Over vloeibaar vet gesproken.quote:Op maandag 17 november 2014 17:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het was s' nachts gebeurd en in de morgen erna zijn wij wezen kijken op de plek waar hij is ingestort, zijn leren jas was deels in de stenen van de straat gesmolten.
Al 's eerderquote:Op maandag 17 november 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
Deze al gezien btw?
KLB / Skydiven met uggs
Check ditquote:
Die staat onder Postmenquote:Op maandag 17 november 2014 17:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Je mist deze hier nog
en het is Ali Baba en de 40 Bantieten
quote:Op maandag 17 november 2014 17:13 schreef wickedmen het volgende:
Ook ironisch dat je jezelf in brand steekt, overlijdt en jaren later een klasgenoot die het hoorde op internet het vertelt en de enigste reactie wat er op komt is wat een homo.
Study high, take the test high, get high scoresquote:Op maandag 17 november 2014 17:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het wordt pas raar als iemand je gaat roken en daardoor alleen maar hoge cijfers haalt op school.
How High iemand?
Ach een explosief einde is ook mooi.quote:Op maandag 17 november 2014 17:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar zou bijvoorbeeld toch een stuk liever voor de trein springen dan mijzelf in brand steken en daarna nog een paar uur leven.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Study high, take the test high, get high scores.
Ik vond hem overigens wel enorm irritant dus het was ook niet echt een groot gemis.quote:Op maandag 17 november 2014 17:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ach een explosief einde is ook mooi.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een zak tuinaarde openscheuren. De rioolbelasting betalen.
Er zijn ook weinig mensen zo lelijk als deze 2.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat een vreselijke Gutmensch is dat toch.
was een woordgrap kankerdebiel.quote:Op zondag 16 november 2014 18:55 schreef Modus het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
Wiskey.
Vieuw.
Assertieve dissonantie.
Kant nog wal.
Touche. Maar hij is 42.quote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 krio denkt dat ie er net zo uitziet als Dwayne, nee.
Volgens mij zit lelijkheid standaard in het Gutmensch-basispakket.quote:Op maandag 17 november 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig mensen zo lelijk als deze 2.
[ afbeelding ]
Nou, nou. Maar leg uit, ergens zie ik wel een walnoot grap, maar dat heeft niets met dequote:Op maandag 17 november 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
was een woordgrap kankerdebiel.
Ik ben srs te lui om terug te gaan naar de topic enzo. Heb zojuist pure chocola gegeten terwijl ik dacht dat het melk wasquote:Op maandag 17 november 2014 18:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, nou. Maar leg uit, ergens zie ik wel een walnoot grap, maar dat heeft niets met devan doen?
Je smaakpupillen zijn niet meer wat het geweest zijn?quote:Op maandag 17 november 2014 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben srs te lui om terug te gaan naar de topic enzo. Heb zojuist pure chocola gegeten terwijl ik dacht dat het melk was
Die nigger kruidnoot had me er gewoon ingeluisd G.quote:Op maandag 17 november 2014 18:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je smaakpupillen zijn niet meer wat het geweest zijn?
goeie muziek. Kan ik echt waarderenquote:
Weet ik man. Luister nu dit:quote:Op maandag 17 november 2014 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
goeie muziek. Kan ik echt waarderen
slecht nummer zegquote:Op maandag 17 november 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet ik man. Luister nu dit:
Diverse boy.
quote:Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb trouwens Wickedman ontmanteld
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding
Haha damn, die zit wel tegen Diabeethoven®quote:Transgender is geen geslacht. Dat is hetzelfde als dat jij iedereen zou die je ontmoet zou moeten vertellen dat je geestelijk gehandicapt bent. Daar kun jij ook niks aan doen, maar je bent het wel.
Lijkt verdomme wel Downisty of hoe heette dat programmaquote:Op maandag 17 november 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ik was heel erg bang dat ik jou kwijt zou raken erdoor.
Ja inderdaad, zelfs ik als doorgewinterde troll- en flamemongool neig daar ook naarquote:Op maandag 17 november 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
sws #TeamAB als ik aan iemand mijn stukje medeleven moet tonen.. want ja dat is het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd, kijk dan man. En dan is dit nog redelijk flatteus vergeleken met wat ik eerder heb moeten aanschouwen van 'm.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha dit hoofd in gedachte en dan die discussie op de achtergrond. #DitisFOK! #Neverforgetquote:Op maandag 17 november 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, kijk dan man. En dan is dit nog redelijk flatteus vergeleken met wat ik eerder heb moeten aanschouwen van 'm.![]()
![]()
En altijd het laatste woord.
mag ik meequote:Op maandag 17 november 2014 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bijna evenveel waard als de Euro. En ik ga over maandje naar NY
Dikke tetten tochquote:Op maandag 17 november 2014 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft een herpeslip (gehad).
Ik laat me dan ook niet pijpen door een eendagspaard.quote:Op maandag 17 november 2014 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze heeft een herpeslip (gehad).
jwz titslapping all the way.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |