Nou brad, raportix bevestigt hetquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen twijfel bij, wel mijn type trouwens
Nog iemand die zegt dat hij homo isquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen twijfel bij, wel mijn type trouwens
Ik zie het vooral aan zijn handen, maar om 1 of andere manier hebben vrijwel alle vrouwelijke homos zulke lippen, en serieus ik loop hier beetje te kloten, maar dit is echt serieus.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie het vooral aan zijn handen, maar om 1 of andere manier hebben vrijwel alle vrouwelijke homos zulke lippen, en serieus ik loop hier beetje te kloten, maar dit is echt serieus.
Check seconde 39 van dat filmpje, echt serieus heb je ooit een hetero ooit zo met zijn handen door zijn haar zien gaan?quote:
Nope.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Check seconde 39 van dat filmpje, echt serieus heb je ooit een hetero ooit zo met zijn handen door zijn haar zien gaan?
Die dikke?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die jongen er naast is trouwens ook vrijwel zeker homo.
Nee met die Batman ketting, die dikke daar wil zelfs de hond nog niet op, die is gewoon a-seksueel.quote:
Ik zie het bij hem voornamelijk aan zijn houding en aan zijn manier van praten..quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie het vooral aan zijn handen, maar om 1 of andere manier hebben vrijwel alle vrouwelijke homos zulke lippen, en serieus ik loop hier beetje te kloten, maar dit is echt serieus.
Grapje hoor Breddiequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee met die Batman ketting, die dikke daar wil zelfs de hond nog niet op, die is gewoon a-seksueel.
Joh, niet om lullig te doen, maar komen jullie uit een dorp ofzo dat je daar nog aan moet twijvelen? Collegas komen vaak langs voor foto beoordeling of iemand gay is of niet, en meestal zit ik in 90% van gevallen wel goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik zie het bij hem voornamelijk aan zijn houding en aan zijn manier van praten..
Hilversumquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Joh, niet om lullig te doen, maar komen jullie uit een dorp ofzo dat je daar nog aan moet twijvelen? Collegas komen vaak langs voor foto beoordeling of iemand gay is of niet, en meestal zit ik in 90% van gevallen wel goed.
Doe haar de groeten, heb haar vroeger wel eens op haar bek gepaktquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat is een vriendin van m`n vader
Hilversum, en meestal zit het wel goed hier qua raden wanneer iemand homo is of niet, maar die gast had een vriendin tot 2 weken geleden.. En hij staat vaak bij het uitgaan met meiden te zoenen en te flirten en te doen..quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Joh, niet om lullig te doen, maar komen jullie uit een dorp ofzo dat je daar nog aan moet twijvelen? Collegas komen vaak langs voor foto beoordeling of iemand gay is of niet, en meestal zit ik in 90% van gevallen wel goed.
Uiteraard, kan het toevallig zijn dat hij rijke ouders heeft?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Hilversum, en meestal zit het wel goed hier qua raden wanneer iemand homo is of niet, maar die gast had een vriendin tot 2 weken geleden.. En hij staat vaak bij het uitgaan met meiden te zoenen en te flirten en te doen..
Dus vandaar, maar dat zal dan (zoals iedereen in de vriendengroep wel denkt) een dekmantel zijn niet waar?
Dat heeft hij wel ja. Zijn vader is financieel adviseur geloof ik..quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uiteraard, kan het toevallig zijn dat hij rijke ouders heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |