Klopt, ik heb ook VMBO gedaan, maar mij zal je nooit zulke taal horen uitslaan... is toch compleet onzinnig?quote:
Sommigen uiten hun onvrede verbaal, een ander slaat gaten in de muur.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook VMBO gedaan, maar mij zal je nooit zulke taal horen uitslaan... is toch compleet onzinnig?
Realistisch enzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:53 schreef Basxt het volgende:
ik heb al eerder verwoord: lekker laten gaan met ze alle op die school. en later een fikkie dr onder wanneer ze met ze alle dr in zitten.
Klopt, maar je snapt best wat ik bedoel. Heb het puur over dit soort "Randdebielen" Want dat zijn het.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
Jongeren van tegenwoordig... je bent er verdomme zelf een joh
Ik sla liever m`n knokkels kapot op een muur dan dat ik "Kanker docenten" "Je bent echt een kankerleijer" of dergelijke over straat roep, dat gaat gewoon te ver. simpel zat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sommigen uiten hun onvrede verbaal, een ander slaat gaten in de muur.
Je hebt wel fatsoenlijke VMBoers er tussen zitten hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:55 schreef MrKikker het volgende:
VMBO is ook gewoon de kanker van de samenleving.
Ah, je valt over het gebruik van het woordje kanker?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar je snapt best wat ik bedoel. Heb het puur over dit soort "Randdebielen" Want dat zijn het.
Constant maar kanker gebruiken, constant maar stoer willen doen, normaal communiceren met ze zit er niet in etc..
Niet alleen het woord kanker hoor, maar ook puur hoe die mensen zich presenteren.. gaat toch nergens over?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, je valt over het gebruik van het woordje kanker?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Niet liegen hoor Braddie:
http://fok.nl/sherlock/?by=Braddie&about=Kanker¬intopic=0
Jij doet het zelf ook, hypocriet
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.
Ga alsjeblieft DOOD.
Reageer eens op mijn post hypocrietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet alleen het woord kanker hoor, maar ook puur hoe die mensen zich presenteren.. gaat toch nergens over?
Gasten worden waarschijnlijk allemaal bouwvakker, en gaan dan in de lease Mercedes van hun Pa rijden, compleet met verlagingskit, en schoorsteenpijp onder de auto.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Walgelijk idd. Over een paar jaar sorteren ze pallets of zitten ze in de wajong enzo en dan huilen dat ze niks kunnen hahaha
Jup, toch zijn er genoeg mannetjes die het zo doen, heeft geen zin om je daar aan te ergeren want klootzakken horen er nou eenmaal bij. Hoe eerder je dat door hebt, hoe makkelijker het allemaal wordt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet alleen het woord kanker hoor, maar ook puur hoe die mensen zich presenteren.. gaat toch nergens over?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn post hypocriet
Ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn post hypocriet
En wat doe jij dan ondertussen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gasten worden waarschijnlijk allemaal bouwvakker, en gaan dan in de lease Mercedes van hun Pa rijden, compleet met verlagingskit, en schoorsteenpijp onder de auto.
Oh dus het mag opeens niet meer omdat JIJ het niet meer doet?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:58 schreef Braddie het volgende:
[..]Er is een verschil tussen posts van 4-5 maanden geleden, en hoe iemand er nu tegen aankijkt
Dat is absoluut waar Hostiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, toch zijn er genoeg mannetjes die het zo doen, heeft geen zin om je daar aan te ergeren want klootzakken horen er nou eenmaal bij. Hoe eerder je dat door hebt, hoe makkelijker het allemaal wordt.
quote:
Ik vind het gewoon achterlijk dat er tegenwoordig bij alles wel het woord kanker om de hoek komt kijken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh dus het mag opeens niet meer omdat JIJ het niet meer doet?
Het wordt steeds hypocrieter.
Juist wel, dus. Want, wat heb jij met die tsjappies te maken in dat filmpje? Precies, he-le-maal niets. Gewoon negeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar HostiMaar dat maakt het niet minder vervelend natuurlijk.
Maar ze rijden een Mercedes en bouwvak verdient wel lekker toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gasten worden waarschijnlijk allemaal bouwvakker, en gaan dan in de lease Mercedes van hun Pa rijden, compleet met verlagingskit, en schoorsteenpijp onder de auto.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon achterlijk dat er tegenwoordig bij alles wel het woord kanker om de hoek komt kijken.
Dit.quote:
Dat is waar, het gaat natuurlijk om iets totaal anders dan de ziekte, ze zien het als krachtterm.. Maar then again, kies een ander woord.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:01 schreef MarcelvanHooijdonk het volgende:
Het woordje Kanker hier lijkt heel onrespectvol en kwetsend maar dat is niet zo bedoeld. Ze bedoelen niet letterlijk de ziekte waar je aan doodgaat. Het is meer een wijze van uiten dat ze je niet zo aardig vinden. Ik ben er op tegen dat het woord wordt gebruikt hoor...maar het stoort me verder niet. net als het woordje 'joden' bij Ajax. Dat gaat ook niet echt om de bevolkingsgroep Joden. Het zijn uitdrukkingen.
En wie geeft een neuk hoe de orderpickers, palletsorteerders, steuntrekkers, plantsoenwerkers en stratenmakers van de toekomst zich presenteren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb er niets mee te maken inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Juist wel, dus. Want, wat heb jij met die tsjappies te maken in dat filmpje? Precies, he-le-maal niets. Gewoon negeren.
Waarom koos jij niet voor een ander woord met jouw gekanker paar weken geleden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar, het gaat natuurlijk om iets totaal anders dan de ziekte, ze zien het als krachtterm.. Maar then again, kies een ander woord.
Muziek maken klopt, fokken, klopt, dik blijven, voorlopig wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En wat doe jij dan ondertussen?
Muziek spelen, beetje fokken, nog steeds dik blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |