Bullshit, ik heb toch echt mijn account gedeactiveerd vanmiddag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef Toto69 het volgende:
Bullshit, je Facebook is nog gewoon beschikbaar.
Die vriendin liegt, ik zie hem ook gewoon.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:10 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb toch echt mijn account gedeactiveerd vanmiddag.
*Volgens een vriendin van mij is mijn account al uit de lucht en staat er "Inhoud niet beschikbaar"
En als zij het zegt, is het waar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Die vriendin liegt, ik zie hem ook gewoon.
Apart, want heb het account toch echt aan het eind van de middag gedeactiveerd.quote:
Dus dit stukje uit de OP is gewoon verzonnen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Apart, want heb het account toch echt aan het eind van de middag gedeactiveerd.
EDIT: ik zie net staan dat het account inderdaad nog 30 dagen zichtbaar is
quote:Maar goed, ik dus op "Facebook Deactiveren" klikken en dat account verwijderen, en meteen 3 op m`n dak die zich afvragen waarom ik mijn account had verwijderd, dan denk ik... Kom op zeg, het is maar een profiel op een website, maak je daar niet zo druk om.
Nee, want dat werd mij toch echt gemeldquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus dit stukje uit de OP is gewoon verzonnen?
[..]
Precies. Kijk mij eens populair zijn mensen missen mijn fb gelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus dit stukje uit de OP is gewoon verzonnen?
[..]
Een zwart vlak? Zo zou ik het niet meteen willen noemen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:14 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat zwarte vlak? Ja, leuker heb ik er nog nooit uitgezien.
Maar dat kan dus blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:14 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, want dat werd mij toch echt gemeld
Raar dan, dan lopen die mensen te liegen.quote:
En mijn plaatje heb ik zeker binnen een minuut compleet gefotoshopt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Raar dan, dan lopen die mensen te liegen.
EDIT: Ik zit nu bij een vriend van mij op zijn Facebook account bij hem thuis, en daar kan ik mijn account ook niet vinden
Raar dat mensen hier het wel kunnen zien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Raar dan, dan lopen die mensen te liegen.
EDIT: Ik zit nu bij een vriend van mij op zijn Facebook account bij hem thuis, en daar kan ik mijn account ook niet vinden
Alsof TS onder een bus past man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef raptorix het volgende:
Ik ken een meisje dat haar Facebook had weggedaan, een week later kwam ze onder een bus, kwam er niemand op haar begrafenis, tjah dat heb je er van, TS ik heb je gewaarschuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |