You got a minute for muuiihhhquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahaha op 00:47 hoe bradie 'me' zegt
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:25 schreef Robbert. het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je het zou verwijderen, toch altijd interessant om het te houden. Zo vind ik het ook wel eens jammer dat je niet meer naar je oude hyves profiel kan, gewoon even die krabbels lezen van 7 jaar geleden.
Suggereer je nu dat FOK!sters een lagere standaard hebben?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat soort sites moet je niet eens willen man.
Gewoon FOK!ster regelen ja toch.
zijn allemaal sletjesquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:51 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat FOK!sters een lagere standaard hebben?
Wat dat betreft vind ik het jammer dat je inderdaad niet meer naar Hyves kan, ben wel benieuwd naar mijn "oude" foto`s.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:25 schreef Robbert. het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je het zou verwijderen, toch altijd interessant om het te houden. Zo vind ik het ook wel eens jammer dat je niet meer naar je oude hyves profiel kan, gewoon even die krabbels lezen van 7 jaar geleden.
Je hoeft niet bang te zijn dat die twee gasten je imago schaden, ze krikken hem alleen maar op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Dat NoSense is dat overigens niet vind ik, want ik word constant geassocieerd met die 2 andere gasten, en naja.. Heb er natuurlijk zelf wel mijn steentje aan bij gedragen maar heel vrolijk word ik er niet van
hou je teringmuil eens manquote:Op zondag 16 november 2014 11:47 schreef mapima het volgende:
TS DEACTIVEREN IS GEEN VERWIJDEREN JE MOET VIA HELPCENTER PERMANENT VVERWIJDEREN ZOEKEN EN DAN NA 14dagen IS ALLES FOREVER FOETSIEJ
JOE!
Facebook kun je sowieso nooit meer verwijderen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus dit stukje uit de OP is gewoon verzonnen?
[..]
jaweelllquote:Op zondag 16 november 2014 12:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Facebook kun je sowieso nooit meer verwijderen.
Kansloosquote:Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Je staat er bij mij nog gewoon in hoor:
[ afbeelding ]
Echt een lijst van zo te zien 30 mensen die ze geblokkeerd heeftquote:
schreeuw om aandacht dat ze het hier even komt meldenquote:Op zondag 16 november 2014 23:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Echt een lijst van zo te zien 30 mensen die ze geblokkeerd heeft![]()
Zijn al die blokkades veroorzaakt door het moment dat jij uit de doeken deed dat jij niet met een vagina geboren bent?quote:Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Je staat er bij mij nog gewoon in hoor:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zijn al die blokkades veroorzaakt door het moment dat jij uit de doeken deed dat jij niet met een vagina geboren bent?
Nu kom jij ook op de blocklist.quote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zijn al die blokkades veroorzaakt door het moment dat jij uit de doeken deed dat jij niet met een vagina geboren bent?
Godverdommequote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |