Vette shit dat je wel geld hebt voor drugs en drank.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:44 schreef Braddie het volgende:
Feest was hartstikke gaaf, En ik ben de beroerdste niet dus er was ook genoeg in huis, Wiet/Drank/Games/Harde Muziek...
Maar als er dan 1! gozer is die het verpest, Door op mijn bed te gaan liggen, En zo achterlijk te wezen door te zeggen, ja Brad ik ga niet van je bed af man, Lig net lekker.... Terwijl er 2 mensen stonden te wachten omdat er verder geen plek meer was.......................
En als er bijna drank in je dx-7 komt..
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:58 schreef Braddie het volgende:
Ik heb daar geen geld aan uit gegeven, Ik moest het halen voor die gasten, ik kreeg dus het geld van hun mee..
Enne ja, nu zit ik op fok.
Maar hoezo die reactie?
Ik drink/Rook/Blow zelf niet, En heb ik niet de intensie om het ooit te gaan doen eerlijk gezegd......
Dus ik ben niet dronken/stoned of zo nu.
Right.quote:En ik ben de beroerdste niet dus er was ook genoeg in huis, Wiet/Drank/Games/Harde Muziek...
Daar mee bedoel ik, Ik ben de beroerdste niet, Want ik heb het voor ze gehaald, als in.quote:
If I were a boy.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:09 schreef kirsten. het volgende:
[..]
to the left, to the left, everything you own in a box to the left.
keutveuchtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:33 schreef Edd_ het volgende:
't was inderdaad gezellig
maar de volgende keer wel écht bier halen en niet van dat kutvocht![]()
Jij noemt 10 man, vrienden? Ik noem dat kennissen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:41 schreef Braddie het volgende:
Jawel...
Er konden er een paar niet komen(Die hadden een verjaardag), Maar al met al toch nog met z`n 10 bij mij thuis gezeten!, Dus ja.....
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |