Gratis wc-papier!quote:Op maandag 17 november 2014 16:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
als ze het afleveren bij de buren dan krijg je een blaadje in de bus
Ja, het kostte me wel 1,98.quote:Op maandag 17 november 2014 16:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
verkapt ik-heb-genoeg-geld-om-pakketjes-te-bestellen-topic
Hij belde beneden aan, ik woon boven.quote:Op maandag 17 november 2014 16:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon schreeuwen dat ie het neer moet zetten en dat je zit te bouten TS
Dat is zo enorm vervelend.quote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
erger vind ik als je midden in de nacht wakker wordt omdat je zo kkhard moet schijten. zit je lekker warm in je bedje, je slaapt nog half maar als je binnen 30 seconden niet op die wc zit heb je een bruin matras.
dan ren je dus naar beneden, je gaat schijten en tegen de tijd dat je boven bent ben je weer klaarwakker
Je gaat toch voor je gaat slapen gewoon naar de pleequote:Op maandag 17 november 2014 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
erger vind ik als je midden in de nacht wakker wordt omdat je zo kkhard moet schijten. zit je lekker warm in je bedje, je slaapt nog half maar als je binnen 30 seconden niet op die wc zit heb je een bruin matras.
dan ren je dus naar beneden, je gaat schijten en tegen de tijd dat je boven bent ben je weer klaarwakker
Je hebt het ooit geprobeerd?quote:Op maandag 17 november 2014 17:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Eten/drinken op de wcAlles smaakt dan naar stront.
Busted.quote:Op maandag 17 november 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het ooit geprobeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |