Vond Katrien altijd best wel een ondankbaar kutwijf. Hoe ze Donald behandelt, dat dit kan in Duckstad!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
BleuMage is net als Katrien: gewoon neuken.
Vandaar de vergelijking met jou. Maar geen zorgen, ik houd wel van een bitch op zijn tijd.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vond Katrien altijd best wel een ondankbaar kutwijf. Hoe ze Donald behandelt, dat dit kan in Duckstad!
Ja kus met tong terug. Op je yamaha pr839quote:
900w?! 230 volt ook nog, is het aantal A dus 900/230=3,91. Past dat wel op je zekering?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:21 schreef BlueMage het volgende:
KM 630 Mixer net ingeplugt is n Kenwood goed merk toch opzich 900 W maar doet het niet
Help alsjeblieft!
Die is die nu aan het jatten.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:24 schreef BlueMage het volgende:
Maar goed TS waar blijft m'n iPhone en m'n laptop?!
ja stroom gaat hier wel af & toe uit maar kan ook te maken hebben dat 't verlengsnoer niet goed op het aansluitpunt op straat zit aangesloten zeg maarquote:Op maandag 24 juni 2013 03:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
900w?! 230 volt ook nog, is het aantal A dus 900/230=3,91. Past dat wel op je zekering?
Wajooooo, serieus?!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had keer mastervolume switch open gezet tot diep in rode balkjes. Hahaha
Ja, kan ook. Steel maar nieuwe dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
ja stroom gaat hier wel af & toe uit maar kan ook te maken hebben dat 't verlengsnoer niet goed op het aansluitpunt op straat zit aangesloten zeg maar
Hij schiet niet echt op daarmee.quote:
Ja ik ging draaien in een bunker op qbase.. ineens kwam allemaal bloed uit de oren bij de mensen vooraan. Ik zo van, ooops!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajooooo, serieus?!
Proswitch volume is natuurlijk wel betur, want zuiverdur geluid, meer varatie en 3 decebel meer, mar das ook wel zieck hart!
ja dat neemt op zich wel goed op maar zou t niet snel aanschaffen hoor onboard geluidskaartje doet het wel goed maar neemt soms maar tot 10,000 Hz op latency is dan 30 s timen word dan stk moeilijker speel nog maar een paar maandenquote:Op maandag 24 juni 2013 03:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajooooo, serieus?!
Proswitch volume is natuurlijk wel betur, want zuiverdur geluid, meer varatie en 3 decebel meer, mar das ook wel zieck hart!
Ja klopd voral sieck harde bas. Maar wel egt jammer dat ze je kieboordskils niet meer konden horen.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja ik ging draaien in een bunker op qbase.. ineens kwam allemaal bloed uit de oren bij de mensen vooraan. Ik zo van, ooops!
Ja klopt.je kunt betur oude Bossswitch nemen, die doet gwn goede sounds enzo voor maar ¤70 alleen geen goede programme mar die kun je so ferfanghen toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
ja dat neemt op zich wel goed op maar zou t niet snel aanschaffen hoor onboard geluidskaartje doet het wel goed maar neemt soms maar tot 10,000 Hz op latency is dan 30 s timen word dan stk moeilijker speel nog maar een paar maanden
Ja dat wel.. maar had sowieso al zieke set tot dusver. Meeste waren harder aan spacen dan niels armstrongs zelf. Ik was live bezig, dus veel edits en bootlegs.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja klopd voral sieck harde bas. Maar wel egt jammer dat ze je kieboordskils niet meer konden horen.
Jij hept wel fat hart gemaakd man! Ik wil ook so optreedun enzo, ik oefen ook hard. Moregen eerste reputitsie met launsjbent.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja dat wel.. maar had sowieso al zieke set tot dusver. Meeste waren harder aan spacen dan niels armstrongs zelf. Ik was live bezig, dus veel edits en bootlegs.
Bedankt voor jou tip.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja klopt.je kunt betur oude Bossswitch nemen, die doet gwn goede sounds enzo voor maar ¤70 alleen geen goede programme mar die kun je so ferfanghen toch?
gaaf man speel zelf bij de jband heb nu al rode stickers op toetsen maar ja *vrienden* halen die er steeds afquote:Op maandag 24 juni 2013 03:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hept wel fat hart gemaakd man! Ik wil ook so optreedun enzo, ik oefen ook hard. Moregen eerste reputitsie met launsjbent.
Ja, frienden zijn soms best flauw he. Sommigun frienden hadden ook youtubefilmpje gemaakt van my, was echt errug!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bedankt voor jou tip.ga er zeker wat mee doen krijg vaak te horen dat ik niks met comment sdoe maar ja *vrienden* trekken steeds stekker uit mn Tyros zit ik zo lekker te jammen gaat dat niet meer ze roken ook altijd wiet en dan moet ik hoesten
maar ja morgen rijles ga toch even sparen instrukteur zij BradMage jij hebt noh 50 lessen nodig vind ik wel veel maar hij zal het wel weten
Ja mar braddie heeft swag je weetquote:Op maandag 24 juni 2013 03:43 schreef BlueMage het volgende:
Alarmerend eigenlijk hoeveel onze posts op die van Braddie lijken.
Mission Accomplished!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:44 schreef Braddie het volgende:
Wat een onzin dit zegzal nog eens een topic openen in KLB
En dan ga je weer weg voor een dag of wat?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:44 schreef Braddie het volgende:
Wat een onzin dit zegzal nog eens een topic openen in KLB
ach ja yolo jeweettogquote:Op maandag 24 juni 2013 03:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan ga je weer weg voor een dag of wat?
Schaden?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:50 schreef Braddie het volgende:
Laat ik maar gaan slapen, haal de schaden wel in morgen of zo
Doe de groeten aan Klaasquote:Op maandag 24 juni 2013 03:50 schreef Braddie het volgende:
Laat ik maar gaan slapen, haal de schaden wel in morgen of zo
Gejatte handel?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Panzermaus het volgende:
Goedenavond klagers..
Dit klaagtopic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur een PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had hij 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Dit bleek achteraf volledig te kloppen !
Ik kom daar aan, zie een scootertje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...
quote:Op maandag 24 juni 2013 07:37 schreef Funkel het volgende:
[..]
Haha geloof je t zelf? Vuile tokkie, met je gestolen zooi
Whehe en die criminele familie van Bradmans jat natuurlijk nooit iets.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
Gejatte handel?
Die 2 tv`s op de gang waren defect en heb ik gekregen een aantal jaren geleden(toen ik nog geen fatsoenlijke lcd tv had.. zoals nu wel, dat Low-end toestel van 32")
Ik heb verder helemaal geen consoles, en die ps3 was goud eerlijk.
Ik heb mezelf een tijdje van het fokken ontdaan omdat ik er ff klaar mee was, ik heb je eerlijk verteld dat ik niet op fok kon/wilde en hem al verkocht had, en je zei tegen me dat je het niet erg vond omdat je toch in de buurt was... Dus kom hier dan niet zeiken.
Ik heb met meerdere mensen op fok zaken gedaan, voor wat Lp`s en voor een midikeyboard en eenplaten spelen en dit verliep zonder problemen.
Ik weet niet wat er nou allemaal is, maar gejatte handel?
Alles wat er staat is of gekregen van Famillie of gekocht.
Gewoon heling dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Whehe en die criminele familie van Bradmans jat natuurlijk nooit iets.
Dat klinkt erg bekend. Super irritant.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef xuryah het volgende:
Ik heb juist het tegen overgestelde..
Probeer mn camera te verkopen, elke x als ik een bod krijg en ik zeg "prima, wanneer kunt u hem komen ophalen of zal ik hem versturen?", krijg ik niks meer terug..
Marktplaats........
Laat me even weten wanneer ie bij Kassa komt want dat lijkt me absoluut de moeite waard om te kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon heling dus.
Braddie, dit moet stoppen. We lezen al jaren over jouw praktijken op internet. Stel je voor, straks met de Tyros onder de arm verplicht komen opdraven bij Kassa.
V&A / [TR] Htc Desire Squote:
What the fuckquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Die Braddie is me toch een echte handelaar.
TS is waarschijnlijk één van die debielen waar jij je zo aan ergert op MP.
Dafuq, een kapot ingekochte telefoon van 70 euro voor 220 euro verkopenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Wtfquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Ach ja iedereen weet ervan, z'n V&A topics zijn inmiddels legendarisch.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wtf
Dat is toch gewoon pure oplichting, kan hij niet gewoon gebanned worden daarom?
Zou niet per ongeluk wat willen kopen van zo'n gast, tering zeg.
"Ik ga weg van FOK!!!1111einzeinzeinz" dreigement nummer 27.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Krijgen julie hier maar gewoon de tering
Einde oefening voor Braddie hier.
Of van die mensen die idioot laag gaat zitten: "Richtprijs ligt rond de 300 euro", krijg je vervolgens een bod binnen van 100 euro, of ze hem vanavond op kunnen komen halen. Nou, nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef xuryah het volgende:
Ik heb juist het tegen overgestelde..
Probeer mn camera te verkopen, elke x als ik een bod krijg en ik zeg "prima, wanneer kunt u hem komen ophalen of zal ik hem versturen?", krijg ik niks meer terug..
Marktplaats........
Tot morgen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Bij Braddies troep moet je z'n richtprijs altijd door 10 delen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of van die mensen die idioot laag gaat zitten: "Richtprijs ligt rond de 300 euro", krijg je vervolgens een bod binnen van 100 euro, of ze hem vanavond op kunnen komen halen. Nou, nee.
Bij mij niet en dit was eigen ervaringquote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bij Braddies troep moet je z'n richtprijs altijd door 10 delen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
kijken hoelang je het deze keer volhoudtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 05:50 schreef Braddie het volgende:
Ik ga slapen, en of ik morgen nog op fok ben dat zie ik morgen wel.
Denk het niet.
Julie hopen het wel.
Dus tot ooit.
Ach ik weet 't, MP moet je gewoon niet voor "serieuze" aankopen gebruiken. Electronica en dergelijke doe ik gewoon niet via MP. Maar bijv 'n boek daar voor 'n 10tje vinden waar je al heel lang naar op zoek bent, ja dat is wel tof.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij mij niet en dit was eigen ervaring
Haha, ja inderdaad!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of van die mensen die idioot laag gaat zitten: "Richtprijs ligt rond de 300 euro", krijg je vervolgens een bod binnen van 100 euro, of ze hem vanavond op kunnen komen halen. Nou, nee.
Valt wel mee hoor, je moet als koper alleen laten merken dat je serieuze interesse hebt en dat je er ook echt verstand van hebt.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ik weet 't, MP moet je gewoon niet voor "serieuze" aankopen gebruiken. Electronica en dergelijke doe ik gewoon niet via MP. Maar bijv 'n boek daar voor 'n 10tje vinden waar je al heel lang naar op zoek bent, ja dat is wel tof.
Verbaast me niets. Godverdomme, wat een circus.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
V&A / [TR] Htc Desire S
Que?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij mij niet en dit was eigen ervaring
2 dagenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
kijken hoelang je het deze keer volhoudt
Link naar de reeks over zijn hond.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja iedereen weet ervan, z'n V&A topics zijn inmiddels legendarisch.Vandaar dat ik me niet zo heel erg schuldig voel dat ik 'm vrij vaak loop te pesten.
Z'n reeks over z'n hond is er ook één om "in te lijsten".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |