Bullshit, ik heb toch echt mijn account gedeactiveerd vanmiddag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef Toto69 het volgende:
Bullshit, je Facebook is nog gewoon beschikbaar.
Die vriendin liegt, ik zie hem ook gewoon.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:10 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb toch echt mijn account gedeactiveerd vanmiddag.
*Volgens een vriendin van mij is mijn account al uit de lucht en staat er "Inhoud niet beschikbaar"
En als zij het zegt, is het waar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Die vriendin liegt, ik zie hem ook gewoon.
Apart, want heb het account toch echt aan het eind van de middag gedeactiveerd.quote:
Dus dit stukje uit de OP is gewoon verzonnen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Apart, want heb het account toch echt aan het eind van de middag gedeactiveerd.
EDIT: ik zie net staan dat het account inderdaad nog 30 dagen zichtbaar is
quote:Maar goed, ik dus op "Facebook Deactiveren" klikken en dat account verwijderen, en meteen 3 op m`n dak die zich afvragen waarom ik mijn account had verwijderd, dan denk ik... Kom op zeg, het is maar een profiel op een website, maak je daar niet zo druk om.
Nee, want dat werd mij toch echt gemeldquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus dit stukje uit de OP is gewoon verzonnen?
[..]
Precies. Kijk mij eens populair zijn mensen missen mijn fb gelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Een zwart vlak? Zo zou ik het niet meteen willen noemen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:14 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat zwarte vlak? Ja, leuker heb ik er nog nooit uitgezien.
Maar dat kan dus blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:14 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, want dat werd mij toch echt gemeld
Raar dan, dan lopen die mensen te liegen.quote:
En mijn plaatje heb ik zeker binnen een minuut compleet gefotoshopt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Raar dan, dan lopen die mensen te liegen.
EDIT: Ik zit nu bij een vriend van mij op zijn Facebook account bij hem thuis, en daar kan ik mijn account ook niet vinden
Raar dat mensen hier het wel kunnen zien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
EDIT: Ik zit nu bij een vriend van mij op zijn Facebook account bij hem thuis, en daar kan ik mijn account ook niet vinden
Alsof TS onder een bus past man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef raptorix het volgende:
Ik ken een meisje dat haar Facebook had weggedaan, een week later kwam ze onder een bus, kwam er niemand op haar begrafenis, tjah dat heb je er van, TS ik heb je gewaarschuwd!
Maak het nu niet erger Braddie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Blijkbaar wilde die mensen mij een bericht sturen op Facebook, want daar hadden ze mij over geappt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak het nu niet erger Braddie.
Alsof mensen het uberhaupt door hebben dat jij je account verwijdert. Plsalsof je zo interessant bent dat drie mensen uren nadat jij de boel verwijdert je profiel willen opzoeken
watquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:20 schreef Aberella het volgende:
Ik zei alleen dat ik je foto leuk vond, je hoeft niet meteen een heel opstel te dm'en.
Aberella een transgender? Ben je niet in de war met AdoraBelle?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ach, Aberella, de transgender van de FOKS
Aberella ook al, ja?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Foutjequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aberella een transgender? Ben je niet in de war met AdoraBelle?
lolquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:20 schreef Aberella het volgende:
Ik zei alleen dat ik je foto leuk vond, je hoeft niet meteen een heel opstel te dm'en.
Dudequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Foutje____!
Ik ben inderdaad in de war met AdoraBelle
Badooquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef raptorix het volgende:
TS een invite gedaan voor Badoo, wees me dankbaar!
Braddie wat doe jequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Knap stom dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Heb besloten te stoppen met de "Trend" genaamd Facebook.
Had er alleen maar wat vrienden op die ik sowieso al bijna wekelijks wel spreek via Skype of Whatsapp.
Het enige wat mensen meldde was wat ze gekocht hebben, wat ze gedaan hebben of (met bij passende foto) wat ze als avond eten hebben.
Maar goed, ik dus op "Facebook Deactiveren" klikken en dat account verwijderen, en meteen 3 op m`n dak die zich afvragen waarom ik mijn account had verwijderd, dan denk ik... Kom op zeg, het is maar een profiel op een website, maak je daar niet zo druk om.
Klacht: in 2009 toegegeven aan Facebook en dit jaar pas mijn account verwijderd.
Anti-Klacht: Hoe moet ik er nu achter"komen wat mijn vrienden/familie hebben gegeten?![]()
Waarom heb je er een account dan?quote:
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom heb je er een account dan?
Alsof je nep vrienden op je crematie wil hebben...quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef raptorix het volgende:
Ik ken een meisje dat haar Facebook had weggedaan, een week later kwam ze onder een bus, kwam er niemand op haar begrafenis, tjah dat heb je er van, TS ik heb je gewaarschuwd!
Om de berichtjes te lezen die vrouw39 uit Almere naar hem heeft gestuurt natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het was een garp.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Alsof je nep vrienden op je crematie wil hebben...
Was een poos terug een idee van een maat en mij, beetje Badoo en Paiq aanmaken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sowieso zal jij altijd met je bakkes op internet staan, zowel op Youtube sta je je als een mongool te gedragen, op FOK! sta je mislukt en bewerkt op en ook je Facebookprofiel blijft gewoon op internet rondzwerven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Apart, want heb het account toch echt aan het eind van de middag gedeactiveerd.
EDIT: ik zie net staan dat het account inderdaad nog 30 dagen zichtbaar is
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Was een poos terug een idee van een maat en mij, beetje Badoo en Paiq aanmaken.
Zoals gewoonlijk kreeg ik 1 - 2 reacties in 6 maanden of zoEn zodra mijn bakkes in beeld kwam was het *block*
Dat soort sites moet je niet eens willen man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk kreeg ik 1 - 2 reacties in 6 maanden of zoEn zodra mijn bakkes in beeld kwam was het *block*
Zelfs de Bots moeten je dus nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Youtube sta ik mij als een mongool te gedragen ja?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sowieso zal jij altijd met je bakkes op internet staan, zowel op Youtube sta je je als een mongool te gedragen, op FOK! sta je mislukt en bewerkt op en ook je Facebookprofiel blijft gewoon op internet rondzwerven.
Oh, vind je dat NoSense al normaal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Youtube sta ik mij als een mongool te gedragen ja?
NoSense wil ik dus echt niet meer mee geassocieerd wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, vind je dat NoSense al normaal.
Tsja, die vlieger gaat niet op ben ik bang.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
NoSense wil ik dus echt niet meer mee geassocieerd worden![]()
Dieptepunt.
Wie was dat flikkertje met die oorbel en dat langere haar? is dat Maya of Ryan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dieptepunt.
Spreek je die homo's nog weleens?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dieptepunt.
BOOOOMMM!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:29 schreef .sfinx het volgende:
het duurt dan ook 30 dagen voor facebook om die gigantisch file van je bolle kop twv 1230819421849 gigabyte te verwijderen
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind en dat hij álles kan maken (Hitler groet midden op straat, SS leuzen schreeuwen op straat etc)quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Spreek je die homo's nog weleens?
Heet dat kasthomo'tje Maya?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind etc.
En die andere doet net alsof hij alles deed qua muziek bij NoSense en doet net alsof hij een wereldster is, serieus.. Als je met hem praat dan is het enige wat hij kan zeggen "Ik" gevolgd door allemaal bullshit over wat hij wel niet allemaal * bereikt* heeft met zijn filmproducties (Een digitale camera en iMovie) En hoe`n goede zanger het wel niet is (Met zware autotune was er amper wat van te bakken kan ik je melden)
Had hij ook slechte eigenschappen eigenijk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind en dat hij álles kan maken (Hitler groet midden op straat, SS leuzen schreeuwen op straat etc)
Wat een mongolen, klap ze eens goed in het gezicht dan. Je kan ze makkelijk hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind en dat hij álles kan maken (Hitler groet midden op straat, SS leuzen schreeuwen op straat etc)
En die andere doet net alsof hij alles deed qua muziek bij NoSense en doet net alsof hij een wereldster is, serieus.. Als je met hem praat dan is het enige wat hij kan zeggen "Ik" gevolgd door allemaal bullshit over wat hij wel niet allemaal * bereikt* heeft met zijn filmproducties (Een digitale camera en iMovie) En hoe`n goede zanger het wel niet is (Met zware autotune was er amper wat van te bakken kan ik je melden)
Laten we dat maar niet doen hequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een mongolen, klap ze eens goed in het gezicht dan. Je kan ze makkelijk hebben.
die met het lange haarquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pics? Als halve homo zie ik het zo.
Jij vind een het roepen van HEIL HITLER. ARBEIT MACH FREI, en dat soort dingen midden in een druk winkelcentrum een goede eigenschap?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Had hij ook slechte eigenschappen eigenijk?
Ja toch? Echt iedereen die ik ken en die hij kent roepen het al jaren, hij moet uit de kast komen.quote:
Watje, pijp hem dan op zijn minst.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he
pew pew pewquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:29 schreef .sfinx het volgende:
het duurt dan ook 30 dagen voor facebook om die gigantisch file van je bolle kop twv 1230819421849 gigabyte te verwijderen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:36 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Jij vind een het roepen van HEIL HITLER. ARBEIT MACH FREI, en dat soort dingen midden in een druk winkelcentrum een goede eigenschap?
Jij vind het een goede eigenschap dat bij élk gesprek hij wel begint over zijn "Modellenwerk" en zijn "Acteercarrière" ? Waarbij hij zichzelf dan helemaal de hemel in prijst
Modellenwerk: Amateuristische fotoshoots, camera op een statief met een timer en een lamp erbij voor wat extra verlichting.
Acteercarrière: Hij was 2x 30 seconden in beeld op RTL5 zittend op een kruk.
Geen twijfel bij, wel mijn type trouwensquote:
Nou brad, raportix bevestigt hetquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen twijfel bij, wel mijn type trouwens
Nog iemand die zegt dat hij homo isquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen twijfel bij, wel mijn type trouwens
Ik zie het vooral aan zijn handen, maar om 1 of andere manier hebben vrijwel alle vrouwelijke homos zulke lippen, en serieus ik loop hier beetje te kloten, maar dit is echt serieus.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie het vooral aan zijn handen, maar om 1 of andere manier hebben vrijwel alle vrouwelijke homos zulke lippen, en serieus ik loop hier beetje te kloten, maar dit is echt serieus.
Check seconde 39 van dat filmpje, echt serieus heb je ooit een hetero ooit zo met zijn handen door zijn haar zien gaan?quote:
Nope.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Check seconde 39 van dat filmpje, echt serieus heb je ooit een hetero ooit zo met zijn handen door zijn haar zien gaan?
Die dikke?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die jongen er naast is trouwens ook vrijwel zeker homo.
Nee met die Batman ketting, die dikke daar wil zelfs de hond nog niet op, die is gewoon a-seksueel.quote:
Ik zie het bij hem voornamelijk aan zijn houding en aan zijn manier van praten..quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie het vooral aan zijn handen, maar om 1 of andere manier hebben vrijwel alle vrouwelijke homos zulke lippen, en serieus ik loop hier beetje te kloten, maar dit is echt serieus.
Grapje hoor Breddiequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee met die Batman ketting, die dikke daar wil zelfs de hond nog niet op, die is gewoon a-seksueel.
Joh, niet om lullig te doen, maar komen jullie uit een dorp ofzo dat je daar nog aan moet twijvelen? Collegas komen vaak langs voor foto beoordeling of iemand gay is of niet, en meestal zit ik in 90% van gevallen wel goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik zie het bij hem voornamelijk aan zijn houding en aan zijn manier van praten..
Hilversumquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Joh, niet om lullig te doen, maar komen jullie uit een dorp ofzo dat je daar nog aan moet twijvelen? Collegas komen vaak langs voor foto beoordeling of iemand gay is of niet, en meestal zit ik in 90% van gevallen wel goed.
Doe haar de groeten, heb haar vroeger wel eens op haar bek gepaktquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat is een vriendin van m`n vader
Hilversum, en meestal zit het wel goed hier qua raden wanneer iemand homo is of niet, maar die gast had een vriendin tot 2 weken geleden.. En hij staat vaak bij het uitgaan met meiden te zoenen en te flirten en te doen..quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Joh, niet om lullig te doen, maar komen jullie uit een dorp ofzo dat je daar nog aan moet twijvelen? Collegas komen vaak langs voor foto beoordeling of iemand gay is of niet, en meestal zit ik in 90% van gevallen wel goed.
Uiteraard, kan het toevallig zijn dat hij rijke ouders heeft?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Hilversum, en meestal zit het wel goed hier qua raden wanneer iemand homo is of niet, maar die gast had een vriendin tot 2 weken geleden.. En hij staat vaak bij het uitgaan met meiden te zoenen en te flirten en te doen..
Dus vandaar, maar dat zal dan (zoals iedereen in de vriendengroep wel denkt) een dekmantel zijn niet waar?
Dat heeft hij wel ja. Zijn vader is financieel adviseur geloof ik..quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uiteraard, kan het toevallig zijn dat hij rijke ouders heeft?
Ik merk vaak dat jongens met rijke ouders en goed millieu meer moeite hebben uit de kast te komen, in conservatieve hoek zie je dat die jongens gewoon breken met hun familie en dan in de stad gaan wonen, bij dit soort jongens zie je dat minder omdat ze heel erg beschermd zijn opgegroeid en dat niet willen verliezen, klinkt gek, maar zie het behoorlijk vaak.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel ja. Zijn vader is financieel adviseur geloof ik..
Aah, denk overigens ook niet dat zijn ouders het prettig zullen vinden inderdaad als hij uit de kast komt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat jongens met rijke ouders en goed millieu meer moeite hebben uit de kast te komen, in conservatieve hoek zie je dat die jongens gewoon breken met hun familie en dan in de stad gaan wonen, bij dit soort jongens zie je dat minder omdat ze heel erg beschermd zijn opgegroeid en dat niet willen verliezen, klinkt gek, maar zie het behoorlijk vaak.
En toen begon die moeder uit het niets echt ruim 5 minuten te huilen.quote:Hoe vinden jullie het nou dat hij zo anders is dan jullie andere zoon?
naja, natuurlijk... Ik hoefde niet te betalenquote:Wil je wat eten?
Toen ben ik logischerwijs scheldend en wel die tent uitgelopen. Dat vond ik zo kansloos van hem om te zeggen.quote:Kijk man, jij bent al best dik, dus jij kan het wel hebben.. Maar ik heb nou eenmaal een goed figuur, dus ik moet letten op wat ik eet
Dan was ik volgens hem jaloers dat hij wel succes had bij de meiden en ik niet, en ik moest m`n mond houden, want hij was degene met status en het goede figuur en ik was een dikke niets nut etc..quote:Gast, zullen we morgen naar de ikea? Ik weet nog wel een mooie kast waar je perfect in past
Ja als ik dood ga komen er alleen maar familieleden...quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het was een garp.
Fok! Autist gespot trouwens.
Ik moest lachen. Dat vind ik dan wel weer best baas van 'm.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[Triest opschepperig lulverhaal waarin je een of andere autist zwart maakt terwijl je zelf in een donker hoekje gaat liggen huilen wanneer men dit bij jou doet]
"Kijk man, jij bent al best dik, dus jij kan het wel hebben.. Maar ik heb nou eenmaal een goed figuur, dus ik moet letten op wat ik eet"
En toch blijven we TS aandacht geven ...quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef raptorix het volgende:
Mjah ik ken dat soort figuren wel, gewoon negeren.
Het sloeg op de kasthomoquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef probeer het volgende:
[..]
En toch blijven we TS aandacht geven ...
Datismijnmeningquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef raptorix het volgende:
Ik merk vaak dat jongens met rijke ouders en goed millieu meer moeite hebben uit de kast te komen
Bedoel je nou Braddie of ze maatje?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, die lelijke autistische kasthomo ..
Heb nu al een maand of 5-6 geen contact meer met hem, en het is een stuk prettiger zo. Lekker weg blijven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef raptorix het volgende:
Mjah ik ken dat soort figuren wel, gewoon negeren.
... Allebei?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bedoel je nou Braddie of ze maatje?
Maar het vriendje van Braddie is niet lelijk, alleen beetje gek, ik zou hem wel doenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef probeer het volgende:
[..]
... Allebei?
Waarmee ik dus bedoel dat Braddie zelf net zo'n triest autistisch lulletje is die graag anderen onderuit schopt. Maar zelf wel janken als het bij hem gebeurt.
Hehehequote:Kijk man, jij bent al best dik, dus jij kan het wel hebben.. Maar ik heb nou eenmaal een goed figuur, dus ik moet letten op wat ik eet
Kasthomo Maya, zie Braddies post.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Aah, denk overigens ook niet dat zijn ouders het prettig zullen vinden inderdaad als hij uit de kast komt.
Heb ooit eens een gesprek gehad met die ouders van hem en vroeg toen bloed serieus
[..]
En toen begon die moeder uit het niets echt ruim 5 minuten te huilen.
Kan ik mij wel iets van voorstellen, de ene zoon is 2 jaar jonger dan "Maya" maar woont al op zichzelf, zit in het laatste jaar van z`n studie, en gaat zijn vader achterna, en is een normale jongen in de omgang
En "Maya" is een hele extroverte jongen, zoals al gezegd is hij helaas een beetje kast homo... En hij uit zich op een aparte manier (Met veel overdreven geschreeuw en af en toe zelfs gegil, en nouja.. die SS leuzen die hij schreeuwt, en het narcistische...) Als ik bij hem was kon hij ook geen normaal woord zeggen tegen zijn ouders, die waren altijd "mongolen" of zijn vader was een "Klootzak" En hij wilde zich constant bewijzen tegen over mij, áltijd push-ups doen, altijd maar sit-ups doen, en dat gecombineerd met luid geschreeuw, echt een aandachtshoer.
Het ergste vond ik nog dat we een keer ergens wat gingen eten met een groepje en dat hij tegen mij zei
[..]
naja, natuurlijk... Ik hoefde niet te betalenEn vervolgens vroeg ik of hij zelf niks nam, en toen was het
Kijk man, jij bent al best dik, dus jij kan het wel hebben.. Maar ik heb nou eenmaal een goed figuur, dus ik moet letten op wat ik eet
Toen ben ik logischerwijs scheldend en wel die tent uitgelopen. Dat vond ik zo kansloos van hem om te zeggen.
Maar wel kwaad worden als ik (Na dat hij weer eens hoog gilde) riep
[..]
Dan was ik volgens hem jaloers dat hij wel succes had bij de meiden en ik niet, en ik moest m`n mond houden, want hij was degene met status en het goede figuur en ik was een dikke niets nut etc..
Haha godverdommequote:Op woensdag 5 november 2014 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Kasthomo Maya, zie Braddies post.
[..]
Goed dat je dit eventjes 'shared' op de intrawebs.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Zou best kunnen. Op Whatsapp zei de BradGodquote:Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef Nikmans het volgende:
Op de een of andere manier denk ik steeds meer dat dit gewoon een (best goede) troll is die ons allemaal laat geloven dat hij Braadslee is
Ik stond stil op een parkeerplaats en keek naar m`n rij instructeur die een sigaret aan het roken was en mij wat vertelde.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:18 schreef ThePartyPooper het volgende:
Minpunten voor de foto waarop je in de lesauto uit het raam hangt en achteruit kijkt in plaats van het spiegeltje te gebruiken zoals je rij-instructeur je had moeten leren.
Goed verhaal 7/10 zou nog eens lezenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik stond stil op een parkeerplaats en keek naar m`n rij instructeur die een sigaret aan het roken was en mij wat vertelde.
Is je rijinstructeur die lelijkerd die de foto maakt?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik stond stil op een parkeerplaats en keek naar m`n rij instructeur die een sigaret aan het roken was en mij wat vertelde.
Nee, dat is W44SK44S die hier ook op het forum te vinden is.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Is je rijinstructeur die lelijkerd die de foto maakt?
En wie staat er voor de auto te roken?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, dat is W44SK44S die hier ook op het forum te vinden is.
Serieus, mensen.. Waar maken jullie je druk omquote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En wie staat er voor de auto te roken?
Je wordt wel door veel mensen omringd tijdens zo'n rijles zeg.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:27 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Serieus, mensen.. Waar maken jullie je druk omDit was bij m`n huis, werd echt letterlijk 10 seconden daarvoor opgepikt.
Op 0:12 is W44SK44S ja
Hoezo ik kan hem gewoon nog zien op FB.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Op Whatsapp zei de BradGoddat hij nooit meer naar FOK! zou komen.
Maar goed hij heeft zijn FB page wel verwijdert dus dat bewijst het wel.
wat een flikkertje beter breek je zijn benenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:36 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Jij vind een het roepen van HEIL HITLER. ARBEIT MACH FREI, en dat soort dingen midden in een druk winkelcentrum een goede eigenschap?
Jij vind het een goede eigenschap dat bij élk gesprek hij wel begint over zijn "Modellenwerk" en zijn "Acteercarrière" ? Waarbij hij zichzelf dan helemaal de hemel in prijst
Modellenwerk: Amateuristische fotoshoots, camera op een statief met een timer en een lamp erbij voor wat extra verlichting.
Acteercarrière: Hij was 2x 30 seconden in beeld op RTL5 zittend op een kruk.
Nah, ik zie hem al een paar maanden niet meer, prima zo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wat een flikkertje beter breek je zijn benen
Respectquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Had er alleen maar wat vrienden op die ik sowieso al bijna wekelijks wel spreek via Skype of Whatsapp.
Het enige wat mensen meldde was wat ze gekocht hebben, wat ze gedaan hebben of (met bij passende foto) wat ze als avond eten hebben.
Maar goed, ik dus op "Facebook Deactiveren" klikken en dat account verwijderen, en meteen 3 op m`n dak die zich afvragen waarom ik mijn account had verwijderd, dan denk ik... Kom op zeg, het is maar een profiel op een website, maak je daar niet zo druk om.
Klacht: in 2009 toegegeven aan Facebook en dit jaar pas mijn account verwijderd.
Anti-Klacht: Hoe moet ik er nu achter"komen wat mijn vrienden/familie hebben gegeten?![]()
ahaha op 00:47 hoe bradie 'me' zegtquote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En wie staat er voor de auto te roken?
Je wordt wel door veel mensen omringd tijdens zo'n rijles zeg.
Op 0:12, is dat W44SK44S?
You got a minute for muuiihhhquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahaha op 00:47 hoe bradie 'me' zegt
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:25 schreef Robbert. het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je het zou verwijderen, toch altijd interessant om het te houden. Zo vind ik het ook wel eens jammer dat je niet meer naar je oude hyves profiel kan, gewoon even die krabbels lezen van 7 jaar geleden.
Suggereer je nu dat FOK!sters een lagere standaard hebben?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat soort sites moet je niet eens willen man.
Gewoon FOK!ster regelen ja toch.
zijn allemaal sletjesquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:51 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat FOK!sters een lagere standaard hebben?
Wat dat betreft vind ik het jammer dat je inderdaad niet meer naar Hyves kan, ben wel benieuwd naar mijn "oude" foto`s.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:25 schreef Robbert. het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je het zou verwijderen, toch altijd interessant om het te houden. Zo vind ik het ook wel eens jammer dat je niet meer naar je oude hyves profiel kan, gewoon even die krabbels lezen van 7 jaar geleden.
Je hoeft niet bang te zijn dat die twee gasten je imago schaden, ze krikken hem alleen maar op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Dat NoSense is dat overigens niet vind ik, want ik word constant geassocieerd met die 2 andere gasten, en naja.. Heb er natuurlijk zelf wel mijn steentje aan bij gedragen maar heel vrolijk word ik er niet van
hou je teringmuil eens manquote:Op zondag 16 november 2014 11:47 schreef mapima het volgende:
TS DEACTIVEREN IS GEEN VERWIJDEREN JE MOET VIA HELPCENTER PERMANENT VVERWIJDEREN ZOEKEN EN DAN NA 14dagen IS ALLES FOREVER FOETSIEJ
JOE!
Facebook kun je sowieso nooit meer verwijderen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
jaweelllquote:Op zondag 16 november 2014 12:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Facebook kun je sowieso nooit meer verwijderen.
Kansloosquote:Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Je staat er bij mij nog gewoon in hoor:
[ afbeelding ]
Echt een lijst van zo te zien 30 mensen die ze geblokkeerd heeftquote:
schreeuw om aandacht dat ze het hier even komt meldenquote:Op zondag 16 november 2014 23:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Echt een lijst van zo te zien 30 mensen die ze geblokkeerd heeft![]()
Zijn al die blokkades veroorzaakt door het moment dat jij uit de doeken deed dat jij niet met een vagina geboren bent?quote:Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Je staat er bij mij nog gewoon in hoor:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zijn al die blokkades veroorzaakt door het moment dat jij uit de doeken deed dat jij niet met een vagina geboren bent?
Nu kom jij ook op de blocklist.quote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zijn al die blokkades veroorzaakt door het moment dat jij uit de doeken deed dat jij niet met een vagina geboren bent?
Godverdommequote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat Chroestjov meldde is denk ik wel waar..quote:Op zondag 16 november 2014 23:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
schreeuw om aandacht dat ze het hier even komt melden
Je weet wat ze zeggen hè: ''Great minds think alike''.quote:Op zondag 16 november 2014 23:36 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
GodverdommeDat stond zo ongeveer in mijn edit gast
Wil je niet. Echt niet.quote:
Maar de nieuwsgierigheid...quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 23:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oh please, alsof ik aandacht wil van een paar puberjochies die zich totaal niet seksueel aangetrokken voelen tot mequote:Op zondag 16 november 2014 23:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
schreeuw om aandacht dat ze het hier even komt melden
Niks uit schaamte. Al mijn vriendinnen en vrienden weten ervan. Maar als je fucking respectloos gaat doen tegen me dan kun je een block verwachten.quote:Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Wat Chroestjov meldde is denk ik wel waar..
Denk dat zodra ze aangaf dat ze met een pielemuis is geboren wat ruzietjes kreeg en vervolgens uit schaamte of iets in die trant die mensen op de blocklist knalde
waarom heb je bradley geblokkeerd dan?quote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh please, alsof ik aandacht wil van een paar puberjochies die zich totaal niet seksueel aangetrokken voelen tot me.
[..]
Niks uit schaamte. Al mijn vriendinnen en vrienden weten ervan. Maar als je fucking respectloos gaat doen tegen me dan kun je een block verwachten.
Of ben je vergeten hoe je mij behandeld hebt toen ik eindelijk de moed bijeengeraapt had om jou mijn geheim toe te vertrouwen?
Geheimquote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh please, alsof ik aandacht wil van een paar puberjochies die zich totaal niet seksueel aangetrokken voelen tot me.
[..]
Niks uit schaamte. Al mijn vriendinnen en vrienden weten ervan. Maar als je fucking respectloos gaat doen tegen me dan kun je een block verwachten.
Of ben je vergeten hoe je mij behandeld hebt toen ik eindelijk de moed bijeengeraapt had om jou mijn geheim toe te vertrouwen?
Prima post Bradster.quote:Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Geheim___! Dat is echt allang geen geheim meer volgens mij, heel FOK! Weet ondertussen dat jij transgender bent, is overigens niks mis mee een kennis van mij laat zich ook ombouwen volgend jaar en is al bezig met slikken van pillen en dergelijke.
MAAR! Ik denk dat mensen het veel sneller van jou zouden hebben geaccepteerd als jij het al meteen vanaf het begin zou hebben gemeld, en niet zodra iemand (zoals in mijn geval) om jouw Facebook vraagt, zeggen dat je die liever niet geeft, en het dan na 1 week of iets tóch wel geeft en die persoon opeens een kerel ziet staan, dát is hetgeen wat dan bij de meeste mensen niet in goede aard valt.
Dan is het veel prettiger (ook voor jouzelf/eventuele vriendschappen) om er gewoon direct vooruit te komen dat je transgender bent, en niet onzeker doet omdat je bang bent dat mensen jou niet mogen.. Als je gewoon meteen meld van, hey ik ben Adorabelle en ik ben Transgender was er echt geen probleem geweest, maar omdat jij mensen een beetje aan het lijntje houd (En nou niet zeggen dat je dat niet doet, want tegen mensen zeggen dat je een meid bent, terwijl je een volwassen kerel bent die zich wilt laten ombouwen is mensen aan het lijntje houden) Worden die mensen kwaad op je, of naja.. niet zo zeer echt kwaad denk ik, maar meer teleurgesteld.
QFT!quote:Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Geheim___! Dat is echt allang geen geheim meer volgens mij, heel FOK! Weet ondertussen dat jij transgender bent, is overigens niks mis mee een kennis van mij laat zich ook ombouwen volgend jaar en is al bezig met slikken van pillen en dergelijke.
MAAR! Ik denk dat mensen het veel sneller van jou zouden hebben geaccepteerd als jij het al meteen vanaf het begin zou hebben gemeld, en niet zodra iemand (zoals in mijn geval) om jouw Facebook vraagt, zeggen dat je die liever niet geeft, en het dan na 1 week of iets tóch wel geeft en die persoon opeens een kerel ziet staan, dát is hetgeen wat dan bij de meeste mensen niet in goede aard valt.
Dan is het veel prettiger (ook voor jouzelf/eventuele vriendschappen) om er gewoon direct vooruit te komen dat je transgender bent, en niet onzeker doet omdat je bang bent dat mensen jou niet mogen.. Als je gewoon meteen meld van, hey ik ben Adorabelle en ik ben Transgender was er echt geen probleem geweest, maar omdat jij mensen een beetje aan het lijntje houd (En nou niet zeggen dat je dat niet doet, want tegen mensen zeggen dat je een meid bent, terwijl je een volwassen kerel bent die zich wilt laten ombouwen is mensen aan het lijntje houden) Worden die mensen kwaad op je, of naja.. niet zo zeer echt kwaad denk ik, maar meer teleurgesteld.
Ik moet er direct voor uitkomen dat ik transgender ben? Vind je het erg als ik dat zelf bepaal?quote:Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat is hetzelfde als dat jij iedereen zou die je ontmoet zou moeten vertellen dat je geestelijk gehandicapt bent. Daar kun jij ook niks aan doen, maar je bent het wel.
Je bent geestelijk een vrouw, en je wilt je laten ombouwen tot vrouw, maar je bent lichamelijk nog gewoon een kerel, en ik doe je hier misschien pijn mee, maar jij laat op deze manier jouw enorme onzekerheid zien door jezelf te verstoppen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens heel erg respectloos dat je me een kerel noemt, terwijl je weet dat ik een vrouw ben en lichamelijk niets liever wil dan een vrouw zijn. Een kerel is alles wat ik niet wil zijn, en als ik een kerel zou moeten zijn dan wil ik niet meer leven. Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk walg van mijn eigen lichaam? Waarom denk je dat ik alles dat mannelijk aan mij is probeer te verstoppen? Zodat ik een kerel genoemd kan worden? Hou op, je weet echt niet hoeveel pijn je me doet hiermee.
Maar ik blijf bij mijn standpunt. Ik ga NIET vooraf al zeggen dat ik transgender ben. Juist vanwege de bovengenoemde redenen. En ook omdat ik geen transgender ben, maar een meisje ben. Transgender is geen geslacht.
Waarom bepaal jij wanneer zij moet zeggen hoe of wat er onder haar broekje zit? Dat mag zij toch zeker wel zelf bepalen? Al verteld ze het pas na de 5e keer.quote:Op maandag 17 november 2014 18:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Je bent geestelijk een vrouw, en je wilt je laten ombouwen tot vrouw, maar je bent lichamelijk nog gewoon een kerel, en ik doe je hier misschien pijn mee, maar jij laat op deze manier jouw enorme onzekerheid zien door jezelf te verstoppen.
Wees gewoon eerlijk tegen de mensen waar je mee praat, en meld bij het 1e of 2e gesprek of whatever dat je een man bent en je wilt laten ombouwen, dan hebben mensen veel meer respect voor je dan wanneer je tegen mensen gaat liegen en jezelf voor diezelfde mensen "verstopt"
Geestelijk gehandicapt niet als terug snap kunnen zien.quote:Op maandag 17 november 2014 18:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Je bent geestelijk een vrouw, en je wilt je laten ombouwen tot vrouw, maar je bent lichamelijk nog gewoon een kerel, en ik doe je hier misschien pijn mee, maar jij laat op deze manier jouw enorme onzekerheid zien door jezelf te verstoppen.
Wees gewoon eerlijk tegen de mensen waar je mee praat, en meld bij het 1e of 2e gesprek of whatever dat je een man bent en je wilt laten ombouwen, dan hebben mensen veel meer respect voor je dan wanneer je tegen mensen gaat liegen en jezelf voor diezelfde mensen "verstopt"
En melden dat ik geestelijk gehandicapt ben doet geen pijn wil je zeggen? Ik ben een hoop niet, niet zo intelligent, niet aantrekkelijk, niet goed in het verkeer, niet dun, maar ik ben ook NIET geestelijk gehandicaptEn dan zeg je dat het pijn doet dat ik jou een "kerel" noem, terwijl je dat BENT, terwijl ik gewoon een waarheid verspreid nu.. Terwijl jij mij meer pijn doet door mij verstandelijk beperkt te noemen terwijl ik dat NIET ben, nu verspreid jij dus een onwaarheid.
Ik noemde je in dat topic wat ik opende een hypocriet, en dat doe ik gewoon weer.
....
Hypocriet.
quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat jij iedereen zou die je ontmoet zou moeten vertellen dat je geestelijk gehandicapt bent. Daar kun jij ook niks aan doen, maar je bent het wel.
Het kwam er wat scheef uit, maar ik bedoelde meer zo van... Stel dat iemand vraagt om met haar te Skypen of met haar te Facebooken, en ze doet constant vaag en zegt steeds dat het niet kan want "Insert reden" En vervolgens geeft ze toch toe en zien ze op Skype/Facebook een man, dan zijn die personen waar ze mee praat wel geschokt, en de shock is een flink stuk kleiner als ze gewoon meld wat ze is/wie ze is/wat ze wilt worden etc etc qua geslacht.quote:Op maandag 17 november 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom bepaal jij wanneer zij moet zeggen hoe of wat er onder haar broekje zit? Dat mag zij toch zeker wel zelf bepalen? Al verteld ze het pas na de 5e keer.
quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hè: ''Great minds think alike''.
quote:
Ah oke bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Het kwam er wat scheef uit, maar ik bedoelde meer zo van... Stel dat iemand vraagt om met haar te Skypen of met haar te Facebooken, en ze doet constant vaag en zegt steeds dat het niet kan want "Insert reden" En vervolgens geeft ze toch toe en zien ze op Skype/Facebook een man, dan zijn die personen waar ze mee praat wel geschokt, en de shock is een flink stuk kleiner als ze gewoon meld wat ze is/wie ze is/wat ze wilt worden etc etc qua geslacht.
Een vriendin van mij wilt ook een man worden, daar heb ik absoluut geen moeite mee, omdat ze het na een korte periode van praten al meldde, ze was (net als Adorabelle) bang om afgewezen te worden, ze was er onzeker over, maar ik accepteerde het, omdat ze meteen al eerlijk was, en zich niet anders voordeed.. Dat is het hele verschil.
Popcorn kan weer opgeborgen worden inderdaad.quote:
Ik geef toe dat ik dat niet zo handig aangepakt heb. Ik wist gewoon niet hoe ik het moest zeggen. En ik was heel erg bang dat ik jou kwijt zou raken erdoor. Toen heb ik uiteindelijk maar mijn Facebook profiel gelinkt, in de hoop dat je het zou begrijpen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Het kwam er wat scheef uit, maar ik bedoelde meer zo van... Stel dat iemand vraagt om met haar te Skypen of met haar te Facebooken, en ze doet constant vaag en zegt steeds dat het niet kan want "Insert reden" En vervolgens geeft ze toch toe en zien ze op Skype/Facebook een man, dan zijn die personen waar ze mee praat wel geschokt, en de shock is een flink stuk kleiner als ze gewoon meld wat ze is/wie ze is/wat ze wilt worden etc etc qua geslacht.
Een vriendin van mij wilt ook een man worden, daar heb ik absoluut geen moeite mee, omdat ze het na een korte periode van praten al meldde, ze was (net als Adorabelle) bang om afgewezen te worden, ze was er onzeker over, maar ik accepteerde het, omdat ze meteen al eerlijk was, en zich niet anders voordeed.. Dat is het hele verschil.
quote:
Heb geduldquote:Op maandag 17 november 2014 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Popcorn kan weer opgeborgen worden inderdaad.
quote:Op maandag 17 november 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
En ik ben geen man. Op mijn ID kaart staat dat ik een vrouw ben, dus dan ben ik gewoon een vrouw. Ik heb een vrouwennaam, praat als een vrouw, zie eruit als een vrouw, ruik als een vrouw en loop als een vrouw. Hoezo zou ik dan een man zijn? Alleen vanwege wat er in m'n string zit? Rot op.
Welk topic bedoel je eigenlijkquote:Op maandag 17 november 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik dat niet zo handig aangepakt heb. Ik wist gewoon niet hoe ik het moest zeggen. En ik was heel erg bang dat ik jou kwijt zou raken erdoor. Toen heb ik uiteindelijk maar mijn Facebook profiel gelinkt, in de hoop dat je het zou begrijpen.
Helaas besloot je om niet meer te reageren en dan dat topic aan te maken. Waar je ook nog beweerde dat ik je aan het lijntje gehouden had.
En ik ben geen man. Op mijn ID kaart staat dat ik een vrouw ben, dus dan ben ik gewoon een vrouw. Ik heb een vrouwennaam, praat als een vrouw, zie eruit als een vrouw, ruik als een vrouw en loop als een vrouw. Hoezo zou ik dan een man zijn? Alleen vanwege wat er in m'n string zit? Rot op.
Even aanschuiven.quote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 17 november 2014 18:57 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Even aanschuiven.Dit "argument"verplicht haar dus nog altijd nergens toe. Haar leven, haar keuzes. Zij kiest deze weg, nou, dan wens je haar toch alle succes toe. Als ze je er pijn mee doet dan geef je dat aan en kies je voor a) op goede voet verder b) niet verder. En zij gaat ook lekker verder met haar leven. Zij wil gewoon als een vrouw behandeld worden. Moet ze zich dan steeds introduceren als iets anders, terwijl ze zich 100% vrouw voelt omdat er anders wel eens mensen zouden kunnen schrikken? Dan voel je je dus nooit compleet. Kan je dat niet zien? Ze voelt zich vrouw, ze weet voor zichzelf dat ze vrouw is, maar moet zich als iets anders voordoen omdat het maatschappelijk aanvaardbaar is (ik weet, voor jou lijkt dit andersom, maar jij ziet haar dus nog steeds als man, dit lijkt me hier het hele probleem).
Leuk leven zou dat zijn, ja.
Niet op puberjochies?quote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Ja dat duurt 2 maanden, 2 maanden niets plaatsen enje bent er vanaf.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Die vriendin liegt, ik zie hem ook gewoon.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef .sfinx het volgende:
niet om het een of ander, maar als ik aan het daten ben met een transgender zonder dat ik het weet en als je dan moment supreme dat stringetje van haar middel aftrekt en er floept een gigantische worst tussenuit. dan trap ik het helemaal in elkaar
gvdquote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef .sfinx het volgende:
niet om het een of ander, maar als ik aan het daten ben met een transgender zonder dat ik het weet en als je dan moment supreme dat stringetje van haar middel aftrekt en er floept een gigantische worst tussenuit. dan trap ik het helemaal in elkaar
quote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef .sfinx het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Kwaliteitspost.quote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef hoink581 het volgende:
Nouja, je moet er niet raar van opkijken dat mensen zich bedrogen voelen als de vrouw waar mee ze gesproken hebben in hun werkelijkheid een man blijkt te zijn. Je kunt van mensen niet verwachten dat ze jouw waarheid gelijk als hun waarheid aanemen, dat is zeer egocentrisch en allesbehalve redelijk.
Als je accepteert dat je nu in een transitieperiode zit om volledig vrouw te worden en dit ook vanaf het begin duidelijk maakt, dan zullen mensen zich niet bedrogen voelen en zullen accepteren dat jij een vrouw bent/aan het worden bent.
De vervelende realiteit is nu eenmaal dat geslachten nog worden onderscheiden worden door primaire geslachtskenmerken en die realiteit zal niet buigen voor je.
We walgen allemaal wel een beetje van jouw lichaam.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Waarom denk je dat ik zo verschrikkelijk walg van mijn eigen lichaam?
Jij bent gewoon jelly op Braddie's intellect.quote:
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 17 november 2014 18:57 schreef blondetrien het volgende:
Even aanschuiven.Dit "argument"verplicht haar dus nog altijd nergens toe. Haar leven, haar keuzes. Zij kiest deze weg, nou, dan wens je haar toch alle succes toe. Als ze je er pijn mee doet dan geef je dat aan en kies je voor a) op goede voet verder b) niet verder. En zij gaat ook lekker verder met haar leven. Zij wil gewoon als een vrouw behandeld worden. Moet ze zich dan steeds introduceren als iets anders, terwijl ze zich 100% vrouw voelt omdat er anders wel eens mensen zouden kunnen schrikken? Dan voel je je dus nooit compleet. Kan je dat niet zien? Ze voelt zich vrouw, ze weet voor zichzelf dat ze vrouw is, maar moet zich als iets anders voordoen omdat het maatschappelijk aanvaardbaar is (ik weet, voor jou lijkt dit andersom, maar jij ziet haar dus nog steeds als man, dit lijkt me hier het hele probleem).
Leuk leven zou dat zijn, ja.
Het enige walgelijke hier is bovenstaande opmerking. Doe even normaalquote:Op maandag 17 november 2014 19:58 schreef chroestjov het volgende:
We walgen allemaal wel een beetje van jouw lichaam.
Ik begrijp het sentiment, maar is zo'n onbenullige en domme reactie nou echt nodig? De meeste transmensen peinzen er niet eens over om met een 'niet-kloppend' geslachtsdeel ook maar iets richting seks te doen.quote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef .sfinx het volgende:
HAHAHAHAquote:Op maandag 17 november 2014 19:46 schreef .sfinx het volgende:
"Weer" ?quote:Op maandag 17 november 2014 20:17 schreef Catch22- het volgende:
Bradley die mensen vertelt hoe ze hun leven moet leiden terwijl zijn eigen een puinzooi is. Een zielig hoopje (zeg maar hoop) verdriet
Over twee dagen weer afrijden, faalhaas?
Jouw taalgebruik, is echt stoerquote:Op maandag 17 november 2014 20:32 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een gezellig topic.
BraddyJe blijft een kankerdebieltje.
quote:
Chanant zeg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Niet minimaal 20 kloons hebbenquote:Op maandag 17 november 2014 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik had ooit een fake-account. Ik was alleen zo stom om daarmee te gaan stalken. Nu heb je een telefoonnummer nodig om je te registreren. Ik wil alleen maar lurken, verder niks.
Zo stom hèquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Maar Bradster, vanwaar de teleurstelling en het zwart maken? Wilde je in haar broekje komen en is die hoop (of beter gezegd illusie) in één seconde verdwenen omdat ze zei dat ze eerst een man is geweest?
Toen ze je leerde kennen had het net zo goed voor 5 oppervlakkige gesprekken kunnen zijn, om dan meteen iets wat erg persoonlijk is te moeten droppen, doe niet zo onredelijk en gedraag je niet als een wijf. Anders moet je ook maar overwegen om dezelfde transformatie te ondergaan.
Maar zo zie jij dus de eerste ontmoeting met een transgender voor je blijkbaar:
Hoi ik ben Bradtastic.
- Hoi ik ben Marieke, ik had vroeger een piemel.
"Bradtastic loopt weg omdat de illusie om seks te kunnen hebben verdwenen is en opent er later een topic over"
FalendeAutorijderquote:Op maandag 17 november 2014 21:18 schreef VisGeenOptie het volgende:
Als ik morgen een nieuw topic zie van Braddie/VallendBroodjeBanaan/FalendeAutorijder waar in hij vertelt dat hij Ebola heeft doe ik een vreugdedansje (ik hoop uiteraard wel dat hij snel weer hersteld is daarna, want doodsverwensingen mogen niet op Fok!).
Chromosoom te weinig.quote:Op maandag 17 november 2014 21:15 schreef dustbrain het volgende:
Ik deed nooit mee aan de braddie hype. Heb alleen enkele topics van hem gelezen (Wist niet dat ie aan kloon had) en bij dit topic dacht ik gelijk "Braddie". Hoe doet die kerel dat?
Bedoel je niet te veel?quote:
Nee als je iets tekort hebt ga je compenseren met andere debiele dingen zie Braddie, vandaar te weinig.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 22:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee als je iets tekort hebt ga je compenseren met andere debiele dingen zie Braddie, vandaar te weinig.
KLB / Taalgebruik van VMBO jongeren.quote:Op maandag 17 november 2014 21:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Je bent echt een kankerhond, zelfs op het internet weet je me nog het bloed onder m`n nagels vandaan te halen.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:40 schreef BlueMage het volgende:
Wacht even we zijn nu van "ik ga van FB af hoor!!!!" aanbeland bij hoe Braddie 'n transgender afwees?![]()
Ik neigde heel even naar ''Ja'' maar vervolgens werd ik overvallen door een vlaag van realiteitsbesef en heb ik toch ''Nee'' gestemd.quote:Op maandag 17 november 2014 22:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maar, gaat Braddie woensdag slagen? Dat mag wel na al die duizenden WAJONG-euro's, 3 overspannen instructeurs, een dozijn theorie-examens, 200 'ik-zoek-een-auto-maar-heb-geen-geld-topics' en een steenrijke rijschoolhouder.
Poll: Gaat Bradmans woensdag zijn rijbewijs halen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
sryquote:Op maandag 17 november 2014 20:09 schreef Azorius het volgende:
[..]
Het enige walgelijke hier is bovenstaande opmerking. Doe even normaal.
Knap is hij niet. Dan is er altijd nog de bad boy met auto tactiek, maar hij is eerder toetsenist in de kerk die boodschappen doet met oude vrouwtjes en een rijbewijs haalt hij toch niet. Dus wat moet hij met zulke minderjarigen?quote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef djakkaa3033 het volgende:
Waarom een medium als facebook verwijderen terwijl er allemaal lekkere poezenhuttenkonten op zitten van een jaar of 15
Braddie niet kennen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef djakkaa3033 het volgende:
Waarom een medium als facebook verwijderen terwijl er allemaal lekkere poezenhuttenkonten op zitten van een jaar of 15
Dronken op maandagquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:35 schreef wickedmen het volgende:
Heeft iemand een samenvatting voor deze fittie? Ben te dronken en te veel tekst.
Ziet er ook niet echt bijzonder uit.
Ja maar normale mensen klikken dan een scherm weg en gaan geen topicreeks starten in KLB en hun FB account deleten, ik zou niet moeten denken dat mijn FB weg is, er is 3000 dollar op geboden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:46 schreef hugecooll het volgende:
Het is toch niet zo vreemd dat je je bedonderd voelt als een persoon een bepaald verwachtingspatroon schept en daar vervolgens totaal niet aan voldoet?
Zal wel iets te maken hebben met de aard van hun gesprekken voor ze 'bekendmaakte' dat ze (nog) geen ze was. Plus Bradster is een beetje impulsiefquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar normale mensen klikken dan een scherm weg en gaan geen topicreeks starten in KLB en hun FB account deleten, ik zou niet moeten denken dat mijn FB weg is, er is 3000 dollar op geboden.
Dan nog, ik zal maar niet vertellen hoe mijn eerste date verliepquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met de aard van hun gesprekken voor ze 'bekendmaakte' dat ze toen (nog) geen ze was.
Nu wil ik het weten ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan nog, ik zal maar niet vertellen hoe mijn eerste date verliep
Als 2 weken chat op ICQ met iemand die Marlon heet, en je dan een date doet, wat je dan mag verwachten als je elkaar zietquote:
Nooit aan die onzin begonnen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
ben trots op je! <3quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit aan die onzin begonnen.
Gezien de trend van adaptatie van sociale mediums zou juist jij nu mee moeten doen, samen met de andere 50+ ers.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit aan die onzin begonnen.
Alle aandacht is goede aandacht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:21 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
Waarom een kloon als het zo duidelijk dat je een kloon bent en van wie.
[ afbeelding ]
Ik moet je helaas teleurstellen. Zo spannend waren onze gesprekken niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met de aard van hun gesprekken voor ze 'bekendmaakte' dat ze (nog) geen ze was. Plus Bradster is een beetje impulsief
Als je hem hetzelfde stuurde als naar rodawa begrijp ik hem welquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen. Zo spannend waren onze gesprekken niet.
terwijl het niet eens zo is!quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:19 schreef zarGon het volgende:
Op een social medium melden dat je je profiel op een ander medium hebt verwijderd.
Wat goed van je. Je snapt het helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |