Dan is het omdat je veel instrumenten hebt. Vragen ze wel eens of je weg wil gaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:51 schreef Braddie het volgende:
Aan de ene kant denk ik wel dat ze gewoon een ruimte zoeken om te chillen, omdat het bij mij gedoogd wordt.
Maar aan de andere kant, de meeste van die gasten die kwamen al voor dat ze mochten blowen en drinken bij mij thuis.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren...WELKOM EN HET ABSOLUTE PAUPERTOPIC
Jesus, wat een sneue kutfiguren
Met sloten van deuren spelen nadat je heel stoer geblowed hebt? Vet man
gebost? Nou die variant van slaan ken ik niet. Ben jij misschien een stoere straattuig?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha die vrienden van je. Ik had ze allang gebost als ze mijn kamer slopen
Yes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:02 schreef Jason__ het volgende:
[..]
gebost? Nou die variant van slaan ken ik niet. Ben jij misschien een stoere straattuig?
Ja, vinden ze hartstikke stoer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren...WELKOM EN HET ABSOLUTE PAUPERTOPIC
Jesus, wat een sneue kutfiguren
Met sloten van deuren spelen nadat je heel stoer geblowed hebt? Vet man
Als hij gewoon netjes vroeg, Gast... mijn bas is beschadigd, ik denk dat jij het was....quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, vinden ze hartstikke stoer.
Wat ik nog het ergste vindt.
er is zo`n gast bij, die speelt WoW.
Hij vind het helemaal geweldig om WoW op mijn scherm te spelen, en het draait op mijn computer nog redelijk...
Maar. dan vraag ik na 1 uur of ik weer achter MIJN!! computer mag, en dan zegt hij NEE MAN!!!!, Ik word notabene van mijn eigen computer afgehouden.
En dan zeg ik, gast laat mij gewoon achter mijn pc.. en dan word hij boos, en zegt hij, GAST!!!!!! IK BEN BEZIG MET EEN RAID!!! LAAT ME!!...
Vrijdag ook zo:
Ik moest zaterdag werken
dus ik vraag netjes om 1 uur of ze weg willen gaan, zegt die ene WoW gast, NEE MAN IK ZIT NET ACHTER WOW...
Dus ik zet mijn computer uit(Heb daar een hele handige schakelaar voor achter op de pc)
Word hij boos...
KANKER KIND, IK GA AL WEG, WIL JE ME NIET MEER ZIEN OF ZO?
Dan denk ik...
Gast, wtf, vanwege een spelletje?, en ik moet morgen werken... Get A Life.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als hij gewoon netjes vroeg, Gast... mijn bas is beschadigd, ik denk dat jij het was....
Dan had ik hem zonder problemen gewoon de waarde van die bas(20 euro) gegeven, geen probleem zo ben ik wel..
Maar ik moest het horen van een vriend van hem, niet eens van hem zelf.
Die persoon in kwestie wil ook niet meer bij mij binnen komen overigens vanwege dat voorval, en vanwege dat gezeik met die deur...
En een vriendin van mij wil mij ook niet meer zien, omdat die gast niet meer binnen wil komen, en daar ben ik zogenaamd de schuldige van.
Had ik het maar gedroomd, Helaas...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:14 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden, weet je zeker dat je dit niet hebt gedroomd?
En anders, zo een gasten zijn niet je vrienden manZoek dan gewoon nieuwe vrienden. Lozers wat ze zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |