Niks mis mee, Bradley is een mooie jongen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie mogen trouwens wel optyfen met altijd die foto's van Braddie te posten
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks mis mee, Bradley is een mooie jongen.
10 euroquote:Op maandag 24 juni 2013 02:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb nog een trekhaak te koop mensen.
Ik heb ook nog een dop voor er omheen. Met die erbij 15 euro. De dop is een oranje balletje. Leuk voor tijdens het wk.quote:
¤11,50 dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een dop voor er omheen. Met die erbij 15 euro. De dop is een oranje balletje. Leuk voor tijdens het wk.
Als je zo begint dan hoeft het niet meer.quote:
¤12,50quote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je zo begint dan hoeft het niet meer.
texel, maar mag welquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kom hem wel ophalen. Is toch niet ver hoop ik?
Oké, oké, ¤13,50.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als je doorgaat maak ik een topic aan.
Texel Texelquote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, Limburg-Texel, dat wordt een heerlijk dagje auto!
Eerst slapen. Zet de trekhaak maar in je erfenisformulieren.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke 13,50 plus een tube sperti. Moet je binnen uur komen, mijn kont is de strijd aan het verliezen.
Wat een topics opent die man toch, dat ie ons kwaliteitsusers er telkens weer in verenigtquote:Op maandag 24 juni 2013 02:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Past goed bij Bradmans. Wel even 'n goeie Bradley Experience geven TS.
Tuurlijk niet, ken je geschiedenis. Hoeveel "ik ga weg" topics heeft die jongen nu inmiddels al aangemaakt? Ben de tel kwijt.quote:
Oh, ik heb niet zo'n zin om me daar in te verdiepen. Ik heb korte tijd persoonlijk contact gehad met 'm, maar ik vond 'm nou niet bepaald een persoon om me echt in te gaan verdiepen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ken je geschiedenis. Hoeveel "ik ga weg" topics heeft die jongen nu inmiddels al aangemaakt? Ben de tel kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |