¤20?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
hey wil je mn kompjoeter hebbe ipv trekhaak?! ligte beshadiging ja werd beetje kwaad toen ram gegeven maar dat doet er nioet toe ding funktioneerd nog verkeerd in goed staat eventuweel akn ik aparaat uitleggen dm mar
In dit geval moet ik Braddie gelijk gevenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Klinkt als een heel stabiele jongeman ja
Sowieso altijd maar waarom specifiek nu?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In dit geval moet ik Braddie gelijk geven
hijs van jouw ophalen in hilversumquote:
Ik kom er aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
hijs van jouw ophalen in hilversum
oh ja heb mn Tyros in de Line In aangesloote maar nou kraakt het geluid baal hier echt van niet neiuwe boxem 8 sporen ja moet in die groene tog?! tot zover mn uitleg van het appraat
Wat zou die van Braddie zijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Penislengte en vaginadiepte is altijd goed natuurlijk.
Via DM een neuksessie geregeld uiteraard.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Guus geluk nu wel alleen omdat een vrouw is... Gvd..
Die cm is de clitoris natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
1 cm lang 30 cm diep. Holmaat telt natuurlijk ook.
alleen intresse als je kan uitlegge warom ik geen geluid heb heb t goed aangesloten mengpaneel in lineout van laptop tog?! en dan even nog Red Star Brian May ertussen en DX 10 PSR 9000 maja de switch zit beetje vastquote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bluemarit, ik heb ook nog andere trekhaak voor je.
Ja, je bent vek als je het niet doet. Succes brahquote:Op maandag 24 juni 2013 02:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Via DM een neuksessie geregeld uiteraard.
Ja, ik ben ook wel benieuwd, waarom in dit specifieke geval?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Sowieso altijd maar waarom specifiek nu?
Meisje al het bloed zit nu in mijn aambeien, en kom ik dus tekort in mijn brains. Een beetje begrip voor de situatie kan geen kwaad. Je moet rode snoertje in rode gaatje stoppen en witte snoertje in witte gaatje. Dit advies is ook iets waard toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
alleen intresse als je kan uitlegge warom ik geen geluid heb heb t goed aangesloten mengpaneel in lineout van laptop tog?! en dan even nog Red Star Brian May ertussen en DX 10 PSR 9000 maja de switch zit beetje vast
Kan ik ookquote:Op maandag 24 juni 2013 02:55 schreef BlueMage het volgende:
Ga nu even mn kamer/studio inrichten mam wil wel de vloer leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |