slecht nummer zegquote:Op maandag 17 november 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet ik man. Luister nu dit:
Diverse boy.
quote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb trouwens Wickedman ontmanteld
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding
Haha damn, die zit wel tegen Diabeethoven®quote:Transgender is geen geslacht. Dat is hetzelfde als dat jij iedereen zou die je ontmoet zou moeten vertellen dat je geestelijk gehandicapt bent. Daar kun jij ook niks aan doen, maar je bent het wel.
Lijkt verdomme wel Downisty of hoe heette dat programmaquote:Op maandag 17 november 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ik was heel erg bang dat ik jou kwijt zou raken erdoor.
Ja inderdaad, zelfs ik als doorgewinterde troll- en flamemongool neig daar ook naarquote:Op maandag 17 november 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
sws #TeamAB als ik aan iemand mijn stukje medeleven moet tonen.. want ja dat is het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd, kijk dan man. En dan is dit nog redelijk flatteus vergeleken met wat ik eerder heb moeten aanschouwen van 'm.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha dit hoofd in gedachte en dan die discussie op de achtergrond. #DitisFOK! #Neverforgetquote:Op maandag 17 november 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, kijk dan man. En dan is dit nog redelijk flatteus vergeleken met wat ik eerder heb moeten aanschouwen van 'm.![]()
![]()
En altijd het laatste woord.
mag ik meequote:Op maandag 17 november 2014 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bijna evenveel waard als de Euro. En ik ga over maandje naar NY
Dikke tetten tochquote:Op maandag 17 november 2014 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft een herpeslip (gehad).
Ik laat me dan ook niet pijpen door een eendagspaard.quote:Op maandag 17 november 2014 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft een herpeslip (gehad).
jwz titslapping all the way.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |