Bullshit, ik heb toch echt mijn account gedeactiveerd vanmiddag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef Toto69 het volgende:
Bullshit, je Facebook is nog gewoon beschikbaar.
Die vriendin liegt, ik zie hem ook gewoon.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:10 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb toch echt mijn account gedeactiveerd vanmiddag.
*Volgens een vriendin van mij is mijn account al uit de lucht en staat er "Inhoud niet beschikbaar"
En als zij het zegt, is het waar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Die vriendin liegt, ik zie hem ook gewoon.
Apart, want heb het account toch echt aan het eind van de middag gedeactiveerd.quote:
Dus dit stukje uit de OP is gewoon verzonnen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Apart, want heb het account toch echt aan het eind van de middag gedeactiveerd.
EDIT: ik zie net staan dat het account inderdaad nog 30 dagen zichtbaar is
quote:Maar goed, ik dus op "Facebook Deactiveren" klikken en dat account verwijderen, en meteen 3 op m`n dak die zich afvragen waarom ik mijn account had verwijderd, dan denk ik... Kom op zeg, het is maar een profiel op een website, maak je daar niet zo druk om.
Nee, want dat werd mij toch echt gemeldquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus dit stukje uit de OP is gewoon verzonnen?
[..]
Precies. Kijk mij eens populair zijn mensen missen mijn fb gelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus dit stukje uit de OP is gewoon verzonnen?
[..]
Een zwart vlak? Zo zou ik het niet meteen willen noemen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:14 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat zwarte vlak? Ja, leuker heb ik er nog nooit uitgezien.
Maar dat kan dus blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:14 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, want dat werd mij toch echt gemeld
Raar dan, dan lopen die mensen te liegen.quote:
En mijn plaatje heb ik zeker binnen een minuut compleet gefotoshopt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Raar dan, dan lopen die mensen te liegen.
EDIT: Ik zit nu bij een vriend van mij op zijn Facebook account bij hem thuis, en daar kan ik mijn account ook niet vinden
Raar dat mensen hier het wel kunnen zien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
EDIT: Ik zit nu bij een vriend van mij op zijn Facebook account bij hem thuis, en daar kan ik mijn account ook niet vinden
Alsof TS onder een bus past man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef raptorix het volgende:
Ik ken een meisje dat haar Facebook had weggedaan, een week later kwam ze onder een bus, kwam er niemand op haar begrafenis, tjah dat heb je er van, TS ik heb je gewaarschuwd!
Maak het nu niet erger Braddie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:17 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Blijkbaar wilde die mensen mij een bericht sturen op Facebook, want daar hadden ze mij over geappt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak het nu niet erger Braddie.
Alsof mensen het uberhaupt door hebben dat jij je account verwijdert. Plsalsof je zo interessant bent dat drie mensen uren nadat jij de boel verwijdert je profiel willen opzoeken
watquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:20 schreef Aberella het volgende:
Ik zei alleen dat ik je foto leuk vond, je hoeft niet meteen een heel opstel te dm'en.
Aberella een transgender? Ben je niet in de war met AdoraBelle?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ach, Aberella, de transgender van de FOKS
Aberella ook al, ja?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Foutjequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aberella een transgender? Ben je niet in de war met AdoraBelle?
lolquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:20 schreef Aberella het volgende:
Ik zei alleen dat ik je foto leuk vond, je hoeft niet meteen een heel opstel te dm'en.
Dudequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Foutje____!
Ik ben inderdaad in de war met AdoraBelle
Badooquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef raptorix het volgende:
TS een invite gedaan voor Badoo, wees me dankbaar!
Braddie wat doe jequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Knap stom dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Heb besloten te stoppen met de "Trend" genaamd Facebook.
Had er alleen maar wat vrienden op die ik sowieso al bijna wekelijks wel spreek via Skype of Whatsapp.
Het enige wat mensen meldde was wat ze gekocht hebben, wat ze gedaan hebben of (met bij passende foto) wat ze als avond eten hebben.
Maar goed, ik dus op "Facebook Deactiveren" klikken en dat account verwijderen, en meteen 3 op m`n dak die zich afvragen waarom ik mijn account had verwijderd, dan denk ik... Kom op zeg, het is maar een profiel op een website, maak je daar niet zo druk om.
Klacht: in 2009 toegegeven aan Facebook en dit jaar pas mijn account verwijderd.
Anti-Klacht: Hoe moet ik er nu achter"komen wat mijn vrienden/familie hebben gegeten?![]()
Waarom heb je er een account dan?quote:
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom heb je er een account dan?
Alsof je nep vrienden op je crematie wil hebben...quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef raptorix het volgende:
Ik ken een meisje dat haar Facebook had weggedaan, een week later kwam ze onder een bus, kwam er niemand op haar begrafenis, tjah dat heb je er van, TS ik heb je gewaarschuwd!
Om de berichtjes te lezen die vrouw39 uit Almere naar hem heeft gestuurt natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het was een garp.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Alsof je nep vrienden op je crematie wil hebben...
Was een poos terug een idee van een maat en mij, beetje Badoo en Paiq aanmaken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sowieso zal jij altijd met je bakkes op internet staan, zowel op Youtube sta je je als een mongool te gedragen, op FOK! sta je mislukt en bewerkt op en ook je Facebookprofiel blijft gewoon op internet rondzwerven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Apart, want heb het account toch echt aan het eind van de middag gedeactiveerd.
EDIT: ik zie net staan dat het account inderdaad nog 30 dagen zichtbaar is
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Was een poos terug een idee van een maat en mij, beetje Badoo en Paiq aanmaken.
Zoals gewoonlijk kreeg ik 1 - 2 reacties in 6 maanden of zoEn zodra mijn bakkes in beeld kwam was het *block*
Dat soort sites moet je niet eens willen man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk kreeg ik 1 - 2 reacties in 6 maanden of zoEn zodra mijn bakkes in beeld kwam was het *block*
Zelfs de Bots moeten je dus nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Youtube sta ik mij als een mongool te gedragen ja?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sowieso zal jij altijd met je bakkes op internet staan, zowel op Youtube sta je je als een mongool te gedragen, op FOK! sta je mislukt en bewerkt op en ook je Facebookprofiel blijft gewoon op internet rondzwerven.
Oh, vind je dat NoSense al normaal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Youtube sta ik mij als een mongool te gedragen ja?
NoSense wil ik dus echt niet meer mee geassocieerd wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, vind je dat NoSense al normaal.
Tsja, die vlieger gaat niet op ben ik bang.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
NoSense wil ik dus echt niet meer mee geassocieerd worden![]()
Dieptepunt.
Wie was dat flikkertje met die oorbel en dat langere haar? is dat Maya of Ryan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dieptepunt.
Spreek je die homo's nog weleens?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dieptepunt.
BOOOOMMM!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:29 schreef .sfinx het volgende:
het duurt dan ook 30 dagen voor facebook om die gigantisch file van je bolle kop twv 1230819421849 gigabyte te verwijderen
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind en dat hij álles kan maken (Hitler groet midden op straat, SS leuzen schreeuwen op straat etc)quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Spreek je die homo's nog weleens?
Heet dat kasthomo'tje Maya?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind etc.
En die andere doet net alsof hij alles deed qua muziek bij NoSense en doet net alsof hij een wereldster is, serieus.. Als je met hem praat dan is het enige wat hij kan zeggen "Ik" gevolgd door allemaal bullshit over wat hij wel niet allemaal * bereikt* heeft met zijn filmproducties (Een digitale camera en iMovie) En hoe`n goede zanger het wel niet is (Met zware autotune was er amper wat van te bakken kan ik je melden)
Had hij ook slechte eigenschappen eigenijk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind en dat hij álles kan maken (Hitler groet midden op straat, SS leuzen schreeuwen op straat etc)
Wat een mongolen, klap ze eens goed in het gezicht dan. Je kan ze makkelijk hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, spreek ze geen van beide, en daar ben ik ook erg blij om, die met die oorbel en dat lange haar is een kast homo die enorm narcistische trekken heeft en denkt dat hij met alles het beste is en dat iedereen hem lekker vind en dat hij álles kan maken (Hitler groet midden op straat, SS leuzen schreeuwen op straat etc)
En die andere doet net alsof hij alles deed qua muziek bij NoSense en doet net alsof hij een wereldster is, serieus.. Als je met hem praat dan is het enige wat hij kan zeggen "Ik" gevolgd door allemaal bullshit over wat hij wel niet allemaal * bereikt* heeft met zijn filmproducties (Een digitale camera en iMovie) En hoe`n goede zanger het wel niet is (Met zware autotune was er amper wat van te bakken kan ik je melden)
Laten we dat maar niet doen hequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een mongolen, klap ze eens goed in het gezicht dan. Je kan ze makkelijk hebben.
die met het lange haarquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pics? Als halve homo zie ik het zo.
Jij vind een het roepen van HEIL HITLER. ARBEIT MACH FREI, en dat soort dingen midden in een druk winkelcentrum een goede eigenschap?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Had hij ook slechte eigenschappen eigenijk?
Ja toch? Echt iedereen die ik ken en die hij kent roepen het al jaren, hij moet uit de kast komen.quote:
Watje, pijp hem dan op zijn minst.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he
pew pew pewquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:29 schreef .sfinx het volgende:
het duurt dan ook 30 dagen voor facebook om die gigantisch file van je bolle kop twv 1230819421849 gigabyte te verwijderen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:36 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Jij vind een het roepen van HEIL HITLER. ARBEIT MACH FREI, en dat soort dingen midden in een druk winkelcentrum een goede eigenschap?
Jij vind het een goede eigenschap dat bij élk gesprek hij wel begint over zijn "Modellenwerk" en zijn "Acteercarrière" ? Waarbij hij zichzelf dan helemaal de hemel in prijst
Modellenwerk: Amateuristische fotoshoots, camera op een statief met een timer en een lamp erbij voor wat extra verlichting.
Acteercarrière: Hij was 2x 30 seconden in beeld op RTL5 zittend op een kruk.
Geen twijfel bij, wel mijn type trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |