texel, maar mag welquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kom hem wel ophalen. Is toch niet ver hoop ik?
Oké, oké, ¤13,50.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als je doorgaat maak ik een topic aan.
Texel Texelquote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, Limburg-Texel, dat wordt een heerlijk dagje auto!
Eerst slapen. Zet de trekhaak maar in je erfenisformulieren.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke 13,50 plus een tube sperti. Moet je binnen uur komen, mijn kont is de strijd aan het verliezen.
Wat een topics opent die man toch, dat ie ons kwaliteitsusers er telkens weer in verenigtquote:Op maandag 24 juni 2013 02:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Past goed bij Bradmans. Wel even 'n goeie Bradley Experience geven TS.
Tuurlijk niet, ken je geschiedenis. Hoeveel "ik ga weg" topics heeft die jongen nu inmiddels al aangemaakt? Ben de tel kwijt.quote:
Oh, ik heb niet zo'n zin om me daar in te verdiepen. Ik heb korte tijd persoonlijk contact gehad met 'm, maar ik vond 'm nou niet bepaald een persoon om me echt in te gaan verdiepen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ken je geschiedenis. Hoeveel "ik ga weg" topics heeft die jongen nu inmiddels al aangemaakt? Ben de tel kwijt.
Persoonlijk contact? Hoe en waarom?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet zo'n zin om me daar in te verdiepen. Ik heb korte tijd persoonlijk contact gehad met 'm, maar ik vond 'm nou niet bepaald een persoon om me echt in te gaan verdiepen.
0800 6334286quote:Op maandag 24 juni 2013 02:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet zo'n zin om me daar in te verdiepen. Ik heb korte tijd persoonlijk contact gehad met 'm, maar ik vond 'm nou niet bepaald een persoon om me echt in te gaan verdiepen.
26 volgens de searchmod.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ken je geschiedenis. Hoeveel "ik ga weg" topics heeft die jongen nu inmiddels al aangemaakt? Ben de tel kwijt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door AdoraBelle op 24-06-2013 02:55:35 ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]Klinkt als een heel stabiele jongeman jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Oke, maar dat van die tube sperti blijft.quote:
Je bent gebraddied.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef AdoraBelle het volgende:
En toen ik vroeg waarom 'ie me verwijderd had wist 'ie niet waar ik het over had.
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:40 schreef moneyball het volgende:
Weer gestolen spullen aan het verkopen?
hey wil je mn kompjoeter hebbe ipv trekhaak?! ligte beshadiging ja werd beetje kwaad toen ram gegeven maar dat doet er nioet toe ding funktioneerd nog verkeerd in goed staat eventuweel akn ik aparaat uitleggen dm marquote:
Ik bied ¤14quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Oke, maar dat van die tube sperti blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |