#BraddieOutquote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Krijgen julie hier maar gewoon de tering
Einde oefening voor Braddie hier.
#BraddieInquote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Braddie het volgende:
Ik word het trouwens zo onderhand wel echt zat dat julie constant foto`s van mij posten, filmpjes (Die ik verwijderd heb) gewoon doodleuk hebben opgeslagen en weer posten.
Verhalen van mij gaan manipuleren. Leugens van andere gaan geloven. (Zoals dat verhaal over die PS3)
Creért een heel erg positief beeld ja
Maargoed, meer wil ik er niet over melden. Veel succes met het zwart maken cq afzeiken van andere mensen.
Dat maakt julie namelijk zóóveel beter dan mij.
Dat mijn spullen, in tegenstelling tot jouw troep, niet door 10 gedeeld hoeven te worden.quote:
EDIT: Waarom ga ik er ook nog op inquote:Op maandag 24 juni 2013 15:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat mijn spullen, in tegenstelling tot jouw troep, niet door 10 gedeeld hoeven te worden.
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Link naar de reeks over zijn hond.
Kneusquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Braddie het volgende:
Ik word het trouwens zo onderhand wel echt zat dat julie constant foto`s van mij posten, filmpjes (Die ik verwijderd heb) gewoon doodleuk hebben opgeslagen en weer posten.
Verhalen van mij gaan manipuleren. Leugens van andere gaan geloven. (Zoals dat verhaal over die PS3)
Maargoed, meer wil ik er niet over melden. Veel succes met het zwart maken cq afzeiken van andere mensen.
goeie post, braddiequote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Braddie het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat is de kracht van een iPhone, Foto`s maken zonder dat je geluid hoortDus het kan onopgemerkt.
Korte samenvatting? Hond is toch nergens de dupe van geworden?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja iedereen weet ervan, z'n V&A topics zijn inmiddels legendarisch.Vandaar dat ik me niet zo heel erg schuldig voel dat ik 'm vrij vaak loop te pesten.
Z'n reeks over z'n hond is er ook één om "in te lijsten".
Hond hebben we keurig laten inslapen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Korte samenvatting? Hond is toch nergens de dupe van geworden?
De Braddie & zijn vriendjes-reeks is ook goedquote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef BlueMage het volgende:
Faal, gereseveerd voor woedeaanvallen though.
KLB / Woede aanvallen:(:(
V&A / [TK] Nokia N95
KLB / Woede uitbarstingen:(
KLB / Wicht achter de kassa
KLB / Sommige mensen!
Nou enquote:Op maandag 24 juni 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Kunnen we dit niet achterwegen laten of zo?Wat zijn julie allemaal sneu zeg, kom op hoor.
Dit maakt julie namelijk állemaal geen haar beter dan ik
Ik heb nog niks kwalijks gezegd, waarom moeten ik en mijn mede-vriendelijke FOK!kers hier ook de dupe van zijn??? Godverdomme.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:37 schreef Braddie het volgende:
Kunnen we dit niet achterwegen laten of zo?Wat zijn julie allemaal sneu zeg, kom op hoor.
Dit maakt julie namelijk állemaal geen haar beter dan ik
Hond is de dupe geworden van TS z'n laksheid om 't beest naar de dierenarts te brengen. Iedere keer gejammer van "het kost zo duur!!!!!". Natuurlijk ook doof & blind voor mensen in F&F die nog wel aardig tegen 'm waren en hem diplomatiek probeerden te vertellen dat 'n huisdier nemen als je arm bent niet zo'n ontzettend goed idee is. Hond is uiteindelijk een (volgens mij) pijnlijke dood gestorven. Gestikt in vocht in z'n longen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Korte samenvatting? Hond is toch nergens de dupe van geworden?
Onzin hond is gestorven paar uur nadat ie weer 'n stuiptrekking oid had, zit toch niet de hele tijd te liegen man.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hond hebben we keurig laten inslapen.
Dit soort KANKER onzin bedoel ik nou.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Onzin hond is gestorven paar uur nadat ie weer 'n stuiptrekking oid had, zit toch niet de hele tijd te liegen man.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit soort KANKER onzin bedoel ik nou.
DIe hond is godverdomme gewoon ingeslapen. Loop niet zo kanker glashard te liegen, en dingen te verdraaien over iemand die je godver de kanker niet kent.
Wat een tyfus gekanker zeg, ik ken mezelf toch beter dan jij, je kent met niet eens.
QFTquote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
Sluit dit waardeloze KANKER topic maar, en geef me maar een permban, ben er godverdomme klaar mee.
Waarom maakte je dit topic dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
DIe hond is godverdomme gewoon ingeslapen. Loop niet zo kanker glashard te liegen, en dingen te verdraaien over iemand die je godver de kanker niet kent.
Wat een tyfus gekanker zeg, ik ken mezelf toch beter dan jij, je kent met niet eens.
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.
Ga alsjeblieft DOOD.
Beter dan zo'n kankerspuitje van die graaiende dierenarts toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
oke sry braddie zal ophoudenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.
Ga alsjeblieft DOOD.
LOL HE MADquote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hond is de dupe geworden van TS z'n laksheid om 't beest naar de dierenarts te brengen. Iedere keer gejammer van "het kost zo duur!!!!!". Natuurlijk ook doof & blind voor mensen in F&F die nog wel aardig tegen 'm waren en hem diplomatiek probeerden te vertellen dat 'n huisdier nemen als je arm bent niet zo'n ontzettend goed idee is. Hond is uiteindelijk een (volgens mij) pijnlijke dood gestorven. Gestikt in vocht in z'n longen.
Precies, je *kent* mij op basis van internet.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Beter dan zo'n kankerspuitje van die graaiende dierenarts toch?Ik ken je op basis van je FOK!topics en uh nou ja je bent 'n teringlijer zoals je je hier presenteert.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft DOOD.
Heb jij moeite om dingen van je af te laten glijden?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Braddie het volgende:
Serieus, dit soort dingen maken mij zó kwaad.
Mensen die denken op basis van internet meteen een oordeel over mij te kunnen vellen. En denken hoe ik in het echt ben.
Donderstraal op zeg.
Typisch allemaal weer, hoe lang kunnen deze praktijken nog doorgaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
...en later kreeg het baasje van dezelfde symptomen last.
LIF / Hoesten..
Klein verschil: baasje stierf niet.
Braddie, daar staat dat hij thuis is overleden en jullie hem niet naar de dierenarts hebben gebracht.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom maakte je dit topic dan?
F&F / Hond overleden!
Ik denk alleen dat je veel liegt op internet.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Braddie het volgende:
Mensen die denken op basis van internet meteen een oordeel over mij te kunnen vellen. En denken hoe ik in het echt ben.
Donderstraal op zeg.
Scherpe analysequote:Op maandag 24 juni 2013 15:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Heb jij moeite om dingen van je af te laten glijden?
Ik beoordeel je zoals je je op dit forum presenteert. Omgekeerd doe jij hetzelfde. Als je mijn PoHi doorspit dan zullen daar ook wel topics/posts in staan die een dikke vette "quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, je *kent* mij op basis van internet.
Je hebt helemaal geen recht van spreken
Jij zet alles op internet, dus dat kan best.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Braddie het volgende:
Donderstraal op zeg.
Ja hij kan er ook niets aan doen, maar hij zou eigenlijk onder toezicht moeten wonen vanwege zijn beperking.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:47 schreef KritischeMassa het volgende:
Onaardig doen tegen geestelijk gehandicapte medefokkers is niet zo tof jongens
Klopt. Had niet door dat de problematiek zo ernstig was. Alleen wij kunnen vanaf hier ook niets doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:47 schreef KritischeMassa het volgende:
Onaardig doen tegen geestelijk gehandicapte medefokkers is niet zo tof jongens
deze troll duurt al te lang. Het is gewoon een echte trol.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf hopen dat Braddie gewoon 'n hele goeie troll is. Ik wil niet dat mensen echt zo zijn.
quote:
Braddie, als je slim bent ga je gewoon lekker muziek maken en stop je met het posten van je grote avonturen op Fok!. Ik had het niet verwacht maar in dat youtube filmpje hierboven ergens lijk je daar toch nog enig talent voor te hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef Braddie het volgende:
Ja, niets natuurlijk.
Maar Fok zou Fok niet zijn als ze mij niet proberen af te zeiken/ zwart te maken d.m.v. dingen die niet met het onderwerp te maken hadden.
Je had het niet verwacht? Mensen verwachten wel meer dingen niet van mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:53 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Braddie, als je slim bent ga je gewoon lekker muziek maken en stop je met het posten van je grote avonturen op Fok!. Ik had het niet verwacht maar in dat youtube filmpje hierboven ergens lijk je daar toch nog enig talent voor te hebben.
Neemt niet weg dat dit soort topics wel leuk zijn om te lezen
Nee, maar het gebeurt wel vaker dat zwakbegaafde mensen toch nog een beetje talent hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je had het niet verwacht?Mensen verwachten wel meer dingen NIET van mij.
Donder eens op man.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt wel vaker dat zwakbegaafde mensen toch nog een beetje talent hebben.
Ik weet 't en enkele users zeggen ook al dat ze 'm irl gezien hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
deze troll duurt al te lang. Het is gewoon een echte trol.
quote:Op maandag 12 april 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik dacht dat jullie het arme hondje ondertussen al lang een waardig einde gegund hadden ,maar nee, laten lijden en lijden tot ie het zelf begeven heeft van ellende, en zonder medicatie waardoor ie gewoon langzaam gestikt is dankzij dat vocht in zijn longen/
Arm diertje.
Sorry, ik ben echt blij voor de hond dat die ellende eindelijk voorbij is.
Ik had TS dus ook qua leeftijd veel jonger geschat, maar bij dat met die hond was hij al 20.. Terwijl ik had gehoopt en gedacht 16 of zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Nikmans het volgende:
Die hond is toch wel een FOK!-dieptepunt hoor
Ja, mensen hebben mij "gezien" zegt dat verder iets over of ze mij ook echt kennen? ... nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik weet 't en enkele users zeggen ook al dat ze 'm irl gezien hebben.
Kun je misschien een samenvatting geven ik ben te lui om al die topics te lezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Nikmans het volgende:
Die hond is toch wel een FOK!-dieptepunt hoor
omdat hij koekoek isquote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Nikmans het volgende:
Maar Braddie, waarom blijf je zo hard op alles ingaan? Heb je niet door dat het allemaal alleen maar grappiger wordt hierdoor?
1 keer googlen op zijn naam en je weet dat het geen troll kan zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik weet 't en enkele users zeggen ook al dat ze 'm irl gezien hebben.
Ongelofelijk eigenlijk, het lijkt wel een soapquote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had TS dus ook qua leeftijd veel jonger geschat, maar bij dat met die hond was hij al 20.. Terwijl ik had gehoopt en gedacht 16 of zo.
Heeft BlueMage al gegeven.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kun je misschien een samenvatting geven ik ben te lui om al die topics te lezen.
Oh jawel hoor, dat heb ik wel doorquote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Nikmans het volgende:
Maar Braddie, waarom blijf je zo hard op alles ingaan? Heb je niet door dat het allemaal alleen maar grappiger wordt hierdoor?
Ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat heb ik wel doorZo dom ben ik nog net niet
Maar het maakt me geen reet uit, ik heb hier nou tóch al de reputatie van zwakbegaafde, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |