Jij verwacht onderhandeling op een hoger niveau op Marktplaats? De meeste bezoekers daar hebben pas op latere leeftijd leren tellen op een telraam gekocht via datzelfde Marktplaats, dus ja...quote:Op maandag 24 juni 2013 00:38 schreef Braddie het volgende:
Bood vanmiddag m`n camera aan. Ik vroeg 50 euro.
Krijg ik van "Tommy" meerdere malen een berichtje "Kan ik alstublieft uw camera kopen voor ... euro"
Eerst was het 10 euro, toen werd het 20.. Ik het maar negeren (Want het waren echt 5-6 mails in 10 minuten)
vervolgens bied hij 40 euro via Marktplaats, dus ik dacht.. ok prima40 euro kan nog wel.
Ik stuur hem een berichtje " Tommy, voor de geboden 40 euro zou je hem op mogen halen, wanneer komt jou het beste uit? "
Krijg ik serieus terug
"Voor hoeveel? "
Dus ik: "Voor de 40 euro die je geboden had "
Hij weer " Ja, maar je reageerde eerst niet, en nu ik 40 euro bied wel " (Vind je het gek)
Dus ik " Ja klopt, omdat ik het een beetje vervelend vond dat je 6 berichtjes in 10 minuten tijd stuurde, en zo`n beetje smeekte om mijn camera, zo werkt het niet helaas.. "
kreeg ik terug: " Ja, ik wil 25 euro geven, meer mag niet van mijn ouders "
Dus ik keurig: " Sorry, maar dan houd het toch echt op, als je hoog gaat bieden puur voor mijn aandacht dan mag je wat mij betreft naar de kringloop toe voor een camera maar wil ik hem niet aan je verkopen "
Stuurt hij wéér terug " Ja maar meneer, het was niet mijn bedoeling ik wil hem gewoon graag, kom hem nu ophalen voor 25 euro "
Heb het vanaf nu maar genegeerd... zo enorm vervelend dit soort figuren
Klacht: Mensen die er alles aan doen om het hun eigendom te maken.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Samenvatting: marktplaats en dikke mensen die er gebruik van maken
Fijn is dat he?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef xuryah het volgende:
Ik heb juist het tegen overgestelde..
Probeer mn camera te verkopen, elke x als ik een bod krijg en ik zeg "prima, wanneer kunt u hem komen ophalen of zal ik hem versturen?", krijg ik niks meer terug..
Marktplaats........
Dan koop ik die telefoon voor 10 euro, kom hem zo nog halen als je dat wilt!quote:Op maandag 24 juni 2013 00:45 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Verkoop je die rode stoel voor 45 cent?
Soms kan je er fijne dingen vandaan halen voor weinig hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Jij verwacht onderhandeling op een hoger niveau op Marktplaats? De meeste bezoekers daar hebben pas op latere leeftijd leren tellen op een telraam gekocht via datzelfde Marktplaats, dus ja...
Kan die niet opsturen? Ik betaal pas als ik hem binnen heb.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:47 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dan koop ik die telefoon voor 10 euro, kom hem zo nog halen als je dat wilt!
Dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef xuryah het volgende:
Probeer mn camera te verkopen, elke x als ik een bod krijg en ik zeg "prima, wanneer kunt u hem komen ophalen of zal ik hem versturen?", krijg ik niks meer terug..
Marktplaats........
Ondankbaar kindquote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef xuryah het volgende:
Of mensen die 1 euro hoger bieden dan de persoon er voor
Gebeurde dus ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef xuryah het volgende:
Of mensen die 1 euro hoger bieden dan de persoon er voor
Dan gebeurde het dus niet, Braddie.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:04 schreef Braddie het volgende:
Gebeurde dus ook.
Eerst bood Persoon A 12 euro, gaat persoon B 12,20 bieden
Dat is dan 20 cent braddie.. luchtverkeersleider zit er niet in voor je.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gebeurde dus ook.
Eerst bood Persoon A 12 euro, gaat persoon B 12,20 bieden
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is dan 20 cent braddie.. luchtverkeersleider zit er niet in voor je.
ware woorden van deze man, kijk hij snapt hetquote:Op maandag 24 juni 2013 01:16 schreef H17 het volgende:
stel je wil er 50 voor zet je bieden vanaf 40.
Ik wist dat ik er geen 50 euro voor kon krijgen. (Maargoed, waarom zou je het daarom niet proberen)quote:Op maandag 24 juni 2013 01:16 schreef H17 het volgende:
stel je wil er 50 voor zet je bieden vanaf 40.
Ja, maar zijn vrienden noemen hem " de man zonder kapsel".quote:
Ok dank jequote:Op maandag 24 juni 2013 01:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, maar zijn vrienden noemen hem " de man zonder kapsel".
Uiteraard, zijn kapsel, of eerder zijn gebrek aan kapsel spreekt boekdelen.quote:
je kent je klassiekersquote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Panzermaus het volgende:
Goedenavond klagers..
Dit klaagtopic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur een PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had hij 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Dit bleek achteraf volledig te kloppen !
Ik kom daar aan, zie een scootertje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...
Wtfffffquote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Panzermaus het volgende:
Goedenavond klagers..
Dit klaagtopic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur een PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had hij 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Ik kom daar aan, zie een scootertje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Een van de jongens meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
Niks mis mee, Bradley is een mooie jongen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie mogen trouwens wel optyfen met altijd die foto's van Braddie te posten
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks mis mee, Bradley is een mooie jongen.
10 euroquote:Op maandag 24 juni 2013 02:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb nog een trekhaak te koop mensen.
Ik heb ook nog een dop voor er omheen. Met die erbij 15 euro. De dop is een oranje balletje. Leuk voor tijdens het wk.quote:
¤11,50 dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een dop voor er omheen. Met die erbij 15 euro. De dop is een oranje balletje. Leuk voor tijdens het wk.
Als je zo begint dan hoeft het niet meer.quote:
¤12,50quote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je zo begint dan hoeft het niet meer.
texel, maar mag welquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kom hem wel ophalen. Is toch niet ver hoop ik?
Oké, oké, ¤13,50.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als je doorgaat maak ik een topic aan.
Texel Texelquote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, Limburg-Texel, dat wordt een heerlijk dagje auto!
Eerst slapen. Zet de trekhaak maar in je erfenisformulieren.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke 13,50 plus een tube sperti. Moet je binnen uur komen, mijn kont is de strijd aan het verliezen.
Wat een topics opent die man toch, dat ie ons kwaliteitsusers er telkens weer in verenigtquote:Op maandag 24 juni 2013 02:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Past goed bij Bradmans. Wel even 'n goeie Bradley Experience geven TS.
Tuurlijk niet, ken je geschiedenis. Hoeveel "ik ga weg" topics heeft die jongen nu inmiddels al aangemaakt? Ben de tel kwijt.quote:
Oh, ik heb niet zo'n zin om me daar in te verdiepen. Ik heb korte tijd persoonlijk contact gehad met 'm, maar ik vond 'm nou niet bepaald een persoon om me echt in te gaan verdiepen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ken je geschiedenis. Hoeveel "ik ga weg" topics heeft die jongen nu inmiddels al aangemaakt? Ben de tel kwijt.
Persoonlijk contact? Hoe en waarom?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet zo'n zin om me daar in te verdiepen. Ik heb korte tijd persoonlijk contact gehad met 'm, maar ik vond 'm nou niet bepaald een persoon om me echt in te gaan verdiepen.
0800 6334286quote:Op maandag 24 juni 2013 02:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet zo'n zin om me daar in te verdiepen. Ik heb korte tijd persoonlijk contact gehad met 'm, maar ik vond 'm nou niet bepaald een persoon om me echt in te gaan verdiepen.
26 volgens de searchmod.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ken je geschiedenis. Hoeveel "ik ga weg" topics heeft die jongen nu inmiddels al aangemaakt? Ben de tel kwijt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door AdoraBelle op 24-06-2013 02:55:35 ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]Klinkt als een heel stabiele jongeman jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Oke, maar dat van die tube sperti blijft.quote:
Je bent gebraddied.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef AdoraBelle het volgende:
En toen ik vroeg waarom 'ie me verwijderd had wist 'ie niet waar ik het over had.
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:40 schreef moneyball het volgende:
Weer gestolen spullen aan het verkopen?
hey wil je mn kompjoeter hebbe ipv trekhaak?! ligte beshadiging ja werd beetje kwaad toen ram gegeven maar dat doet er nioet toe ding funktioneerd nog verkeerd in goed staat eventuweel akn ik aparaat uitleggen dm marquote:
Ik bied ¤14quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Oke, maar dat van die tube sperti blijft.
¤20?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
hey wil je mn kompjoeter hebbe ipv trekhaak?! ligte beshadiging ja werd beetje kwaad toen ram gegeven maar dat doet er nioet toe ding funktioneerd nog verkeerd in goed staat eventuweel akn ik aparaat uitleggen dm mar
In dit geval moet ik Braddie gelijk gevenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Klinkt als een heel stabiele jongeman ja
Sowieso altijd maar waarom specifiek nu?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In dit geval moet ik Braddie gelijk geven
hijs van jouw ophalen in hilversumquote:
Ik kom er aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
hijs van jouw ophalen in hilversum
oh ja heb mn Tyros in de Line In aangesloote maar nou kraakt het geluid baal hier echt van niet neiuwe boxem 8 sporen ja moet in die groene tog?! tot zover mn uitleg van het appraat
Wat zou die van Braddie zijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Penislengte en vaginadiepte is altijd goed natuurlijk.
Via DM een neuksessie geregeld uiteraard.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Guus geluk nu wel alleen omdat een vrouw is... Gvd..
Die cm is de clitoris natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
1 cm lang 30 cm diep. Holmaat telt natuurlijk ook.
alleen intresse als je kan uitlegge warom ik geen geluid heb heb t goed aangesloten mengpaneel in lineout van laptop tog?! en dan even nog Red Star Brian May ertussen en DX 10 PSR 9000 maja de switch zit beetje vastquote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bluemarit, ik heb ook nog andere trekhaak voor je.
Ja, je bent vek als je het niet doet. Succes brahquote:Op maandag 24 juni 2013 02:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Via DM een neuksessie geregeld uiteraard.
Ja, ik ben ook wel benieuwd, waarom in dit specifieke geval?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Sowieso altijd maar waarom specifiek nu?
Meisje al het bloed zit nu in mijn aambeien, en kom ik dus tekort in mijn brains. Een beetje begrip voor de situatie kan geen kwaad. Je moet rode snoertje in rode gaatje stoppen en witte snoertje in witte gaatje. Dit advies is ook iets waard toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
alleen intresse als je kan uitlegge warom ik geen geluid heb heb t goed aangesloten mengpaneel in lineout van laptop tog?! en dan even nog Red Star Brian May ertussen en DX 10 PSR 9000 maja de switch zit beetje vast
Kan ik ookquote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef BlueMage het volgende:
Ga nu even mn kamer/studio inrichten mam wil wel de vloer leggen
Stekker in het stopcontact stoppen, werkt altijd!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
alleen intresse als je kan uitlegge warom ik geen geluid heb heb t goed aangesloten mengpaneel in lineout van laptop tog?! en dan even nog Red Star Brian May ertussen en DX 10 PSR 9000 maja de switch zit beetje vast
Anders een flinke klap eropquote:Op maandag 24 juni 2013 02:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stekker in het stopcontact stoppen, werkt altijd!
Mental image is iig een nacht niet slapen waard.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Meisje al het bloed zit nu in mijn aambeien, en kom ik dus tekort in mijn brains. Een beetje begrip voor de situatie kan geen kwaad. Je moet rode snoertje in rode gaatje stoppen en witte snoertje in witte gaatje. Dit advies is ook iets waard toch?
Doe ik momenteel met de HD in m'n kompjoeter maar geen zorgen er gaat een nieuwe komen wil deze nog wel verkopen met winst natuurlijk anders gaat ie naar de kringloop voor computer`squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Grote aambei dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Een van mijn aambeien lijkt op braddie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige verschil met braddie is dat mijn aambei wel een fatsoenlijk kapsel heeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Grote aambei dan.
Maar zeg nou zelf de Tyros staat gewoon voor degelijke orchestra geluiden hoog en laag is ook wel goed mono speakertjes en MIDI geluid wil hem niet meer wil nou overstappen op Roland toetsen liggen er wel af
Ga gewoon casio. Play here, play there, play everywhere. Play casio.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Grote aambei dan.
Maar zeg nou zelf de Tyros staat gewoon voor degelijke orchestra geluiden hoog en laag is ook wel goed mono speakertjes en MIDI geluid wil hem niet meer wil nou overstappen op Roland toetsen liggen er wel af
Ik help mee jatten voor seks.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:05 schreef BlueMage het volgende:
werk bij muziekzaak in Hilversum ga mee om Tyros te zetten krijg ik geld moet mn baas dat hebben wat moet ik nu doen?!
of op mn Yamaha PSR 6900!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kan ook op de trekhaak gaan zitten bluemarit.
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Guus ik voel me net donald duck bij je...ik probeer dat meisje te hosselen, maar jij hebt het geluk.
BleuMage is net als Katrien: gewoon neuken.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Guus ik voel me net donald duck bij je...ik probeer dat meisje te hosselen, maar jij hebt het geluk.
Vond Katrien altijd best wel een ondankbaar kutwijf. Hoe ze Donald behandelt, dat dit kan in Duckstad!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
BleuMage is net als Katrien: gewoon neuken.
Vandaar de vergelijking met jou. Maar geen zorgen, ik houd wel van een bitch op zijn tijd.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vond Katrien altijd best wel een ondankbaar kutwijf. Hoe ze Donald behandelt, dat dit kan in Duckstad!
Ja kus met tong terug. Op je yamaha pr839quote:
900w?! 230 volt ook nog, is het aantal A dus 900/230=3,91. Past dat wel op je zekering?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:21 schreef BlueMage het volgende:
KM 630 Mixer net ingeplugt is n Kenwood goed merk toch opzich 900 W maar doet het niet
Help alsjeblieft!
Die is die nu aan het jatten.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:24 schreef BlueMage het volgende:
Maar goed TS waar blijft m'n iPhone en m'n laptop?!
ja stroom gaat hier wel af & toe uit maar kan ook te maken hebben dat 't verlengsnoer niet goed op het aansluitpunt op straat zit aangesloten zeg maarquote:Op maandag 24 juni 2013 03:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
900w?! 230 volt ook nog, is het aantal A dus 900/230=3,91. Past dat wel op je zekering?
Wajooooo, serieus?!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had keer mastervolume switch open gezet tot diep in rode balkjes. Hahaha
Ja, kan ook. Steel maar nieuwe dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
ja stroom gaat hier wel af & toe uit maar kan ook te maken hebben dat 't verlengsnoer niet goed op het aansluitpunt op straat zit aangesloten zeg maar
Hij schiet niet echt op daarmee.quote:
Ja ik ging draaien in een bunker op qbase.. ineens kwam allemaal bloed uit de oren bij de mensen vooraan. Ik zo van, ooops!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajooooo, serieus?!
Proswitch volume is natuurlijk wel betur, want zuiverdur geluid, meer varatie en 3 decebel meer, mar das ook wel zieck hart!
ja dat neemt op zich wel goed op maar zou t niet snel aanschaffen hoor onboard geluidskaartje doet het wel goed maar neemt soms maar tot 10,000 Hz op latency is dan 30 s timen word dan stk moeilijker speel nog maar een paar maandenquote:Op maandag 24 juni 2013 03:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajooooo, serieus?!
Proswitch volume is natuurlijk wel betur, want zuiverdur geluid, meer varatie en 3 decebel meer, mar das ook wel zieck hart!
Ja klopd voral sieck harde bas. Maar wel egt jammer dat ze je kieboordskils niet meer konden horen.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja ik ging draaien in een bunker op qbase.. ineens kwam allemaal bloed uit de oren bij de mensen vooraan. Ik zo van, ooops!
Ja klopt.je kunt betur oude Bossswitch nemen, die doet gwn goede sounds enzo voor maar ¤70 alleen geen goede programme mar die kun je so ferfanghen toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
ja dat neemt op zich wel goed op maar zou t niet snel aanschaffen hoor onboard geluidskaartje doet het wel goed maar neemt soms maar tot 10,000 Hz op latency is dan 30 s timen word dan stk moeilijker speel nog maar een paar maanden
Ja dat wel.. maar had sowieso al zieke set tot dusver. Meeste waren harder aan spacen dan niels armstrongs zelf. Ik was live bezig, dus veel edits en bootlegs.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja klopd voral sieck harde bas. Maar wel egt jammer dat ze je kieboordskils niet meer konden horen.
Jij hept wel fat hart gemaakd man! Ik wil ook so optreedun enzo, ik oefen ook hard. Moregen eerste reputitsie met launsjbent.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja dat wel.. maar had sowieso al zieke set tot dusver. Meeste waren harder aan spacen dan niels armstrongs zelf. Ik was live bezig, dus veel edits en bootlegs.
Bedankt voor jou tip.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja klopt.je kunt betur oude Bossswitch nemen, die doet gwn goede sounds enzo voor maar ¤70 alleen geen goede programme mar die kun je so ferfanghen toch?
gaaf man speel zelf bij de jband heb nu al rode stickers op toetsen maar ja *vrienden* halen die er steeds afquote:Op maandag 24 juni 2013 03:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hept wel fat hart gemaakd man! Ik wil ook so optreedun enzo, ik oefen ook hard. Moregen eerste reputitsie met launsjbent.
Ja, frienden zijn soms best flauw he. Sommigun frienden hadden ook youtubefilmpje gemaakt van my, was echt errug!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bedankt voor jou tip.ga er zeker wat mee doen krijg vaak te horen dat ik niks met comment sdoe maar ja *vrienden* trekken steeds stekker uit mn Tyros zit ik zo lekker te jammen gaat dat niet meer ze roken ook altijd wiet en dan moet ik hoesten
maar ja morgen rijles ga toch even sparen instrukteur zij BradMage jij hebt noh 50 lessen nodig vind ik wel veel maar hij zal het wel weten
Ja mar braddie heeft swag je weetquote:Op maandag 24 juni 2013 03:43 schreef BlueMage het volgende:
Alarmerend eigenlijk hoeveel onze posts op die van Braddie lijken.
Mission Accomplished!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:44 schreef Braddie het volgende:
Wat een onzin dit zegzal nog eens een topic openen in KLB
En dan ga je weer weg voor een dag of wat?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:44 schreef Braddie het volgende:
Wat een onzin dit zegzal nog eens een topic openen in KLB
ach ja yolo jeweettogquote:Op maandag 24 juni 2013 03:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan ga je weer weg voor een dag of wat?
Schaden?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:50 schreef Braddie het volgende:
Laat ik maar gaan slapen, haal de schaden wel in morgen of zo
Doe de groeten aan Klaasquote:Op maandag 24 juni 2013 03:50 schreef Braddie het volgende:
Laat ik maar gaan slapen, haal de schaden wel in morgen of zo
Gejatte handel?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Panzermaus het volgende:
Goedenavond klagers..
Een van de jongens meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
quote:Op maandag 24 juni 2013 07:37 schreef Funkel het volgende:
[..]
Haha geloof je t zelf? Vuile tokkie, met je gestolen zooi
Whehe en die criminele familie van Bradmans jat natuurlijk nooit iets.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
Gejatte handel?
Die 2 tv`s op de gang waren defect en heb ik gekregen een aantal jaren geleden(toen ik nog geen fatsoenlijke lcd tv had.. zoals nu wel, dat Low-end toestel van 32")
Ik heb verder helemaal geen consoles, en die ps3 was goud eerlijk.
Ik heb mezelf een tijdje van het fokken ontdaan omdat ik er ff klaar mee was, ik heb je eerlijk verteld dat ik niet op fok kon/wilde en hem al verkocht had, en je zei tegen me dat je het niet erg vond omdat je toch in de buurt was... Dus kom hier dan niet zeiken.
Ik heb met meerdere mensen op fok zaken gedaan, voor wat Lp`s en voor een midikeyboard en eenplaten spelen en dit verliep zonder problemen.
Ik weet niet wat er nou allemaal is, maar gejatte handel?
Alles wat er staat is of gekregen van Famillie of gekocht.
Gewoon heling dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Whehe en die criminele familie van Bradmans jat natuurlijk nooit iets.
Dat klinkt erg bekend. Super irritant.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef xuryah het volgende:
Marktplaats........
Laat me even weten wanneer ie bij Kassa komt want dat lijkt me absoluut de moeite waard om te kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon heling dus.
Braddie, dit moet stoppen. We lezen al jaren over jouw praktijken op internet. Stel je voor, straks met de Tyros onder de arm verplicht komen opdraven bij Kassa.
V&A / [TR] Htc Desire Squote:
What the fuckquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Die Braddie is me toch een echte handelaar.
TS is waarschijnlijk één van die debielen waar jij je zo aan ergert op MP.
Dafuq, een kapot ingekochte telefoon van 70 euro voor 220 euro verkopenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Wtfquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Ach ja iedereen weet ervan, z'n V&A topics zijn inmiddels legendarisch.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wtf
Dat is toch gewoon pure oplichting, kan hij niet gewoon gebanned worden daarom?
Zou niet per ongeluk wat willen kopen van zo'n gast, tering zeg.
"Ik ga weg van FOK!!!1111einzeinzeinz" dreigement nummer 27.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Krijgen julie hier maar gewoon de tering
Einde oefening voor Braddie hier.
Of van die mensen die idioot laag gaat zitten: "Richtprijs ligt rond de 300 euro", krijg je vervolgens een bod binnen van 100 euro, of ze hem vanavond op kunnen komen halen. Nou, nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef xuryah het volgende:
Marktplaats........
Tot morgen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Bij Braddies troep moet je z'n richtprijs altijd door 10 delen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of van die mensen die idioot laag gaat zitten: "Richtprijs ligt rond de 300 euro", krijg je vervolgens een bod binnen van 100 euro, of ze hem vanavond op kunnen komen halen. Nou, nee.
Bij mij niet en dit was eigen ervaringquote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bij Braddies troep moet je z'n richtprijs altijd door 10 delen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
kijken hoelang je het deze keer volhoudtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 05:50 schreef Braddie het volgende:
Ik ga slapen, en of ik morgen nog op fok ben dat zie ik morgen wel.
Denk het niet.
Julie hopen het wel.
Dus tot ooit.
Ach ik weet 't, MP moet je gewoon niet voor "serieuze" aankopen gebruiken. Electronica en dergelijke doe ik gewoon niet via MP. Maar bijv 'n boek daar voor 'n 10tje vinden waar je al heel lang naar op zoek bent, ja dat is wel tof.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij mij niet en dit was eigen ervaring
Haha, ja inderdaad!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of van die mensen die idioot laag gaat zitten: "Richtprijs ligt rond de 300 euro", krijg je vervolgens een bod binnen van 100 euro, of ze hem vanavond op kunnen komen halen. Nou, nee.
Valt wel mee hoor, je moet als koper alleen laten merken dat je serieuze interesse hebt en dat je er ook echt verstand van hebt.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ik weet 't, MP moet je gewoon niet voor "serieuze" aankopen gebruiken. Electronica en dergelijke doe ik gewoon niet via MP. Maar bijv 'n boek daar voor 'n 10tje vinden waar je al heel lang naar op zoek bent, ja dat is wel tof.
Verbaast me niets. Godverdomme, wat een circus.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Que?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij mij niet en dit was eigen ervaring
2 dagenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
kijken hoelang je het deze keer volhoudt
Link naar de reeks over zijn hond.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja iedereen weet ervan, z'n V&A topics zijn inmiddels legendarisch.Vandaar dat ik me niet zo heel erg schuldig voel dat ik 'm vrij vaak loop te pesten.
Z'n reeks over z'n hond is er ook één om "in te lijsten".
#BraddieOutquote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
#BraddieInquote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Braddie het volgende:
Ik word het trouwens zo onderhand wel echt zat dat julie constant foto`s van mij posten, filmpjes (Die ik verwijderd heb) gewoon doodleuk hebben opgeslagen en weer posten.
Verhalen van mij gaan manipuleren. Leugens van andere gaan geloven. (Zoals dat verhaal over die PS3)
Creért een heel erg positief beeld ja
Maargoed, meer wil ik er niet over melden. Veel succes met het zwart maken cq afzeiken van andere mensen.
Dat maakt julie namelijk zóóveel beter dan mij.
Dat mijn spullen, in tegenstelling tot jouw troep, niet door 10 gedeeld hoeven te worden.quote:
EDIT: Waarom ga ik er ook nog op inquote:Op maandag 24 juni 2013 15:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat mijn spullen, in tegenstelling tot jouw troep, niet door 10 gedeeld hoeven te worden.
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Link naar de reeks over zijn hond.
Kneusquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Braddie het volgende:
Ik word het trouwens zo onderhand wel echt zat dat julie constant foto`s van mij posten, filmpjes (Die ik verwijderd heb) gewoon doodleuk hebben opgeslagen en weer posten.
Verhalen van mij gaan manipuleren. Leugens van andere gaan geloven. (Zoals dat verhaal over die PS3)
Maargoed, meer wil ik er niet over melden. Veel succes met het zwart maken cq afzeiken van andere mensen.
goeie post, braddiequote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Braddie het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat is de kracht van een iPhone, Foto`s maken zonder dat je geluid hoortDus het kan onopgemerkt.
Korte samenvatting? Hond is toch nergens de dupe van geworden?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja iedereen weet ervan, z'n V&A topics zijn inmiddels legendarisch.Vandaar dat ik me niet zo heel erg schuldig voel dat ik 'm vrij vaak loop te pesten.
Z'n reeks over z'n hond is er ook één om "in te lijsten".
Hond hebben we keurig laten inslapen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Korte samenvatting? Hond is toch nergens de dupe van geworden?
De Braddie & zijn vriendjes-reeks is ook goedquote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef BlueMage het volgende:
Faal, gereseveerd voor woedeaanvallen though.
KLB / Woede aanvallen:(:(
V&A / [TK] Nokia N95
KLB / Woede uitbarstingen:(
KLB / Wicht achter de kassa
KLB / Sommige mensen!
Nou enquote:Op maandag 24 juni 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Kunnen we dit niet achterwegen laten of zo?Wat zijn julie allemaal sneu zeg, kom op hoor.
Dit maakt julie namelijk állemaal geen haar beter dan ik
Ik heb nog niks kwalijks gezegd, waarom moeten ik en mijn mede-vriendelijke FOK!kers hier ook de dupe van zijn??? Godverdomme.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Kunnen we dit niet achterwegen laten of zo?Wat zijn julie allemaal sneu zeg, kom op hoor.
Dit maakt julie namelijk állemaal geen haar beter dan ik
Hond is de dupe geworden van TS z'n laksheid om 't beest naar de dierenarts te brengen. Iedere keer gejammer van "het kost zo duur!!!!!". Natuurlijk ook doof & blind voor mensen in F&F die nog wel aardig tegen 'm waren en hem diplomatiek probeerden te vertellen dat 'n huisdier nemen als je arm bent niet zo'n ontzettend goed idee is. Hond is uiteindelijk een (volgens mij) pijnlijke dood gestorven. Gestikt in vocht in z'n longen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Korte samenvatting? Hond is toch nergens de dupe van geworden?
Onzin hond is gestorven paar uur nadat ie weer 'n stuiptrekking oid had, zit toch niet de hele tijd te liegen man.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hond hebben we keurig laten inslapen.
Dit soort KANKER onzin bedoel ik nou.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Onzin hond is gestorven paar uur nadat ie weer 'n stuiptrekking oid had, zit toch niet de hele tijd te liegen man.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit soort KANKER onzin bedoel ik nou.
DIe hond is godverdomme gewoon ingeslapen. Loop niet zo kanker glashard te liegen, en dingen te verdraaien over iemand die je godver de kanker niet kent.
Wat een tyfus gekanker zeg, ik ken mezelf toch beter dan jij, je kent met niet eens.
QFTquote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
Sluit dit waardeloze KANKER topic maar, en geef me maar een permban, ben er godverdomme klaar mee.
Waarom maakte je dit topic dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
DIe hond is godverdomme gewoon ingeslapen. Loop niet zo kanker glashard te liegen, en dingen te verdraaien over iemand die je godver de kanker niet kent.
Wat een tyfus gekanker zeg, ik ken mezelf toch beter dan jij, je kent met niet eens.
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.
Ga alsjeblieft DOOD.
Beter dan zo'n kankerspuitje van die graaiende dierenarts toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
oke sry braddie zal ophoudenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.
Ga alsjeblieft DOOD.
LOL HE MADquote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hond is de dupe geworden van TS z'n laksheid om 't beest naar de dierenarts te brengen. Iedere keer gejammer van "het kost zo duur!!!!!". Natuurlijk ook doof & blind voor mensen in F&F die nog wel aardig tegen 'm waren en hem diplomatiek probeerden te vertellen dat 'n huisdier nemen als je arm bent niet zo'n ontzettend goed idee is. Hond is uiteindelijk een (volgens mij) pijnlijke dood gestorven. Gestikt in vocht in z'n longen.
Precies, je *kent* mij op basis van internet.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Beter dan zo'n kankerspuitje van die graaiende dierenarts toch?Ik ken je op basis van je FOK!topics en uh nou ja je bent 'n teringlijer zoals je je hier presenteert.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft DOOD.
Heb jij moeite om dingen van je af te laten glijden?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Braddie het volgende:
Serieus, dit soort dingen maken mij zó kwaad.
Mensen die denken op basis van internet meteen een oordeel over mij te kunnen vellen. En denken hoe ik in het echt ben.
Donderstraal op zeg.
Typisch allemaal weer, hoe lang kunnen deze praktijken nog doorgaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
...en later kreeg het baasje van dezelfde symptomen last.
LIF / Hoesten..
Klein verschil: baasje stierf niet.
Braddie, daar staat dat hij thuis is overleden en jullie hem niet naar de dierenarts hebben gebracht.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom maakte je dit topic dan?
F&F / Hond overleden!
Ik denk alleen dat je veel liegt op internet.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Braddie het volgende:
Mensen die denken op basis van internet meteen een oordeel over mij te kunnen vellen. En denken hoe ik in het echt ben.
Donderstraal op zeg.
Scherpe analysequote:Op maandag 24 juni 2013 15:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Heb jij moeite om dingen van je af te laten glijden?
Ik beoordeel je zoals je je op dit forum presenteert. Omgekeerd doe jij hetzelfde. Als je mijn PoHi doorspit dan zullen daar ook wel topics/posts in staan die een dikke vette "quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, je *kent* mij op basis van internet.
Je hebt helemaal geen recht van spreken
Jij zet alles op internet, dus dat kan best.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Braddie het volgende:
Donderstraal op zeg.
Ja hij kan er ook niets aan doen, maar hij zou eigenlijk onder toezicht moeten wonen vanwege zijn beperking.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:47 schreef KritischeMassa het volgende:
Onaardig doen tegen geestelijk gehandicapte medefokkers is niet zo tof jongens
Klopt. Had niet door dat de problematiek zo ernstig was. Alleen wij kunnen vanaf hier ook niets doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:47 schreef KritischeMassa het volgende:
Onaardig doen tegen geestelijk gehandicapte medefokkers is niet zo tof jongens
deze troll duurt al te lang. Het is gewoon een echte trol.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf hopen dat Braddie gewoon 'n hele goeie troll is. Ik wil niet dat mensen echt zo zijn.
quote:
Braddie, als je slim bent ga je gewoon lekker muziek maken en stop je met het posten van je grote avonturen op Fok!. Ik had het niet verwacht maar in dat youtube filmpje hierboven ergens lijk je daar toch nog enig talent voor te hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef Braddie het volgende:
Ja, niets natuurlijk.
Maar Fok zou Fok niet zijn als ze mij niet proberen af te zeiken/ zwart te maken d.m.v. dingen die niet met het onderwerp te maken hadden.
Je had het niet verwacht? Mensen verwachten wel meer dingen niet van mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:53 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Braddie, als je slim bent ga je gewoon lekker muziek maken en stop je met het posten van je grote avonturen op Fok!. Ik had het niet verwacht maar in dat youtube filmpje hierboven ergens lijk je daar toch nog enig talent voor te hebben.
Neemt niet weg dat dit soort topics wel leuk zijn om te lezen
Nee, maar het gebeurt wel vaker dat zwakbegaafde mensen toch nog een beetje talent hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je had het niet verwacht?Mensen verwachten wel meer dingen NIET van mij.
Donder eens op man.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt wel vaker dat zwakbegaafde mensen toch nog een beetje talent hebben.
Ik weet 't en enkele users zeggen ook al dat ze 'm irl gezien hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
deze troll duurt al te lang. Het is gewoon een echte trol.
quote:Op maandag 12 april 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik dacht dat jullie het arme hondje ondertussen al lang een waardig einde gegund hadden ,maar nee, laten lijden en lijden tot ie het zelf begeven heeft van ellende, en zonder medicatie waardoor ie gewoon langzaam gestikt is dankzij dat vocht in zijn longen/
Arm diertje.
Sorry, ik ben echt blij voor de hond dat die ellende eindelijk voorbij is.
Ik had TS dus ook qua leeftijd veel jonger geschat, maar bij dat met die hond was hij al 20.. Terwijl ik had gehoopt en gedacht 16 of zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Nikmans het volgende:
Die hond is toch wel een FOK!-dieptepunt hoor
Ja, mensen hebben mij "gezien" zegt dat verder iets over of ze mij ook echt kennen? ... nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik weet 't en enkele users zeggen ook al dat ze 'm irl gezien hebben.
Kun je misschien een samenvatting geven ik ben te lui om al die topics te lezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Nikmans het volgende:
Die hond is toch wel een FOK!-dieptepunt hoor
omdat hij koekoek isquote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Nikmans het volgende:
Maar Braddie, waarom blijf je zo hard op alles ingaan? Heb je niet door dat het allemaal alleen maar grappiger wordt hierdoor?
1 keer googlen op zijn naam en je weet dat het geen troll kan zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik weet 't en enkele users zeggen ook al dat ze 'm irl gezien hebben.
Ongelofelijk eigenlijk, het lijkt wel een soapquote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had TS dus ook qua leeftijd veel jonger geschat, maar bij dat met die hond was hij al 20.. Terwijl ik had gehoopt en gedacht 16 of zo.
Heeft BlueMage al gegeven.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kun je misschien een samenvatting geven ik ben te lui om al die topics te lezen.
Oh jawel hoor, dat heb ik wel doorquote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Nikmans het volgende:
Maar Braddie, waarom blijf je zo hard op alles ingaan? Heb je niet door dat het allemaal alleen maar grappiger wordt hierdoor?
Ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat heb ik wel doorZo dom ben ik nog net niet
Maar het maakt me geen reet uit, ik heb hier nou tóch al de reputatie van zwakbegaafde, toch?
Hij moet niet iedere scheet die ie laat op Youtube slingeren. Hij heeft echt niet zoveel talent hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:53 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Braddie, als je slim bent ga je gewoon lekker muziek maken en stop je met het posten van je grote avonturen op Fok!. Ik had het niet verwacht maar in dat youtube filmpje hierboven ergens lijk je daar toch nog enig talent voor te hebben.
Neemt niet weg dat dit soort topics wel leuk zijn om te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |