Stekker in het stopcontact stoppen, werkt altijd!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
alleen intresse als je kan uitlegge warom ik geen geluid heb heb t goed aangesloten mengpaneel in lineout van laptop tog?! en dan even nog Red Star Brian May ertussen en DX 10 PSR 9000 maja de switch zit beetje vast
Anders een flinke klap eropquote:Op maandag 24 juni 2013 02:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stekker in het stopcontact stoppen, werkt altijd!
Mental image is iig een nacht niet slapen waard.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Meisje al het bloed zit nu in mijn aambeien, en kom ik dus tekort in mijn brains. Een beetje begrip voor de situatie kan geen kwaad. Je moet rode snoertje in rode gaatje stoppen en witte snoertje in witte gaatje. Dit advies is ook iets waard toch?
Doe ik momenteel met de HD in m'n kompjoeter maar geen zorgen er gaat een nieuwe komen wil deze nog wel verkopen met winst natuurlijk anders gaat ie naar de kringloop voor computer`squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Grote aambei dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Een van mijn aambeien lijkt op braddie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige verschil met braddie is dat mijn aambei wel een fatsoenlijk kapsel heeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Grote aambei dan.
Maar zeg nou zelf de Tyros staat gewoon voor degelijke orchestra geluiden hoog en laag is ook wel goed mono speakertjes en MIDI geluid wil hem niet meer wil nou overstappen op Roland toetsen liggen er wel af
Ga gewoon casio. Play here, play there, play everywhere. Play casio.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Grote aambei dan.
Maar zeg nou zelf de Tyros staat gewoon voor degelijke orchestra geluiden hoog en laag is ook wel goed mono speakertjes en MIDI geluid wil hem niet meer wil nou overstappen op Roland toetsen liggen er wel af
Ik help mee jatten voor seks.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:05 schreef BlueMage het volgende:
werk bij muziekzaak in Hilversum ga mee om Tyros te zetten krijg ik geld moet mn baas dat hebben wat moet ik nu doen?!
of op mn Yamaha PSR 6900!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kan ook op de trekhaak gaan zitten bluemarit.
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Guus ik voel me net donald duck bij je...ik probeer dat meisje te hosselen, maar jij hebt het geluk.
BleuMage is net als Katrien: gewoon neuken.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Guus ik voel me net donald duck bij je...ik probeer dat meisje te hosselen, maar jij hebt het geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |