Ik ging voor de verandering eens met wat maten bij een andere vriend chillen.
Die gast begon al lekker door me een kanker mongol te noemen.
Ik zeg op een gegeven moment(we gingen een film kijken, maar hij moest de ondertiteling nog downloaden). Gast wees eens wat vlotter(Het duurde serieus 8 minuten voordat hij ondertiteling had gedownload en de film weer had aangezet).
Toen was ik een kanker debieltje en was hij veel beter dan mij.
Dus ik dacht, aha. jij beledigt me?? ik pak je even terug!.
Dus ik vraag, gast, mag ik wat nootjes? ik heb honger, hij geeft mij 6! japanse nootjes, ik zeg dat ik ze niet leker vindt, en gooi ze over z`n Fatboy heen, daarnaast zeg ik dat het een trage mongool is en dat ik het echt grappig vindt, dat ik wel dingen van hèm moet tolereren maar dat hij totaal NIETS van mij tollereert!.
Toen werd hij kwaad, vroeg of ik weg wilde gaan, ik zeg, nou.. ik zit een film te kijken dus sorry man!.
Toen zei hij letterlijk(geen typfouten, zo zei hij het letterlijk)
"Vieze kankerd`biel rot op uit mij huis"
Ik zeg, gast, ik ga zo doe relaxed.
Toen pakte hij me bij mijn arm en wilde me oppakken

. Toen heb ik gezegd.
Gast, moet je luisteren, het is nu klaar.... je maakt bij mij ALTIJD een KANKER BENDE!!!!! En dat tollereer ik van je, ik gooi 6 nootjes over je fatboy en ik beledig je 1 x en je gooit me het huis uit, terwijl je mij ELKE keer wel weer uitscheld voor downie of autist of kut mongol of kanker debiel of weet ik veel wat... ik ben er klaar mee gast, je komt er bij mij niet meer in.
Toen ging ik weg

.
Klacht: gast zet me uit huis.
Anti-Klacht: Ik ben blij dat ik die gast niet meer zie.
Klacht 2: Bij mij thuis doet hij alles(maakt tering bende) en als ik dat bij hem doe, wordt ik er uit gezet)