschokt, en de shock is een flink stuk kleiner als ze gewoon meld wat ze is/wie ze is/wat ze wilt worden etc etc qua geslacht.
Een vriendin van mij wilt ook een man worden, daar heb ik absoluut geen moeite mee, omdat ze het na een korte periode van praten al meldde, ze was (net als Adorabelle) bang om afgewezen te worden, ze was er onzeker over, maar ik accepteerde het, omdat ze meteen al eerlijk was, en zich niet anders voordeed.. Dat is het hele verschil.
quote:
Heb geduldquote:Op maandag 17 november 2014 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Popcorn kan weer opgeborgen worden inderdaad.
quote:Op maandag 17 november 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
En ik ben geen man. Op mijn ID kaart staat dat ik een vrouw ben, dus dan ben ik gewoon een vrouw. Ik heb een vrouwennaam, praat als een vrouw, zie eruit als een vrouw, ruik als een vrouw en loop als een vrouw. Hoezo zou ik dan een man zijn? Alleen vanwege wat er in m'n string zit? Rot op.
Welk topic bedoel je eigenlijkquote:Op maandag 17 november 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik dat niet zo handig aangepakt heb. Ik wist gewoon niet hoe ik het moest zeggen. En ik was heel erg bang dat ik jou kwijt zou raken erdoor. Toen heb ik uiteindelijk maar mijn Facebook profiel gelinkt, in de hoop dat je het zou begrijpen.
Helaas besloot je om niet meer te reageren en dan dat topic aan te maken. Waar je ook nog beweerde dat ik je aan het lijntje gehouden had.
En ik ben geen man. Op mijn ID kaart staat dat ik een vrouw ben, dus dan ben ik gewoon een vrouw. Ik heb een vrouwennaam, praat als een vrouw, zie eruit als een vrouw, ruik als een vrouw en loop als een vrouw. Hoezo zou ik dan een man zijn? Alleen vanwege wat er in m'n string zit? Rot op.
Even aanschuiven.quote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 17 november 2014 18:57 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Even aanschuiven.Dit "argument"verplicht haar dus nog altijd nergens toe. Haar leven, haar keuzes. Zij kiest deze weg, nou, dan wens je haar toch alle succes toe. Als ze je er pijn mee doet dan geef je dat aan en kies je voor a) op goede voet verder b) niet verder. En zij gaat ook lekker verder met haar leven. Zij wil gewoon als een vrouw behandeld worden. Moet ze zich dan steeds introduceren als iets anders, terwijl ze zich 100% vrouw voelt omdat er anders wel eens mensen zouden kunnen schrikken? Dan voel je je dus nooit compleet. Kan je dat niet zien? Ze voelt zich vrouw, ze weet voor zichzelf dat ze vrouw is, maar moet zich als iets anders voordoen omdat het maatschappelijk aanvaardbaar is (ik weet, voor jou lijkt dit andersom, maar jij ziet haar dus nog steeds als man, dit lijkt me hier het hele probleem).
Leuk leven zou dat zijn, ja.
Niet op puberjochies?quote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh please, alsof ik aandacht wil van een paar puberjochies die zich totaal niet seksueel aangetrokken voelen tot me.
[..]
Niks uit schaamte. Al mijn vriendinnen en vrienden weten ervan. Maar als je fucking respectloos gaat doen tegen me dan kun je een block verwachten.
Of ben je vergeten hoe je mij behandeld hebt toen ik eindelijk de moed bijeengeraapt had om jou mijn geheim toe te vertrouwen?
Ja dat duurt 2 maanden, 2 maanden niets plaatsen enje bent er vanaf.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Die vriendin liegt, ik zie hem ook gewoon.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef .sfinx het volgende:
niet om het een of ander, maar als ik aan het daten ben met een transgender zonder dat ik het weet en als je dan moment supreme dat stringetje van haar middel aftrekt en er floept een gigantische worst tussenuit. dan trap ik het helemaal in elkaar
gvdquote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef .sfinx het volgende:
niet om het een of ander, maar als ik aan het daten ben met een transgender zonder dat ik het weet en als je dan moment supreme dat stringetje van haar middel aftrekt en er floept een gigantische worst tussenuit. dan trap ik het helemaal in elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |