abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146558400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:11 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

ahaha op 00:47 hoe bradie 'me' zegt
You got a minute for muuiihhh :') Combinatie van mijn slechte engels en autotune.
pi_146558512
Ik snap niet zo goed waarom je het zou verwijderen, toch altijd interessant om het te houden. Zo vind ik het ook wel eens jammer dat je niet meer naar je oude hyves profiel kan, gewoon even die krabbels lezen van 7 jaar geleden. ;(
Blub
pi_146558612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:25 schreef Robbert. het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je het zou verwijderen, toch altijd interessant om het te houden. Zo vind ik het ook wel eens jammer dat je niet meer naar je oude hyves profiel kan, gewoon even die krabbels lezen van 7 jaar geleden. ;(
  dinsdag 11 november 2014 @ 23:51:40 #154
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_146559621
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat soort sites moet je niet eens willen man.
Gewoon FOK!ster regelen ja toch.
Suggereer je nu dat FOK!sters een lagere standaard hebben?
  dinsdag 11 november 2014 @ 23:52:14 #155
395200 deadprez
One more rail
pi_146559636
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:51 schreef Lonely-girl het volgende:

[..]

Suggereer je nu dat FOK!sters een lagere standaard hebben?
zijn allemaal sletjes
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_146559708
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:25 schreef Robbert. het volgende:
Wat dat betreft vind ik het jammer dat je inderdaad niet meer naar Hyves kan, ben wel benieuwd naar mijn "oude" foto`s.

Dat NoSense is dat overigens niet vind ik, want ik word constant geassocieerd met die 2 andere gasten, en naja.. Heb er natuurlijk zelf wel mijn steentje aan bij gedragen maar heel vrolijk word ik er niet van :')
pi_146561236
Is die retard ook een midget toevallig? 1.70 oid.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_146705957
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Dat NoSense is dat overigens niet vind ik, want ik word constant geassocieerd met die 2 andere gasten, en naja.. Heb er natuurlijk zelf wel mijn steentje aan bij gedragen maar heel vrolijk word ik er niet van :')
Je hoeft niet bang te zijn dat die twee gasten je imago schaden, ze krikken hem alleen maar op.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_146706051
Bradley :')
Bradley die al 10x dramatisch vaarwel heeft gezegd tegen FOK! zegt en telkens weer komt posten :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 16-11-2014 11:38:17 ]
pi_146706204
TS DEACTIVEREN IS GEEN VERWIJDEREN JE MOET VIA HELPCENTER PERMANENT VVERWIJDEREN ZOEKEN EN DAN NA 14dagen IS ALLES FOREVER FOETSIEJ

JOE!
pi_146706269
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:47 schreef mapima het volgende:
TS DEACTIVEREN IS GEEN VERWIJDEREN JE MOET VIA HELPCENTER PERMANENT VVERWIJDEREN ZOEKEN EN DAN NA 14dagen IS ALLES FOREVER FOETSIEJ

JOE!
hou je teringmuil eens man
  zondag 16 november 2014 @ 12:34:16 #162
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_146706952
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Dus dit stukje uit de OP is gewoon verzonnen? :')

[..]

Facebook kun je sowieso nooit meer verwijderen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_146707117
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 12:34 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Facebook kun je sowieso nooit meer verwijderen.
jaweelll
pi_146707153
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:51 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

hou je teringmuil eens man
  zondag 16 november 2014 @ 21:44:48 #165
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_146725509
Je staat er bij mij nog gewoon in hoor:
  zondag 16 november 2014 @ 22:11:32 #166
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_146726810
Bestaat nog steeds :p
pi_146729747
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloos
pi_146730016
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 23:13 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kansloos
Echt een lijst van zo te zien 30 mensen die ze geblokkeerd heeft :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2014 23:20:54 ]
  zondag 16 november 2014 @ 23:21:45 #169
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146730057
TS is koning van de backfires. _O-
pi_146730091
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 23:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Echt een lijst van zo te zien 30 mensen die ze geblokkeerd heeft :')
schreeuw om aandacht dat ze het hier even komt melden
pi_146730273
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn al die blokkades veroorzaakt door het moment dat jij uit de doeken deed dat jij niet met een vagina geboren bent?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 16 november 2014 @ 23:28:47 #172
395200 deadprez
One more rail
pi_146730281
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Zijn al die blokkades veroorzaakt door het moment dat jij uit de doeken deed dat jij niet met een vagina geboren bent?
_O-
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_146730325
quote:

[..]

Nu kom jij ook op de blocklist.
pi_146730448
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 23:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nu kom jij ook op de blocklist.
Godverdomme.
pi_146730491
quote:

[..]

Godverdomme _O- Dat stond zo ongeveer in mijn edit gast _O_
pi_146730520
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 23:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wat Chroestjov meldde is denk ik wel waar..
Denk dat zodra ze aangaf dat ze met een pielemuis is geboren wat ruzietjes kreeg en vervolgens uit schaamte of iets in die trant die mensen op de blocklist knalde
  zondag 16 november 2014 @ 23:38:30 #177
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146730547
Wait wut.... Pics?!
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_146730615
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 23:36 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Godverdomme _O- Dat stond zo ongeveer in mijn edit gast _O_
Je weet wat ze zeggen hè: ''Great minds think alike''.
  zondag 16 november 2014 @ 23:47:41 #179
395200 deadprez
One more rail
pi_146730824
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 23:38 schreef Catkiller het volgende:
Wait wut.... Pics?!
Wil je niet. Echt niet.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 16 november 2014 @ 23:49:59 #180
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_146730898
DON'T BRATTLE THE BRATLER :'( :'( :'(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 16 november 2014 @ 23:51:36 #181
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146730958
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wil je niet. Echt niet.
Maar de nieuwsgierigheid... ;(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_146731611
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 23:51 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Maar de nieuwsgierigheid... ;(
Fotoboek
  maandag 17 november 2014 @ 03:15:19 #183
436940 ikbeneenfokkerhahaokdoei
ha vliegende katten zijn leuk
pi_146733839
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
mvg
  maandag 17 november 2014 @ 17:45:47 #184
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_146748115
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 23:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh please, alsof ik aandacht wil van een paar puberjochies die zich totaal niet seksueel aangetrokken voelen tot me :') .

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Wat Chroestjov meldde is denk ik wel waar..
Denk dat zodra ze aangaf dat ze met een pielemuis is geboren wat ruzietjes kreeg en vervolgens uit schaamte of iets in die trant die mensen op de blocklist knalde
Niks uit schaamte. Al mijn vriendinnen en vrienden weten ervan. Maar als je fucking respectloos gaat doen tegen me dan kun je een block verwachten.
Of ben je vergeten hoe je mij behandeld hebt toen ik eindelijk de moed bijeengeraapt had om jou mijn geheim toe te vertrouwen?
pi_146748153
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Oh please, alsof ik aandacht wil van een paar puberjochies die zich totaal niet seksueel aangetrokken voelen tot me :') .

[..]

Niks uit schaamte. Al mijn vriendinnen en vrienden weten ervan. Maar als je fucking respectloos gaat doen tegen me dan kun je een block verwachten.
Of ben je vergeten hoe je mij behandeld hebt toen ik eindelijk de moed bijeengeraapt had om jou mijn geheim toe te vertrouwen?
waarom heb je bradley geblokkeerd dan?
pi_146748520
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

[..]

Geheim :')___! Dat is echt allang geen geheim meer volgens mij, heel FOK! Weet ondertussen dat jij transgender bent, is overigens niks mis mee een kennis van mij laat zich ook ombouwen volgend jaar en is al bezig met slikken van pillen en dergelijke.

MAAR! Ik denk dat mensen het veel sneller van jou zouden hebben geaccepteerd als jij het al meteen vanaf het begin zou hebben gemeld, en niet zodra iemand (zoals in mijn geval) om jouw Facebook vraagt, zeggen dat je die liever niet geeft, en het dan na 1 week of iets tóch wel geeft en die persoon opeens een kerel ziet staan, dát is hetgeen wat dan bij de meeste mensen niet in goede aard valt.

Dan is het veel prettiger (ook voor jouzelf/eventuele vriendschappen) om er gewoon direct vooruit te komen dat je transgender bent, en niet onzeker doet omdat je bang bent dat mensen jou niet mogen.. Als je gewoon meteen meld van, hey ik ben Adorabelle en ik ben Transgender was er echt geen probleem geweest, maar omdat jij mensen een beetje aan het lijntje houd (En nou niet zeggen dat je dat niet doet, want tegen mensen zeggen dat je een meid bent, terwijl je een volwassen kerel bent die zich wilt laten ombouwen is mensen aan het lijntje houden) Worden die mensen kwaad op je, of naja.. niet zo zeer echt kwaad denk ik, maar meer teleurgesteld.
pi_146748540
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Geheim :')___! Dat is echt allang geen geheim meer volgens mij, heel FOK! Weet ondertussen dat jij transgender bent, is overigens niks mis mee een kennis van mij laat zich ook ombouwen volgend jaar en is al bezig met slikken van pillen en dergelijke.

MAAR! Ik denk dat mensen het veel sneller van jou zouden hebben geaccepteerd als jij het al meteen vanaf het begin zou hebben gemeld, en niet zodra iemand (zoals in mijn geval) om jouw Facebook vraagt, zeggen dat je die liever niet geeft, en het dan na 1 week of iets tóch wel geeft en die persoon opeens een kerel ziet staan, dát is hetgeen wat dan bij de meeste mensen niet in goede aard valt.

Dan is het veel prettiger (ook voor jouzelf/eventuele vriendschappen) om er gewoon direct vooruit te komen dat je transgender bent, en niet onzeker doet omdat je bang bent dat mensen jou niet mogen.. Als je gewoon meteen meld van, hey ik ben Adorabelle en ik ben Transgender was er echt geen probleem geweest, maar omdat jij mensen een beetje aan het lijntje houd (En nou niet zeggen dat je dat niet doet, want tegen mensen zeggen dat je een meid bent, terwijl je een volwassen kerel bent die zich wilt laten ombouwen is mensen aan het lijntje houden) Worden die mensen kwaad op je, of naja.. niet zo zeer echt kwaad denk ik, maar meer teleurgesteld.
Prima post Bradster.
pi_146748761
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

QFT!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 17 november 2014 @ 18:28:32 #189
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_146749331
quote:

[..]

Ik moet er direct voor uitkomen dat ik transgender ben? Vind je het erg als ik dat zelf bepaal?
Ik ben vaak genoeg gekwetst door mensen die zeggen dat ze me niet moeten op het moment dat ik zeg dat ik transgender ben. Daarom ben ik er nu terughoudend in en zeg ik het alleen als ik iemand echt vertrouw, of die gene belangrijk voor me is. Als het zomaar een simpel persoon op internet is waarmee het toch nooit verder gaat dan gesprekken over koetjes en kalfjes, dan voel ik me absoluut niet geroepen om te vertellen dat ik transgender ben. Het is altijd nog verre van geaccepteerd in de samenleving en vaak word je gewoon behandeld alsof je iets smerigs bent of alsof je een freak of nature bent.
Dus nee, ik ga niet meteen aan iedereen met wie ik een gesprek heb vertellen dat ik transgender ben.
Daarom heb ik het ook niet aan jou verteld. Omdat ik bang was dat je niks meer met me te maken wou hebben. En die voorspelling kwam uiteindelijk ook uit toen ik het toch aan durfde om mezelf aan je te tonen. Je liet me links liggen en opende zelfs een topic over me. Over hoe leugenachtig ik zou zijn en over hoe het een plicht is voor transgenders om meteen vanaf het begin te melden dat je transgender bent. Misschien kan ik maar beter een roze ster opspelden, dan kan iedereen meteen zien dat ik transgender ben. Want dat is iedereens recht toch, om te weten dat ik transgender ben? Zodat ze zich niet per ongeluk vergissen en met mij het bed in duiken.

Ik weet niet of je dit weet, maar voor de meeste transgender personen is het hun diepste wens om undercover te kunnen leven. Als vrouw dus, zonder dat iemand het weet of naar tegen je doet omdat je transgender bent. Dat is ook mijn wens. Ik wil als vrouw leven en als vrouw gezien worden. Ik wil niet constant geconfronteerd worden met het feit dat ik transgender ben en dat er in de baarmoeder was mis is gegaan waardoor ik het lichaam van een jongen kreeg en de hersenen van een meisje.

Ik vind het trouwens heel erg respectloos dat je me een kerel noemt, terwijl je weet dat ik een vrouw ben en lichamelijk niets liever wil dan een vrouw zijn. Een kerel is alles wat ik niet wil zijn, en als ik een kerel zou moeten zijn dan wil ik niet meer leven. Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk walg van mijn eigen lichaam? Waarom denk je dat ik alles dat mannelijk aan mij is probeer te verstoppen? Zodat ik een kerel genoemd kan worden? Hou op, je weet echt niet hoeveel pijn je me doet hiermee.

Maar ik blijf bij mijn standpunt. Ik ga NIET vooraf al zeggen dat ik transgender ben. Juist vanwege de bovengenoemde redenen. En ook omdat ik geen transgender ben, maar een meisje ben. Transgender is geen geslacht. Dat is hetzelfde als dat jij iedereen zou die je ontmoet zou moeten vertellen dat je geestelijk gehandicapt bent. Daar kun jij ook niks aan doen, maar je bent het wel.
  maandag 17 november 2014 @ 18:29:36 #190
395200 deadprez
One more rail
pi_146749362
quote:

[..]

_O_
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 17 november 2014 @ 18:31:59 #191
395200 deadprez
One more rail
pi_146749444
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat is hetzelfde als dat jij iedereen zou die je ontmoet zou moeten vertellen dat je geestelijk gehandicapt bent. Daar kun jij ook niks aan doen, maar je bent het wel.
Ik moest lachen. :')
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 17 november 2014 @ 18:32:41 #192
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_146749463
hahaha :')
En altijd het laatste woord.
  maandag 17 november 2014 @ 18:32:53 #193
371833 BlauweTijger
pi_146749469
#TeamAB
pi_146749505
AB is weer bezig hoor :D
pi_146749524
quote:

[..]

Ik vind het trouwens heel erg respectloos dat je me een kerel noemt, terwijl je weet dat ik een vrouw ben en lichamelijk niets liever wil dan een vrouw zijn. Een kerel is alles wat ik niet wil zijn, en als ik een kerel zou moeten zijn dan wil ik niet meer leven. Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk walg van mijn eigen lichaam? Waarom denk je dat ik alles dat mannelijk aan mij is probeer te verstoppen? Zodat ik een kerel genoemd kan worden? Hou op, je weet echt niet hoeveel pijn je me doet hiermee.

Maar ik blijf bij mijn standpunt. Ik ga NIET vooraf al zeggen dat ik transgender ben. Juist vanwege de bovengenoemde redenen. En ook omdat ik geen transgender ben, maar een meisje ben. Transgender is geen geslacht.
Je bent geestelijk een vrouw, en je wilt je laten ombouwen tot vrouw, maar je bent lichamelijk nog gewoon een kerel, en ik doe je hier misschien pijn mee, maar jij laat op deze manier jouw enorme onzekerheid zien door jezelf te verstoppen.
Wees gewoon eerlijk tegen de mensen waar je mee praat, en meld bij het 1e of 2e gesprek of whatever dat je een man bent en je wilt laten ombouwen, dan hebben mensen veel meer respect voor je dan wanneer je tegen mensen gaat liegen en jezelf voor diezelfde mensen "verstopt"

En melden dat ik geestelijk gehandicapt ben doet geen pijn wil je zeggen? Ik ben een hoop niet, niet zo intelligent, niet aantrekkelijk, niet goed in het verkeer, niet dun, maar ik ben ook NIET geestelijk gehandicapt ;) En dan zeg je dat het pijn doet dat ik jou een "kerel" noem, terwijl je dat BENT, terwijl ik gewoon een waarheid verspreid nu.. Terwijl jij mij meer pijn doet door mij verstandelijk beperkt te noemen terwijl ik dat NIET ben, nu verspreid jij dus een onwaarheid.

Ik noemde je in dat topic wat ik opende een hypocriet, en dat doe ik gewoon weer.

....

Hypocriet.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 18:36:54 ]
  maandag 17 november 2014 @ 18:35:38 #196
371833 BlauweTijger
pi_146749559
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 18:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Je bent geestelijk een vrouw, en je wilt je laten ombouwen tot vrouw, maar je bent lichamelijk nog gewoon een kerel, en ik doe je hier misschien pijn mee, maar jij laat op deze manier jouw enorme onzekerheid zien door jezelf te verstoppen.
Wees gewoon eerlijk tegen de mensen waar je mee praat, en meld bij het 1e of 2e gesprek of whatever dat je een man bent en je wilt laten ombouwen, dan hebben mensen veel meer respect voor je dan wanneer je tegen mensen gaat liegen en jezelf voor diezelfde mensen "verstopt"
Waarom bepaal jij wanneer zij moet zeggen hoe of wat er onder haar broekje zit? Dat mag zij toch zeker wel zelf bepalen? Al verteld ze het pas na de 5e keer.
pi_146749624
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik moest lachen. :')
pi_146749658
dikke fittiefissa hier
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
pi_146749670
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 18:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

En melden dat ik geestelijk gehandicapt ben doet geen pijn wil je zeggen? Ik ben een hoop niet, niet zo intelligent, niet aantrekkelijk, niet goed in het verkeer, niet dun, maar ik ben ook NIET geestelijk gehandicapt ;) En dan zeg je dat het pijn doet dat ik jou een "kerel" noem, terwijl je dat BENT, terwijl ik gewoon een waarheid verspreid nu.. Terwijl jij mij meer pijn doet door mij verstandelijk beperkt te noemen terwijl ik dat NIET ben, nu verspreid jij dus een onwaarheid.

Ik noemde je in dat topic wat ik opende een hypocriet, en dat doe ik gewoon weer.

....

Hypocriet.
Geestelijk gehandicapt niet als terug snap kunnen zien. :')

Daarbij waarom zou iemand jou moeten vertellen hoe iemand geestelijk in elkaar steekt de eerste of de tweede keer dat diegene je spreekt. Hoe zie je dat voor je? Zo van 'O hey, ja ik wil je graag nog even vertellen dat ik mij geestelijk vrouw voel en dat ik het lichaam van een man heb.'

Doe even normaal ofzo.
pi_146749681
quote:

[..]
Dat is hetzelfde als dat jij iedereen zou die je ontmoet zou moeten vertellen dat je geestelijk gehandicapt bent. Daar kun jij ook niks aan doen, maar je bent het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')