Zelfs de Bots moeten je dus nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Was een poos terug een idee van een maat en mij, beetje Badoo en Paiq aanmaken.
Zoals gewoonlijk kreeg ik 1 - 2 reacties in 6 maanden of zoEn zodra mijn bakkes in beeld kwam was het *block*
Youtube sta ik mij als een mongool te gedragen ja?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sowieso zal jij altijd met je bakkes op internet staan, zowel op Youtube sta je je als een mongool te gedragen, op FOK! sta je mislukt en bewerkt op en ook je Facebookprofiel blijft gewoon op internet rondzwerven.
Oh, vind je dat NoSense al normaal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Youtube sta ik mij als een mongool te gedragen ja?
NoSense wil ik dus echt niet meer mee geassocieerd wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, vind je dat NoSense al normaal.
Tsja, die vlieger gaat niet op ben ik bang.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
NoSense wil ik dus echt niet meer mee geassocieerd worden![]()
Dieptepunt.
Wie was dat flikkertje met die oorbel en dat langere haar? is dat Maya of Ryan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dieptepunt.
Spreek je die homo's nog weleens?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dieptepunt.
BOOOOMMM!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:29 schreef .sfinx het volgende:
het duurt dan ook 30 dagen voor facebook om die gigantisch file van je bolle kop twv 1230819421849 gigabyte te verwijderen
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind en dat hij álles kan maken (Hitler groet midden op straat, SS leuzen schreeuwen op straat etc)quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Spreek je die homo's nog weleens?
Heet dat kasthomo'tje Maya?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind etc.
En die andere doet net alsof hij alles deed qua muziek bij NoSense en doet net alsof hij een wereldster is, serieus.. Als je met hem praat dan is het enige wat hij kan zeggen "Ik" gevolgd door allemaal bullshit over wat hij wel niet allemaal * bereikt* heeft met zijn filmproducties (Een digitale camera en iMovie) En hoe`n goede zanger het wel niet is (Met zware autotune was er amper wat van te bakken kan ik je melden)
Had hij ook slechte eigenschappen eigenijk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind en dat hij álles kan maken (Hitler groet midden op straat, SS leuzen schreeuwen op straat etc)
Wat een mongolen, klap ze eens goed in het gezicht dan. Je kan ze makkelijk hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind en dat hij álles kan maken (Hitler groet midden op straat, SS leuzen schreeuwen op straat etc)
En die andere doet net alsof hij alles deed qua muziek bij NoSense en doet net alsof hij een wereldster is, serieus.. Als je met hem praat dan is het enige wat hij kan zeggen "Ik" gevolgd door allemaal bullshit over wat hij wel niet allemaal * bereikt* heeft met zijn filmproducties (Een digitale camera en iMovie) En hoe`n goede zanger het wel niet is (Met zware autotune was er amper wat van te bakken kan ik je melden)
Laten we dat maar niet doen hequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een mongolen, klap ze eens goed in het gezicht dan. Je kan ze makkelijk hebben.
die met het lange haarquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pics? Als halve homo zie ik het zo.
Jij vind een het roepen van HEIL HITLER. ARBEIT MACH FREI, en dat soort dingen midden in een druk winkelcentrum een goede eigenschap?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Had hij ook slechte eigenschappen eigenijk?
Ja toch? Echt iedereen die ik ken en die hij kent roepen het al jaren, hij moet uit de kast komen.quote:
Watje, pijp hem dan op zijn minst.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he
pew pew pewquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:29 schreef .sfinx het volgende:
het duurt dan ook 30 dagen voor facebook om die gigantisch file van je bolle kop twv 1230819421849 gigabyte te verwijderen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:36 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Jij vind een het roepen van HEIL HITLER. ARBEIT MACH FREI, en dat soort dingen midden in een druk winkelcentrum een goede eigenschap?
Jij vind het een goede eigenschap dat bij élk gesprek hij wel begint over zijn "Modellenwerk" en zijn "Acteercarrière" ? Waarbij hij zichzelf dan helemaal de hemel in prijst
Modellenwerk: Amateuristische fotoshoots, camera op een statief met een timer en een lamp erbij voor wat extra verlichting.
Acteercarrière: Hij was 2x 30 seconden in beeld op RTL5 zittend op een kruk.
Geen twijfel bij, wel mijn type trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |