Natuurlijk. Dat is de kracht van een iPhone, Foto`s maken zonder dat je geluid hoortquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:43 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
stiekem foto's maken jij engerd
dit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:45 schreef Ambicioso het volgende:
Foto maken allesBen blij dat ze uberhaupt iets tegen jou zegt
![]()
Je kon ook gewoon bij het knappe meisje (volgens jou) in de rij gaan staan, dommerik
Nee.. Dat kon niet meer toen ik d`r pas opmerktequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:45 schreef Ambicioso het volgende:
Foto maken allesBen blij dat ze uberhaupt iets tegen jou zegt
![]()
Je kon ook gewoon bij het knappe meisje (volgens jou) in de rij gaan staan, dommerik
Niet niet kerkenbaar. groet een meisje je eindelijk eens, weer niet goed...zeikerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:45 schreef Braddie het volgende:
Het begroeten vond ik niet erg, maar het is wel vervelend als het echt op zo`n manier gaat van " Ik ken je al heel lang, maar eigenlijk sta je hier pas voor het eerst aan de kassa"
Dat.
Wat een ongelofelijk gezanik zeg, "nee ze zei hallo op de verkeerde toon", flikker toch op manquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:45 schreef Braddie het volgende:
Het begroeten vond ik niet erg, maar het is wel vervelend als het echt op zo`n manier gaat van " Ik ken je al heel lang, maar eigenlijk sta je hier pas voor het eerst aan de kassa"
Dat.
Het was zo`n overdreven "Hééééééééééééééééy " Ja neequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk gezanik zeg, "nee ze zei hallo op de verkeerde toon", flikker toch op man
quote:
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Onterechte klacht. Ik word liever zo begroet, dan helemaal niet.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wanneer komt de foto van jou? Mietje
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wanneer komt de foto van jou? Mietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |