Jij verwacht onderhandeling op een hoger niveau op Marktplaats? De meeste bezoekers daar hebben pas op latere leeftijd leren tellen op een telraam gekocht via datzelfde Marktplaats, dus ja...quote:Op maandag 24 juni 2013 00:38 schreef Braddie het volgende:
Bood vanmiddag m`n camera aan. Ik vroeg 50 euro.
Krijg ik van "Tommy" meerdere malen een berichtje "Kan ik alstublieft uw camera kopen voor ... euro"
Eerst was het 10 euro, toen werd het 20.. Ik het maar negeren (Want het waren echt 5-6 mails in 10 minuten)
vervolgens bied hij 40 euro via Marktplaats, dus ik dacht.. ok prima40 euro kan nog wel.
Ik stuur hem een berichtje " Tommy, voor de geboden 40 euro zou je hem op mogen halen, wanneer komt jou het beste uit? "
Krijg ik serieus terug
"Voor hoeveel? "
Dus ik: "Voor de 40 euro die je geboden had "
Hij weer " Ja, maar je reageerde eerst niet, en nu ik 40 euro bied wel " (Vind je het gek)
Dus ik " Ja klopt, omdat ik het een beetje vervelend vond dat je 6 berichtjes in 10 minuten tijd stuurde, en zo`n beetje smeekte om mijn camera, zo werkt het niet helaas.. "
kreeg ik terug: " Ja, ik wil 25 euro geven, meer mag niet van mijn ouders "
Dus ik keurig: " Sorry, maar dan houd het toch echt op, als je hoog gaat bieden puur voor mijn aandacht dan mag je wat mij betreft naar de kringloop toe voor een camera maar wil ik hem niet aan je verkopen "
Stuurt hij wéér terug " Ja maar meneer, het was niet mijn bedoeling ik wil hem gewoon graag, kom hem nu ophalen voor 25 euro "
Heb het vanaf nu maar genegeerd... zo enorm vervelend dit soort figuren
Klacht: Mensen die er alles aan doen om het hun eigendom te maken.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Samenvatting: marktplaats en dikke mensen die er gebruik van maken
Fijn is dat he?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef xuryah het volgende:
Ik heb juist het tegen overgestelde..
Probeer mn camera te verkopen, elke x als ik een bod krijg en ik zeg "prima, wanneer kunt u hem komen ophalen of zal ik hem versturen?", krijg ik niks meer terug..
Marktplaats........
Dan koop ik die telefoon voor 10 euro, kom hem zo nog halen als je dat wilt!quote:Op maandag 24 juni 2013 00:45 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Verkoop je die rode stoel voor 45 cent?
Soms kan je er fijne dingen vandaan halen voor weinig hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Jij verwacht onderhandeling op een hoger niveau op Marktplaats? De meeste bezoekers daar hebben pas op latere leeftijd leren tellen op een telraam gekocht via datzelfde Marktplaats, dus ja...
Kan die niet opsturen? Ik betaal pas als ik hem binnen heb.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:47 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dan koop ik die telefoon voor 10 euro, kom hem zo nog halen als je dat wilt!
Dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef xuryah het volgende:
Ik heb juist het tegen overgestelde..
Probeer mn camera te verkopen, elke x als ik een bod krijg en ik zeg "prima, wanneer kunt u hem komen ophalen of zal ik hem versturen?", krijg ik niks meer terug..
Marktplaats........
Ondankbaar kindquote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef xuryah het volgende:
Of mensen die 1 euro hoger bieden dan de persoon er voor
Gebeurde dus ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef xuryah het volgende:
Of mensen die 1 euro hoger bieden dan de persoon er voor
Dan gebeurde het dus niet, Braddie.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:04 schreef Braddie het volgende:
Gebeurde dus ook.
Eerst bood Persoon A 12 euro, gaat persoon B 12,20 bieden
Dat is dan 20 cent braddie.. luchtverkeersleider zit er niet in voor je.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gebeurde dus ook.
Eerst bood Persoon A 12 euro, gaat persoon B 12,20 bieden
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is dan 20 cent braddie.. luchtverkeersleider zit er niet in voor je.
ware woorden van deze man, kijk hij snapt hetquote:Op maandag 24 juni 2013 01:16 schreef H17 het volgende:
stel je wil er 50 voor zet je bieden vanaf 40.
Ik wist dat ik er geen 50 euro voor kon krijgen. (Maargoed, waarom zou je het daarom niet proberen)quote:Op maandag 24 juni 2013 01:16 schreef H17 het volgende:
stel je wil er 50 voor zet je bieden vanaf 40.
Ja, maar zijn vrienden noemen hem " de man zonder kapsel".quote:
Ok dank jequote:Op maandag 24 juni 2013 01:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, maar zijn vrienden noemen hem " de man zonder kapsel".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |