Wat Chroestjov meldde is denk ik wel waar..quote:Op zondag 16 november 2014 23:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
schreeuw om aandacht dat ze het hier even komt melden
Je weet wat ze zeggen hè: ''Great minds think alike''.quote:Op zondag 16 november 2014 23:36 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
GodverdommeDat stond zo ongeveer in mijn edit gast
Wil je niet. Echt niet.quote:
Maar de nieuwsgierigheid...quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zijn al die blokkades veroorzaakt door het moment dat jij uit de doeken deed dat jij niet met een vagina geboren bent?
Oh please, alsof ik aandacht wil van een paar puberjochies die zich totaal niet seksueel aangetrokken voelen tot mequote:Op zondag 16 november 2014 23:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
schreeuw om aandacht dat ze het hier even komt melden
Niks uit schaamte. Al mijn vriendinnen en vrienden weten ervan. Maar als je fucking respectloos gaat doen tegen me dan kun je een block verwachten.quote:Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Wat Chroestjov meldde is denk ik wel waar..
Denk dat zodra ze aangaf dat ze met een pielemuis is geboren wat ruzietjes kreeg en vervolgens uit schaamte of iets in die trant die mensen op de blocklist knalde
waarom heb je bradley geblokkeerd dan?quote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh please, alsof ik aandacht wil van een paar puberjochies die zich totaal niet seksueel aangetrokken voelen tot me.
[..]
Niks uit schaamte. Al mijn vriendinnen en vrienden weten ervan. Maar als je fucking respectloos gaat doen tegen me dan kun je een block verwachten.
Of ben je vergeten hoe je mij behandeld hebt toen ik eindelijk de moed bijeengeraapt had om jou mijn geheim toe te vertrouwen?
Geheimquote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh please, alsof ik aandacht wil van een paar puberjochies die zich totaal niet seksueel aangetrokken voelen tot me.
[..]
Niks uit schaamte. Al mijn vriendinnen en vrienden weten ervan. Maar als je fucking respectloos gaat doen tegen me dan kun je een block verwachten.
Of ben je vergeten hoe je mij behandeld hebt toen ik eindelijk de moed bijeengeraapt had om jou mijn geheim toe te vertrouwen?
Prima post Bradster.quote:Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Geheim___! Dat is echt allang geen geheim meer volgens mij, heel FOK! Weet ondertussen dat jij transgender bent, is overigens niks mis mee een kennis van mij laat zich ook ombouwen volgend jaar en is al bezig met slikken van pillen en dergelijke.
MAAR! Ik denk dat mensen het veel sneller van jou zouden hebben geaccepteerd als jij het al meteen vanaf het begin zou hebben gemeld, en niet zodra iemand (zoals in mijn geval) om jouw Facebook vraagt, zeggen dat je die liever niet geeft, en het dan na 1 week of iets tóch wel geeft en die persoon opeens een kerel ziet staan, dát is hetgeen wat dan bij de meeste mensen niet in goede aard valt.
Dan is het veel prettiger (ook voor jouzelf/eventuele vriendschappen) om er gewoon direct vooruit te komen dat je transgender bent, en niet onzeker doet omdat je bang bent dat mensen jou niet mogen.. Als je gewoon meteen meld van, hey ik ben Adorabelle en ik ben Transgender was er echt geen probleem geweest, maar omdat jij mensen een beetje aan het lijntje houd (En nou niet zeggen dat je dat niet doet, want tegen mensen zeggen dat je een meid bent, terwijl je een volwassen kerel bent die zich wilt laten ombouwen is mensen aan het lijntje houden) Worden die mensen kwaad op je, of naja.. niet zo zeer echt kwaad denk ik, maar meer teleurgesteld.
QFT!quote:Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Geheim___! Dat is echt allang geen geheim meer volgens mij, heel FOK! Weet ondertussen dat jij transgender bent, is overigens niks mis mee een kennis van mij laat zich ook ombouwen volgend jaar en is al bezig met slikken van pillen en dergelijke.
MAAR! Ik denk dat mensen het veel sneller van jou zouden hebben geaccepteerd als jij het al meteen vanaf het begin zou hebben gemeld, en niet zodra iemand (zoals in mijn geval) om jouw Facebook vraagt, zeggen dat je die liever niet geeft, en het dan na 1 week of iets tóch wel geeft en die persoon opeens een kerel ziet staan, dát is hetgeen wat dan bij de meeste mensen niet in goede aard valt.
Dan is het veel prettiger (ook voor jouzelf/eventuele vriendschappen) om er gewoon direct vooruit te komen dat je transgender bent, en niet onzeker doet omdat je bang bent dat mensen jou niet mogen.. Als je gewoon meteen meld van, hey ik ben Adorabelle en ik ben Transgender was er echt geen probleem geweest, maar omdat jij mensen een beetje aan het lijntje houd (En nou niet zeggen dat je dat niet doet, want tegen mensen zeggen dat je een meid bent, terwijl je een volwassen kerel bent die zich wilt laten ombouwen is mensen aan het lijntje houden) Worden die mensen kwaad op je, of naja.. niet zo zeer echt kwaad denk ik, maar meer teleurgesteld.
Ik moet er direct voor uitkomen dat ik transgender ben? Vind je het erg als ik dat zelf bepaal?quote:Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat is hetzelfde als dat jij iedereen zou die je ontmoet zou moeten vertellen dat je geestelijk gehandicapt bent. Daar kun jij ook niks aan doen, maar je bent het wel.
Je bent geestelijk een vrouw, en je wilt je laten ombouwen tot vrouw, maar je bent lichamelijk nog gewoon een kerel, en ik doe je hier misschien pijn mee, maar jij laat op deze manier jouw enorme onzekerheid zien door jezelf te verstoppen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens heel erg respectloos dat je me een kerel noemt, terwijl je weet dat ik een vrouw ben en lichamelijk niets liever wil dan een vrouw zijn. Een kerel is alles wat ik niet wil zijn, en als ik een kerel zou moeten zijn dan wil ik niet meer leven. Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk walg van mijn eigen lichaam? Waarom denk je dat ik alles dat mannelijk aan mij is probeer te verstoppen? Zodat ik een kerel genoemd kan worden? Hou op, je weet echt niet hoeveel pijn je me doet hiermee.
Maar ik blijf bij mijn standpunt. Ik ga NIET vooraf al zeggen dat ik transgender ben. Juist vanwege de bovengenoemde redenen. En ook omdat ik geen transgender ben, maar een meisje ben. Transgender is geen geslacht.
Waarom bepaal jij wanneer zij moet zeggen hoe of wat er onder haar broekje zit? Dat mag zij toch zeker wel zelf bepalen? Al verteld ze het pas na de 5e keer.quote:Op maandag 17 november 2014 18:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Je bent geestelijk een vrouw, en je wilt je laten ombouwen tot vrouw, maar je bent lichamelijk nog gewoon een kerel, en ik doe je hier misschien pijn mee, maar jij laat op deze manier jouw enorme onzekerheid zien door jezelf te verstoppen.
Wees gewoon eerlijk tegen de mensen waar je mee praat, en meld bij het 1e of 2e gesprek of whatever dat je een man bent en je wilt laten ombouwen, dan hebben mensen veel meer respect voor je dan wanneer je tegen mensen gaat liegen en jezelf voor diezelfde mensen "verstopt"
Geestelijk gehandicapt niet als terug snap kunnen zien.quote:Op maandag 17 november 2014 18:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Je bent geestelijk een vrouw, en je wilt je laten ombouwen tot vrouw, maar je bent lichamelijk nog gewoon een kerel, en ik doe je hier misschien pijn mee, maar jij laat op deze manier jouw enorme onzekerheid zien door jezelf te verstoppen.
Wees gewoon eerlijk tegen de mensen waar je mee praat, en meld bij het 1e of 2e gesprek of whatever dat je een man bent en je wilt laten ombouwen, dan hebben mensen veel meer respect voor je dan wanneer je tegen mensen gaat liegen en jezelf voor diezelfde mensen "verstopt"
En melden dat ik geestelijk gehandicapt ben doet geen pijn wil je zeggen? Ik ben een hoop niet, niet zo intelligent, niet aantrekkelijk, niet goed in het verkeer, niet dun, maar ik ben ook NIET geestelijk gehandicaptEn dan zeg je dat het pijn doet dat ik jou een "kerel" noem, terwijl je dat BENT, terwijl ik gewoon een waarheid verspreid nu.. Terwijl jij mij meer pijn doet door mij verstandelijk beperkt te noemen terwijl ik dat NIET ben, nu verspreid jij dus een onwaarheid.
Ik noemde je in dat topic wat ik opende een hypocriet, en dat doe ik gewoon weer.
....
Hypocriet.
quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat jij iedereen zou die je ontmoet zou moeten vertellen dat je geestelijk gehandicapt bent. Daar kun jij ook niks aan doen, maar je bent het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |