abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81282127
Eergister en gister werd er bij mij gechilled, dan zitten er wat vrienden op mijn kamer, wat muziek te maken, of er word geblowed/gedronken(iets wat ik niet doe, maar toch gedoog... slim?)

Nou kwam gister een *vriend* van mij zijn bas gitaar terug halen, en vandaag zegt hij dat door mijn schuld, de hals krom is, en hij enorm beschadigd is(terwijl er de dag dat hij hem ophaalde NIKS op zat behalve de dingen die er al zaten toen hij hem bij me neer had gezet)

Nou goed..
Spreek vandaag een andere vriend van me, die had zijn Motion Les Paul en Crafter Cruizer bij mij neer gezet zodat, als we konden jammen hij wat had, en op die Crafter mocht ik spelen.. nou ja prima, heb me ook goed vermaakt.

Opeens zegt die gast, Ja, Ik kom mijn gitaren terug halen want van die motion loopt een stem mechaniek steeds terug, en ik ben ook bang dat er wat mee gebeurd...

Even ter vergelijking.
Bij een gemiddelde chilling zijn 6 man, als ze geblowed hebben gaan ze heel druk doen...
Gister heeft zo`n gastje alle dopjes van mijn keyboard stand gehaald en is daar mee gaan gooien, ik had op mijn kamer een lcd tv staan en een korg M3(En die korg was geleend).
Als daar wat mee was gebeurd was ik door het lint gegaan, maar achteraf zeiden ze, dat het ze niks boeide, want die spullen van hun is wat erger.......

Kan ik begrijpen, aangezien ik die spullen leen...

Ik ga heel zuinig met de spullen van andere mensen om...

Nu komt het ergste:

die gozer die loopt te kankeren dat ik zijn bas heb beschadigd(die bas was inclusief versterker 20!!!! euro..)
Heeft gister zelf alle schroefjes van mijn deur klink gehaald en daar mee gespeelt, en vervolgens de deur dicht gegooid met een los deel van de klink er tussen... gevolg, deur kon niet meer open, en klink is redelijk verbogen...

Klacht: vrienden die je vals beschuldigen van het slopen van spullen.
Sub Klacht: deur kapot.

Anti klacht: gitaar spelen is erg fijn!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2010 01:47:40 ]
pi_81282158
quote:
gechilled
Hier stopte ik met lezen.
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 01:48:50 #3
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_81282245
Leuke vrienden man.
pi_81282254
Ik kan mij niet voorstellen dat TS vrienden heeft. Weet je zeker dat dat ze gewoon een ruimte zochten om te chillen?
pi_81282282
Aan de ene kant denk ik wel dat ze gewoon een ruimte zoeken om te chillen, omdat het bij mij gedoogd wordt.
Maar aan de andere kant, de meeste van die gasten die kwamen al voor dat ze mochten blowen en drinken bij mij thuis.
pi_81282344
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 01:51 schreef Braddie het volgende:
Aan de ene kant denk ik wel dat ze gewoon een ruimte zoeken om te chillen, omdat het bij mij gedoogd wordt.
Maar aan de andere kant, de meeste van die gasten die kwamen al voor dat ze mochten blowen en drinken bij mij thuis.
Dan is het omdat je veel instrumenten hebt. Vragen ze wel eens of je weg wil gaan?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 01:57:43 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81282368
Dames en heren...WELKOM EN HET ABSOLUTE PAUPERTOPIC

Jesus, wat een sneue kutfiguren

Met sloten van deuren spelen nadat je heel stoer geblowed hebt? Vet man
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_81282371
Wat is dit man
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_81282381
Nee, Meestal is het andersom.
En dat van die instrumenten dat boeit niet verder.

Die waren allemaal geleend, de standard equipment op mijn kamer is niets meer dan een pc met lcd scherm en een speaker setje.
pi_81282390
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 01:57 schreef Nembrionic het volgende:

Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81282396
Haha die vrienden van je. Ik had ze allang gebost als ze mijn kamer slopen
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_81282411
Bradley Ben jij dit? wAHAHAHAHH sorry man ik ben het man ik bedoelde het niet zo gast. Ik bel je wel morgen ff doe rustig man gast
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_81282431
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 01:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha die vrienden van je. Ik had ze allang gebost als ze mijn kamer slopen
gebost? Nou die variant van slaan ken ik niet. Ben jij misschien een stoere straattuig?
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_81282453
als je toelaat vrienden te pas en te on pas je huis te laten instromen loop je risco op dergelijk conflict..
echter is je vriend zelf verantwoordelijk voor het uitlenen van spullen. Als hij de kans op beschadiging minimaal wilt houden moet hij zijn kostbare spullen niet uitlenen..
Ondanks dat hij misschien de waarheid spreekt is het wellicht een idee om er toch samen uit te komen.. desnoods in het delen van de reparatiekosten...
pi_81282457
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 02:02 schreef Jason__ het volgende:

[..]

gebost? Nou die variant van slaan ken ik niet. Ben jij misschien een stoere straattuig?
Yes.
pi_81282489
Het hele probleem is, ze komen gezellig binnen, blowen 2 jointjes nemen 1 biertje(soms niks) en dan is het gezellig, maar soms gaat bij 1 van die gasten de knop om en gaat hij zich uitsloven of dergelijk, en dan gaat hij met dingen gooien en zulks..

Ik vind het niet erg dat ze komen.
Maar ik vind het wel kut dat ze denken alles te kunnen maken bij mij thuis.

Reparatie kosten aan die gitaar is er niet, Dat is een rotte snaar...
Die bas repareren?
Ik denk dat alleen al de lak vernieuwen meer waard is dan die bas.
pi_81282531
gast sowieso, wie gaat nou betalen
pi_81282538
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 01:57 schreef Nembrionic het volgende:

Ja, vinden ze hartstikke stoer.

Wat ik nog het ergste vindt.
er is zo`n gast bij, die speelt WoW.
Hij vind het helemaal geweldig om WoW op mijn scherm te spelen, en het draait op mijn computer nog redelijk...

Maar. dan vraag ik na 1 uur of ik weer achter MIJN!! computer mag, en dan zegt hij NEE MAN!!!!, Ik word notabene van mijn eigen computer afgehouden.

En dan zeg ik, gast laat mij gewoon achter mijn pc.. en dan word hij boos, en zegt hij, GAST!!!!!! IK BEN BEZIG MET EEN RAID!!! LAAT ME!!...

Vrijdag ook zo:
Ik moest zaterdag werken
dus ik vraag netjes om 1 uur of ze weg willen gaan, zegt die ene WoW gast, NEE MAN IK ZIT NET ACHTER WOW...
Dus ik zet mijn computer uit(Heb daar een hele handige schakelaar voor achter op de pc)
Word hij boos...
KANKER KIND, IK GA AL WEG, WIL JE ME NIET MEER ZIEN OF ZO?

Dan denk ik...
Gast, wtf, vanwege een spelletje?, en ik moet morgen werken... Get A Life.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 02:11:36 #19
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81282549
topic
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_81282559
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 02:10 schreef Jason__ het volgende:
gast sowieso, wie gaat nou betalen
Als hij gewoon netjes vroeg, Gast... mijn bas is beschadigd, ik denk dat jij het was....

Dan had ik hem zonder problemen gewoon de waarde van die bas(20 euro) gegeven, geen probleem zo ben ik wel..

Maar ik moest het horen van een vriend van hem, niet eens van hem zelf.
Die persoon in kwestie wil ook niet meer bij mij binnen komen overigens vanwege dat voorval, en vanwege dat gezeik met die deur...
En een vriendin van mij wil mij ook niet meer zien, omdat die gast niet meer binnen wil komen, en daar ben ik zogenaamd de schuldige van.
pi_81282562
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 02:10 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, vinden ze hartstikke stoer.

Wat ik nog het ergste vindt.
er is zo`n gast bij, die speelt WoW.
Hij vind het helemaal geweldig om WoW op mijn scherm te spelen, en het draait op mijn computer nog redelijk...

Maar. dan vraag ik na 1 uur of ik weer achter MIJN!! computer mag, en dan zegt hij NEE MAN!!!!, Ik word notabene van mijn eigen computer afgehouden.

En dan zeg ik, gast laat mij gewoon achter mijn pc.. en dan word hij boos, en zegt hij, GAST!!!!!! IK BEN BEZIG MET EEN RAID!!! LAAT ME!!...

Vrijdag ook zo:
Ik moest zaterdag werken
dus ik vraag netjes om 1 uur of ze weg willen gaan, zegt die ene WoW gast, NEE MAN IK ZIT NET ACHTER WOW...
Dus ik zet mijn computer uit(Heb daar een hele handige schakelaar voor achter op de pc)
Word hij boos...
KANKER KIND, IK GA AL WEG, WIL JE ME NIET MEER ZIEN OF ZO?

Dan denk ik...
Gast, wtf, vanwege een spelletje?, en ik moet morgen werken... Get A Life.

Weet je zeker dat jij dat WoW gevalletje niet bent ?
En je weet toch dat, als een van je vrienden WoW speelt, jullie hele vriendengroep last er van gaat hebben
pi_81282573
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 02:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als hij gewoon netjes vroeg, Gast... mijn bas is beschadigd, ik denk dat jij het was....

Dan had ik hem zonder problemen gewoon de waarde van die bas(20 euro) gegeven, geen probleem zo ben ik wel..

Maar ik moest het horen van een vriend van hem, niet eens van hem zelf.
Die persoon in kwestie wil ook niet meer bij mij binnen komen overigens vanwege dat voorval, en vanwege dat gezeik met die deur...
En een vriendin van mij wil mij ook niet meer zien, omdat die gast niet meer binnen wil komen, en daar ben ik zogenaamd de schuldige van.
Jij hebt geen vrienden, weet je zeker dat je dit niet hebt gedroomd?
En anders, zo een gasten zijn niet je vrienden man Zoek dan gewoon nieuwe vrienden. Lozers wat ze zijn
pi_81282578
Weer zo'n kijk mij eens blowen topic. Stoer vet man je rookt weleens een joint. En nu opkankeren die pyama aan en slapen. Acneposter.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81282581
Ja, dat weet ik, maar we proberen die gast zoveel mogelijk te negeren als hij WoW speelt, want dan is hij nog al, snel aangebrand.

En: nee, ik ben dat WoW gastje niet...
Sterker nog, ik vind het onzin om 20 euro per maand te moeten betalen voor een online spelletje...
pi_81282592
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 02:14 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Jij hebt geen vrienden, weet je zeker dat je dit niet hebt gedroomd?
En anders, zo een gasten zijn niet je vrienden man Zoek dan gewoon nieuwe vrienden. Lozers wat ze zijn
Had ik het maar gedroomd, Helaas...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')