Heb je het over mij?quote:Op maandag 17 november 2014 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nerdjes die alles overnemen om maar 'populair' op FOK! te zijn![]()
Misschien welquote:
Nee.quote:Op maandag 17 november 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien welje voelt je aangesproken?
Redelijk centraal tussen de verschillende centra's. Jammer dat ze Duits spreken enkel.quote:Op maandag 17 november 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker heur, midden in de stad ergens?
Deze moet je ook nog even doen:quote:
die hond wil gwn anaal genomen wordenquote:
Wow, ok.quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
die hond wil gwn anaal genomen worden
Littlebrownie en drnick, ik weet nog dat ik ze in US had gevraagd of ze verkering hadden maar dat werd ontkentquote:Op maandag 17 november 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie waren het?
heb je ze aangesproken?
EN ZOENDEN ZE OOK!??!?!quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Littlebrownie en drnick, ik weet nog dat ik ze in US had gevraagd of ze verkering hadden maar dat werd ontkent. Niet boeiend verder, het is alleen altijd een beetje awkward als je FOK!kers ziet in real life.
Als ik lb zag zou ik direct hosselenquote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Littlebrownie en drnick, ik weet nog dat ik ze in US had gevraagd of ze verkering hadden maar dat werd ontkent. Niet boeiend verder, het is alleen altijd een beetje awkward als je FOK!kers ziet in real life.
Er schijnt gevingerd te zijn.quote:
Hahaquote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
zou kunnen, die zijn wel vaker samen.quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er schijnt gevingerd te zijn.
Je valt op wel op Michael Jackson uit zijn Jacksons 5 periode?quote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik lb zag zou ik direct hosselen
Dacht ik al ja.quote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik lb zag zou ik direct hosselen
Denk friendzone.quote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, maarja zou ook vriendschappelijk kunnen zijn (of friendzone).
Denk het wel, m'n vriend zei wel van 'ja die 2 zaten zo naar je te kijken'quote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, die zijn wel vaker samen.
hebben ze jou ook gezien?
Nee maar zij is wel lief.quote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Je valt op wel op Michael Jackson uit zijn Jacksons 5 periode?
Ja dat is een lastigequote:
Kan wel, ken haar niet.quote:
Dat is inderdaad best raar.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom ben ik jou nog niet tegengekomen
was het niet gewoon een zwerver in een pak?quote:Op maandag 17 november 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best raar.
Enige Fok!er die ik heb gespot in mur een keer in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |