Troll, omdat ik vindt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:31 schreef Braddie het volgende:
Julie kennen allemaal wel die *vrienden* van mij.
Vandaag kwamen er 2 langs, het begon gezellig.
Op een gegeven moment wilde ik met zo`n vriend van me(dat is een redelijke gast) wat gitaar spelen.
Ik speel net, en is het dus niet overal even zuiver etc etc, ik speel mee met die vriend van me, gaat die andere gast steeds zeggen, JIJ FAALT, JE KAN HET NIET, En hij trok steeds alle stekkers er uit, en gooide zelfs de switch van het stekkerblok om tot 2x toe en probeerde mijn plectrums te stelen(heb er iets van 30 in een tasje zitten).
Op een gegeven moment zit ik dus met die vriend van me wat gitaar te spelen, en hij trekt overal de stekkers uit, naja, ik stop ze er weer in.
Dus ik speel weer met hem mee, en ik zie opeens een aansteker.
ZIT DIE KANKER LEIJER MET EEN AANSTEKER OP MIJN GITAAR TE BRANDEN, eerst de snaren proberen, en toen de hals/body.
(SORRY)
Alsjebliefthelp me.
Wat is nou slimmer om te doen?, dat ik gewoon echt goed met ze ga praten, en het nog 1 kans geef?, of dat ik zeg van ja sorry gast(die gitaarspelende dude is wel relaxed, dus ik bedoel die andere) je komt er niet meer in, ik vindt veel dingen cool, maar niet om mijn gitaar in de fik te steken, en me aftekraken met alles wat ik doe?
Het hele probleem is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:38 schreef Aithne het volgende:
Nieuwe vrienden vinden/maken is echt niet zo moeilijk als het soms lijkt...
Dump die hele handel en zoek fatsoenlijke mensen voor om je heen. Je weet zelf ook dat dit het beste is. Dus waarom durf je het contact dan nog niet volledig te verbreken?
Als jij zo belangrijk voor die vrienden bent, dan zouden ze niet met die "gast" mee gaan doen, maar jou gaan steunen. Aangezien ze zijn kant kiezen en niet de jouwe ben jij dus minder belangrijk voor hen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het hele probleem is.
Als we met 4-5 man bij mij boven zitten is het vaak relaxed en is het hartstikke gezellig, maar soms dan slaat die gast ineens om en gaat de rest mee doen.
Dus ik heb het idee, als ik geen vrienden meer met hem wil zijn, dat dan de rest ook minder komt, en dat wil ik niet.
Dit is allemaal echt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:44 schreef Stali het volgende:
Het ergste is nog dat dit wrs. nog allemaal echt is ook.
Al een keer gedaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Spreek hem eens onder 4 ogen, zodat je andere 'vrienden' geen partij kunnen kiezen. Maak dan duidelijke afspraken dat hij normaal moet doen of dat hij anders kan optiefen.
Het is altijd lastig, onderlinge problemen in een vriendengroepje en wiens kant ze kiezen, maar uiteindelijk barst de bom toch een keer.
Wat zeggen je andere vrienden ervan? Je zegt dat ze met die ene mee gaan doen, maar misschien zijn zij wel voor rede vatbaar en doen ze in het vervolg niet meer mee? Misschien dat die ene ook wel stopt als hij geen bijval meer krijgt...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Al een keer gedaan.
Toen was het "cool, ik zal het niet meer doen, ik zal er op letten"
En het is nog geen maand later gewoon weer raak.
Van Dijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:10 schreef daftme het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar je achternaam.
Ja maar dat was over met je naam beledigen. Gitaar in de fik steken is iets anders.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Al een keer gedaan.
Toen was het "cool, ik zal het niet meer doen, ik zal er op letten"
En het is nog geen maand later gewoon weer raak.
Het probleem is dat als ik ga schreeuwen, dat hij dan gaat lachen, omdat hij het grappig vindt wanneer ik boos wordt....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja maar dat was over met je naam beledigen. Gitaar in de fik steken is iets anders.
Je moet wel een beetje meer een kerel worden, man. Als iemand te ver gaat, dan laat je hem (of haar) dat weten. Je had toen METEEN boos moeten worden en meteen zeggen dat hij dat niet meer zou doen.
Tja, als je het risico niet wilt nemen om je andere vrienden te verliezen, dan praat je met hem onder twee ogen maar echt duidelijk. Dus niet heel zachtjes:
"hey...ummm... kijk, je bent een toffe gozer, maar wil je alsjeblieft mijn gitaar niet meer verbranden? Sorry dat ik dit van je moet vragen."
MAAR:
"KIJK GAST, JE BENT DE LAATSTE KEER TE VER GEGAAN. BEN JE RETARDED OFZO? EEN GITAAR VERBRANDEN DOE JE NIET MAN! HEEFT JE MOEDER JE OP JE HOOFD LATEN VALLEN? KIJK, VOLGENDE KEER DAT JE ZOIETS DOET, SCHOP IK JE HET HUIS UIT. EN IK WIL OOK NIET MEER HOREN DAT JE MIJN GITAAR SPELEN HELEMAAL GAAT AFZEIKEN. ALS JE HET NIET VIND KLINKEN GA JE BUITEN ZITTEN OFZO."
En je geeft drie waarschuwingen. Dus als hij na een maand ofzo weer begint, dan scheld je hem daar meteen uit. Als hij het dan NOG een keer doet, geef je hem de allerlaatste waarschuwing. Daarna schop je hem meteen de deur uit.
En je moet voortaan METEEN zeggen als iemand zoiets bij je flikt en niet achteraf wachten zoals een mietje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |