Vond Katrien altijd best wel een ondankbaar kutwijf. Hoe ze Donald behandelt, dat dit kan in Duckstad!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
BleuMage is net als Katrien: gewoon neuken.
Vandaar de vergelijking met jou. Maar geen zorgen, ik houd wel van een bitch op zijn tijd.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vond Katrien altijd best wel een ondankbaar kutwijf. Hoe ze Donald behandelt, dat dit kan in Duckstad!
Ja kus met tong terug. Op je yamaha pr839quote:
900w?! 230 volt ook nog, is het aantal A dus 900/230=3,91. Past dat wel op je zekering?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:21 schreef BlueMage het volgende:
KM 630 Mixer net ingeplugt is n Kenwood goed merk toch opzich 900 W maar doet het niet
Help alsjeblieft!
Die is die nu aan het jatten.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:24 schreef BlueMage het volgende:
Maar goed TS waar blijft m'n iPhone en m'n laptop?!
ja stroom gaat hier wel af & toe uit maar kan ook te maken hebben dat 't verlengsnoer niet goed op het aansluitpunt op straat zit aangesloten zeg maarquote:Op maandag 24 juni 2013 03:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
900w?! 230 volt ook nog, is het aantal A dus 900/230=3,91. Past dat wel op je zekering?
Wajooooo, serieus?!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had keer mastervolume switch open gezet tot diep in rode balkjes. Hahaha
Ja, kan ook. Steel maar nieuwe dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
ja stroom gaat hier wel af & toe uit maar kan ook te maken hebben dat 't verlengsnoer niet goed op het aansluitpunt op straat zit aangesloten zeg maar
Hij schiet niet echt op daarmee.quote:
Ja ik ging draaien in een bunker op qbase.. ineens kwam allemaal bloed uit de oren bij de mensen vooraan. Ik zo van, ooops!quote:Op maandag 24 juni 2013 03:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajooooo, serieus?!
Proswitch volume is natuurlijk wel betur, want zuiverdur geluid, meer varatie en 3 decebel meer, mar das ook wel zieck hart!
ja dat neemt op zich wel goed op maar zou t niet snel aanschaffen hoor onboard geluidskaartje doet het wel goed maar neemt soms maar tot 10,000 Hz op latency is dan 30 s timen word dan stk moeilijker speel nog maar een paar maandenquote:Op maandag 24 juni 2013 03:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajooooo, serieus?!
Proswitch volume is natuurlijk wel betur, want zuiverdur geluid, meer varatie en 3 decebel meer, mar das ook wel zieck hart!
Ja klopd voral sieck harde bas. Maar wel egt jammer dat ze je kieboordskils niet meer konden horen.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja ik ging draaien in een bunker op qbase.. ineens kwam allemaal bloed uit de oren bij de mensen vooraan. Ik zo van, ooops!
Ja klopt.je kunt betur oude Bossswitch nemen, die doet gwn goede sounds enzo voor maar ¤70 alleen geen goede programme mar die kun je so ferfanghen toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 03:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
ja dat neemt op zich wel goed op maar zou t niet snel aanschaffen hoor onboard geluidskaartje doet het wel goed maar neemt soms maar tot 10,000 Hz op latency is dan 30 s timen word dan stk moeilijker speel nog maar een paar maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |