quote:Op maandag 17 november 2014 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Maar Bradster, vanwaar de teleurstelling en het zwart maken? Wilde je in haar broekje komen en is die hoop (of beter gezegd illusie) in één seconde verdwenen omdat ze zei dat ze eerst een man is geweest?
Toen ze je leerde kennen had het net zo goed voor 5 oppervlakkige gesprekken kunnen zijn, om dan meteen iets wat erg persoonlijk is te moeten droppen, doe niet zo onredelijk en gedraag je niet als een wijf. Anders moet je ook maar overwegen om dezelfde transformatie te ondergaan.
Maar zo zie jij dus de eerste ontmoeting met een transgender voor je blijkbaar:
Hoi ik ben Bradtastic.
- Hoi ik ben Marieke, ik had vroeger een piemel.
"Bradtastic loopt weg omdat de illusie om seks te kunnen hebben verdwenen is en opent er later een topic over"
FalendeAutorijderquote:Op maandag 17 november 2014 21:18 schreef VisGeenOptie het volgende:
Als ik morgen een nieuw topic zie van Braddie/VallendBroodjeBanaan/FalendeAutorijder waar in hij vertelt dat hij Ebola heeft doe ik een vreugdedansje (ik hoop uiteraard wel dat hij snel weer hersteld is daarna, want doodsverwensingen mogen niet op Fok!).
Chromosoom te weinig.quote:Op maandag 17 november 2014 21:15 schreef dustbrain het volgende:
Ik deed nooit mee aan de braddie hype. Heb alleen enkele topics van hem gelezen (Wist niet dat ie aan kloon had) en bij dit topic dacht ik gelijk "Braddie". Hoe doet die kerel dat?
Bedoel je niet te veel?quote:
Nee als je iets tekort hebt ga je compenseren met andere debiele dingen zie Braddie, vandaar te weinig.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 22:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee als je iets tekort hebt ga je compenseren met andere debiele dingen zie Braddie, vandaar te weinig.
KLB / Taalgebruik van VMBO jongeren.quote:Op maandag 17 november 2014 21:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Je bent echt een kankerhond, zelfs op het internet weet je me nog het bloed onder m`n nagels vandaan te halen.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:40 schreef BlueMage het volgende:
Wacht even we zijn nu van "ik ga van FB af hoor!!!!" aanbeland bij hoe Braddie 'n transgender afwees?![]()
Ik neigde heel even naar ''Ja'' maar vervolgens werd ik overvallen door een vlaag van realiteitsbesef en heb ik toch ''Nee'' gestemd.quote:Op maandag 17 november 2014 22:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Maar, gaat Braddie woensdag slagen? Dat mag wel na al die duizenden WAJONG-euro's, 3 overspannen instructeurs, een dozijn theorie-examens, 200 'ik-zoek-een-auto-maar-heb-geen-geld-topics' en een steenrijke rijschoolhouder.
Poll: Gaat Bradmans woensdag zijn rijbewijs halen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
sryquote:Op maandag 17 november 2014 20:09 schreef Azorius het volgende:
[..]
Het enige walgelijke hier is bovenstaande opmerking. Doe even normaal.
Knap is hij niet. Dan is er altijd nog de bad boy met auto tactiek, maar hij is eerder toetsenist in de kerk die boodschappen doet met oude vrouwtjes en een rijbewijs haalt hij toch niet. Dus wat moet hij met zulke minderjarigen?quote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef djakkaa3033 het volgende:
Waarom een medium als facebook verwijderen terwijl er allemaal lekkere poezenhuttenkonten op zitten van een jaar of 15
Braddie niet kennen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:15 schreef djakkaa3033 het volgende:
Waarom een medium als facebook verwijderen terwijl er allemaal lekkere poezenhuttenkonten op zitten van een jaar of 15
Dronken op maandagquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:35 schreef wickedmen het volgende:
Heeft iemand een samenvatting voor deze fittie? Ben te dronken en te veel tekst.
Ziet er ook niet echt bijzonder uit.
Ja maar normale mensen klikken dan een scherm weg en gaan geen topicreeks starten in KLB en hun FB account deleten, ik zou niet moeten denken dat mijn FB weg is, er is 3000 dollar op geboden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:46 schreef hugecooll het volgende:
Het is toch niet zo vreemd dat je je bedonderd voelt als een persoon een bepaald verwachtingspatroon schept en daar vervolgens totaal niet aan voldoet?
Zal wel iets te maken hebben met de aard van hun gesprekken voor ze 'bekendmaakte' dat ze (nog) geen ze was. Plus Bradster is een beetje impulsiefquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar normale mensen klikken dan een scherm weg en gaan geen topicreeks starten in KLB en hun FB account deleten, ik zou niet moeten denken dat mijn FB weg is, er is 3000 dollar op geboden.
Dan nog, ik zal maar niet vertellen hoe mijn eerste date verliepquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met de aard van hun gesprekken voor ze 'bekendmaakte' dat ze toen (nog) geen ze was.
Nu wil ik het weten ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan nog, ik zal maar niet vertellen hoe mijn eerste date verliep
Als 2 weken chat op ICQ met iemand die Marlon heet, en je dan een date doet, wat je dan mag verwachten als je elkaar zietquote:
Nooit aan die onzin begonnen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Heb besloten te stoppen met de "Trend" genaamd Facebook.
ben trots op je! <3quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit aan die onzin begonnen.
Gezien de trend van adaptatie van sociale mediums zou juist jij nu mee moeten doen, samen met de andere 50+ ers.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit aan die onzin begonnen.
Alle aandacht is goede aandacht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:21 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
Waarom een kloon als het zo duidelijk dat je een kloon bent en van wie.
[ afbeelding ]
Ik moet je helaas teleurstellen. Zo spannend waren onze gesprekken niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met de aard van hun gesprekken voor ze 'bekendmaakte' dat ze (nog) geen ze was. Plus Bradster is een beetje impulsief
Als je hem hetzelfde stuurde als naar rodawa begrijp ik hem welquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen. Zo spannend waren onze gesprekken niet.
terwijl het niet eens zo is!quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:19 schreef zarGon het volgende:
Op een social medium melden dat je je profiel op een ander medium hebt verwijderd.
Wat goed van je. Je snapt het helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |