Nee eigenlijk niet. Lukt bijna altijd gewoon thuis.quote:Op maandag 17 november 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog mooie schijtverhalen?
Ik wilde iets verzinnen op "Er staat een paard in de gang" alleen dan met "Een gezonde stoelgang", maar het lukt niet dus waarschijnlijk gewoon niet grappig.quote:Op maandag 17 november 2014 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Lukt bijna altijd gewoon thuis.
I laughed for a little.quote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wilde iets verzinnen op "Er staat een paard in de gang" alleen dan met "Een gezonde stoelgang", maar het lukt niet dus waarschijnlijk gewoon niet grappig.
"Noem je mij een hond, dan ben jij mijn teef"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 november 2014 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"Noem je mij een hond, dan ben jij mijn teef"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Def rhymz tho
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Winamp.quote:Op maandag 17 november 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Def Rhymz, jeugd/cultheld.
[ afbeelding ]
Echt al 10+ jaarquote:Op maandag 17 november 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Winamp.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben wel eens naar een voorlichtingsavond geweest voor studeren in USA, zeiden ze ook tegen me als je vrouw + allochtoon bent maak je goed kans wat betreft scholarships/fundsquote:
Doe je altijd als iemand zegt dat je iets moet doen? betaquote:Op maandag 17 november 2014 14:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het houdt niet op... niet vanzelf...
Hahahaha wowquote:Op maandag 17 november 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Windows Media playerquote:Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt al 10+ jaar. WinAmp master race > filthy casual iTunes peasants.
Je mist deze hier nogquote:Op maandag 17 november 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Moet bij dat soort berichten altijd denken aan een klasgenoot die zichzelf overgoot met licht ontvlambaar spul, zichzelf vervolgens aanstak en brandend een stuk door de stad fietste, hartstikke dood uiteraard.quote:Op maandag 17 november 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)oxtel-overleden.html
Toch niet het hakunabos
Het houdt niet op... niet vanzelf...quote:Op maandag 17 november 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je altijd als iemand zegt dat je iets moet doen? beta
Wat een homo.quote:Op maandag 17 november 2014 17:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Moet bij dat soort berichten altijd denken aan een klasgenoot die zichzelf overgoot met licht ontvlambaar spul, zichzelf vervolgens aanstak en brandend een stuk door de stad fietste, hartstikke dood uiteraard.
Ik ben allang blij dat hij het niet voor de klas heeft gedaan want de volgende dag zou hij een spreekbeurt hebben gehouden over ''zelfmoord onder jongeren''.
Rare kwast, was ook een homo en gothic.
Het was s' nachts gebeurd en in de morgen erna zijn wij wezen kijken op de plek waar hij is ingestort, zijn leren jas was deels in de stenen van de straat gesmolten.quote:
het wordt pas raar als iemand je gaat roken en daardoor alleen maar hoge cijfers haalt op school.quote:Op maandag 17 november 2014 17:13 schreef wickedmen het volgende:
Ook ironisch dat je jezelf in brand steekt, overlijdt en jaren later een klasgenoot die het hoorde op internet het vertelt en de enigste reactie wat er op komt is wat een homo.
Dan ga je wel denken van FML en zou je jezelf best in brand willen steken.
Bij wijze van spreken dan.
Ja, maar zou bijvoorbeeld toch een stuk liever voor de trein springen dan mijzelf in brand steken en daarna nog een paar uur leven.quote:Op maandag 17 november 2014 17:13 schreef wickedmen het volgende:
Ook ironisch dat je jezelf in brand steekt, overlijdt en jaren later een klasgenoot die het hoorde op internet het vertelt en de enigste reactie wat er op komt is wat een homo.
Dan ga je wel denken van FML en zou je jezelf best in brand willen steken.
Bij wijze van spreken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |