Scherp heel scherp.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoax. Wie draagt er nu nou een jas?
Laten we het hopen, met z'n kuttopics.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scherp heel scherp.
Al zou het kunnen dat TS in het noodweer gebied woont
Wat woonde vandaag niet in het noodweer gebied?quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scherp heel scherp.
Al zou het kunnen dat TS in het noodweer gebied woont
Ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:30 schreef Creeg het volgende:
[..]
Wat woonde vandaag niet in het noodweer gebied?
Ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:30 schreef Creeg het volgende:
[..]
Wat woonde vandaag niet in het noodweer gebied?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:33 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ik
Een beetje regen en wat wind... poe poe...
Ja, de violen in de plantenbak bewogen ervan... zo hard...quote:
Wat een verschrikkelijk noodweer hèquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:33 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ik
Een beetje regen en wat wind... poe poe...
Die zijn bij mij al dood door de extreme hittequote:Op donderdag 15 juli 2010 02:36 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ja, de violen in de plantenbak bewogen ervan... zo hard...
Zaterdag was ik aan het zwemmen tijdens het noodweerquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk noodweer hè. Zaterdag was het veel beter, toen zat ik bij familie en zaten we ineens in het pikkedonker door een blikseminslag....zie dan maar die zaklantaarn te vinden die je net de dag van tevoren hebt gebruikt en nu weet je niet meer waar je het ding hebt gelaten.
Die violen zijn hier allang weg...vol op het Zuiden trokken ze even niet meer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn bij mij al dood door de extreme hitte![]()
[..]
Zaterdag was ik aan het zwemmen tijdens het noodweer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |