#BraddieOutquote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Krijgen julie hier maar gewoon de tering
Einde oefening voor Braddie hier.
#BraddieInquote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Braddie het volgende:
Ik word het trouwens zo onderhand wel echt zat dat julie constant foto`s van mij posten, filmpjes (Die ik verwijderd heb) gewoon doodleuk hebben opgeslagen en weer posten.
Verhalen van mij gaan manipuleren. Leugens van andere gaan geloven. (Zoals dat verhaal over die PS3)
Creért een heel erg positief beeld ja
Maargoed, meer wil ik er niet over melden. Veel succes met het zwart maken cq afzeiken van andere mensen.
Dat maakt julie namelijk zóóveel beter dan mij.
Dat mijn spullen, in tegenstelling tot jouw troep, niet door 10 gedeeld hoeven te worden.quote:
EDIT: Waarom ga ik er ook nog op inquote:Op maandag 24 juni 2013 15:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat mijn spullen, in tegenstelling tot jouw troep, niet door 10 gedeeld hoeven te worden.
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Link naar de reeks over zijn hond.
Kneusquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Braddie het volgende:
Ik word het trouwens zo onderhand wel echt zat dat julie constant foto`s van mij posten, filmpjes (Die ik verwijderd heb) gewoon doodleuk hebben opgeslagen en weer posten.
Verhalen van mij gaan manipuleren. Leugens van andere gaan geloven. (Zoals dat verhaal over die PS3)
Maargoed, meer wil ik er niet over melden. Veel succes met het zwart maken cq afzeiken van andere mensen.
goeie post, braddiequote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Braddie het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat is de kracht van een iPhone, Foto`s maken zonder dat je geluid hoortDus het kan onopgemerkt.
Korte samenvatting? Hond is toch nergens de dupe van geworden?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja iedereen weet ervan, z'n V&A topics zijn inmiddels legendarisch.Vandaar dat ik me niet zo heel erg schuldig voel dat ik 'm vrij vaak loop te pesten.
Z'n reeks over z'n hond is er ook één om "in te lijsten".
Hond hebben we keurig laten inslapen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Korte samenvatting? Hond is toch nergens de dupe van geworden?
De Braddie & zijn vriendjes-reeks is ook goedquote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef BlueMage het volgende:
Faal, gereseveerd voor woedeaanvallen though.
KLB / Woede aanvallen:(:(
V&A / [TK] Nokia N95
KLB / Woede uitbarstingen:(
KLB / Wicht achter de kassa
KLB / Sommige mensen!
Nou enquote:Op maandag 24 juni 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Kunnen we dit niet achterwegen laten of zo?Wat zijn julie allemaal sneu zeg, kom op hoor.
Dit maakt julie namelijk állemaal geen haar beter dan ik
Ik heb nog niks kwalijks gezegd, waarom moeten ik en mijn mede-vriendelijke FOK!kers hier ook de dupe van zijn??? Godverdomme.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Kunnen we dit niet achterwegen laten of zo?Wat zijn julie allemaal sneu zeg, kom op hoor.
Dit maakt julie namelijk állemaal geen haar beter dan ik
Hond is de dupe geworden van TS z'n laksheid om 't beest naar de dierenarts te brengen. Iedere keer gejammer van "het kost zo duur!!!!!". Natuurlijk ook doof & blind voor mensen in F&F die nog wel aardig tegen 'm waren en hem diplomatiek probeerden te vertellen dat 'n huisdier nemen als je arm bent niet zo'n ontzettend goed idee is. Hond is uiteindelijk een (volgens mij) pijnlijke dood gestorven. Gestikt in vocht in z'n longen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Korte samenvatting? Hond is toch nergens de dupe van geworden?
Onzin hond is gestorven paar uur nadat ie weer 'n stuiptrekking oid had, zit toch niet de hele tijd te liegen man.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hond hebben we keurig laten inslapen.
Dit soort KANKER onzin bedoel ik nou.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Onzin hond is gestorven paar uur nadat ie weer 'n stuiptrekking oid had, zit toch niet de hele tijd te liegen man.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit soort KANKER onzin bedoel ik nou.
DIe hond is godverdomme gewoon ingeslapen. Loop niet zo kanker glashard te liegen, en dingen te verdraaien over iemand die je godver de kanker niet kent.
Wat een tyfus gekanker zeg, ik ken mezelf toch beter dan jij, je kent met niet eens.
QFTquote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
Sluit dit waardeloze KANKER topic maar, en geef me maar een permban, ben er godverdomme klaar mee.
Waarom maakte je dit topic dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit soort KANKER onzin bedoel ik nou.
DIe hond is godverdomme gewoon ingeslapen. Loop niet zo kanker glashard te liegen, en dingen te verdraaien over iemand die je godver de kanker niet kent.
Wat een tyfus gekanker zeg, ik ken mezelf toch beter dan jij, je kent met niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |