Ok, ja ik hoest elke keer slijm op.. althans 9 van de 10 xquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:42 schreef Lienekien het volgende:
Door het hoesten raakt je keel geprikkeld en doordat je keel geprikkeld raakt, ga je hoesten.
Als je een droge hoest hebt, dus geen slijm ophoest, dan kun je bij de drogist Noscapect halen.
Als dat niet helpt, kun je bij de assistent van je huisarts om codeÏne vragen.
Dan zou ik toch even een afspraak maken bij de huisarts.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, ja ik hoest elke keer slijm op.. althans 9 van de 10 x
Ik rook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:44 schreef 2dope het volgende:
Stoppen met roken.
Naar de huisarts gaan. Langdurig extreem veel hoesten is niet goed voor je stembanden/bekken. Je moet in ieder geval 'goed' hoesten, d.w.z. zo hard mogelijk. Klinkt debiel, maar als je een beetje halfgebakken gaat zitten hoesten helpt het dus niet.
Astma heb ik gehad, en daar ben ik nu van af...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:45 schreef Eva4Evah het volgende:
Dat heb ik ook 2 maanden lang gehad, echt extreem veel hoesten en het ging maar niet weg, echt verschrikkelijk. En de huisarts me maar niet serieus nemen. Toen kwam er op een gegeven moment uit dat ik huisstofmijtallergie heb. En toen kreeg ik van die astma-inhalers mee, die werken supergoed. Dus misschien zou het dat kunnen zijn? iig langs je huisarts gaan!
Zou het niet toch op één of andere manier gerelateerd kunnen zijn? Een aantal maanden veel hoesten zonder aantoonbare redenen lijkt me vreemd. Er moet toch iets zijn dat het veroorzaakt. Testje op longziektes kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Astma heb ik gehad, en daar ben ik nu van af...
'Opeens' allergisch worden kan. Maar dat je als gevolg daarvan uitsluitend hoest lijkt me stug, dat begint volgens mij juist met tranen/niezen/opgezwollen huid en klieren. Werk je in een kantoor met airco of luchtverontreinigingszooi? Of toevallig werkzaam in een kaasfabriek sinds de symptomen zijn begonnenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:
Volgende week ga ik naar de huisarts, m`n ma kwam net opeens met de zin "Je kan ook opeens allergisch zijn geworden voor de hond, ik heb zelf hetzelfde"
Nee, een paar dagen na oud en nieuw begon het...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
'Opeens' allergisch worden kan. Maar dat je als gevolg daarvan uitsluitend hoest lijkt me stug, dat begint volgens mij juist met tranen/niezen/opgezwollen huid en klieren. Werk je in een kantoor met airco of luchtverontreinigingszooi? Of toevallig werkzaam in een kaasfabriek sinds de symptomen zijn begonnen
Hoe oud was je toen je astma 'had'?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Astma heb ik gehad, en daar ben ik nu van af...
Jaar of 5 tot m`n 11e.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:15 schreef Mry het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je astma 'had'?
Het is namelijk niet iets waar je overheen groeit, tenzij we het over peuterastma hebben.
Dan zou het dus best kunnen dat je last van astmaklachten hebt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |