Dat klinkt erg bekend. Super irritant.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef xuryah het volgende:
Ik heb juist het tegen overgestelde..
Probeer mn camera te verkopen, elke x als ik een bod krijg en ik zeg "prima, wanneer kunt u hem komen ophalen of zal ik hem versturen?", krijg ik niks meer terug..
Marktplaats........
Laat me even weten wanneer ie bij Kassa komt want dat lijkt me absoluut de moeite waard om te kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon heling dus.
Braddie, dit moet stoppen. We lezen al jaren over jouw praktijken op internet. Stel je voor, straks met de Tyros onder de arm verplicht komen opdraven bij Kassa.
V&A / [TR] Htc Desire Squote:
What the fuckquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Die Braddie is me toch een echte handelaar.
TS is waarschijnlijk één van die debielen waar jij je zo aan ergert op MP.
Dafuq, een kapot ingekochte telefoon van 70 euro voor 220 euro verkopenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Wtfquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Ach ja iedereen weet ervan, z'n V&A topics zijn inmiddels legendarisch.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wtf
Dat is toch gewoon pure oplichting, kan hij niet gewoon gebanned worden daarom?
Zou niet per ongeluk wat willen kopen van zo'n gast, tering zeg.
"Ik ga weg van FOK!!!1111einzeinzeinz" dreigement nummer 27.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Krijgen julie hier maar gewoon de tering
Einde oefening voor Braddie hier.
Of van die mensen die idioot laag gaat zitten: "Richtprijs ligt rond de 300 euro", krijg je vervolgens een bod binnen van 100 euro, of ze hem vanavond op kunnen komen halen. Nou, nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef xuryah het volgende:
Ik heb juist het tegen overgestelde..
Probeer mn camera te verkopen, elke x als ik een bod krijg en ik zeg "prima, wanneer kunt u hem komen ophalen of zal ik hem versturen?", krijg ik niks meer terug..
Marktplaats........
Tot morgen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Bij Braddies troep moet je z'n richtprijs altijd door 10 delen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of van die mensen die idioot laag gaat zitten: "Richtprijs ligt rond de 300 euro", krijg je vervolgens een bod binnen van 100 euro, of ze hem vanavond op kunnen komen halen. Nou, nee.
Bij mij niet en dit was eigen ervaringquote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bij Braddies troep moet je z'n richtprijs altijd door 10 delen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
kijken hoelang je het deze keer volhoudtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 05:50 schreef Braddie het volgende:
Ik ga slapen, en of ik morgen nog op fok ben dat zie ik morgen wel.
Denk het niet.
Julie hopen het wel.
Dus tot ooit.
Ach ik weet 't, MP moet je gewoon niet voor "serieuze" aankopen gebruiken. Electronica en dergelijke doe ik gewoon niet via MP. Maar bijv 'n boek daar voor 'n 10tje vinden waar je al heel lang naar op zoek bent, ja dat is wel tof.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij mij niet en dit was eigen ervaring
Haha, ja inderdaad!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of van die mensen die idioot laag gaat zitten: "Richtprijs ligt rond de 300 euro", krijg je vervolgens een bod binnen van 100 euro, of ze hem vanavond op kunnen komen halen. Nou, nee.
Valt wel mee hoor, je moet als koper alleen laten merken dat je serieuze interesse hebt en dat je er ook echt verstand van hebt.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ik weet 't, MP moet je gewoon niet voor "serieuze" aankopen gebruiken. Electronica en dergelijke doe ik gewoon niet via MP. Maar bijv 'n boek daar voor 'n 10tje vinden waar je al heel lang naar op zoek bent, ja dat is wel tof.
Verbaast me niets. Godverdomme, wat een circus.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Que?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij mij niet en dit was eigen ervaring
2 dagenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
kijken hoelang je het deze keer volhoudt
Link naar de reeks over zijn hond.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja iedereen weet ervan, z'n V&A topics zijn inmiddels legendarisch.Vandaar dat ik me niet zo heel erg schuldig voel dat ik 'm vrij vaak loop te pesten.
Z'n reeks over z'n hond is er ook één om "in te lijsten".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |