Kan je beter naar Xenos voor gaan, is goedkoper. En die hebben meer varianten op I LOVE HOMEquote:Op maandag 17 november 2014 13:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bijna, nog even een maandje of 2 bufferen zodat ik meteen een redelijke living room kan kopen ( niet van die ikea meuk ). Kan niet wachten tot ik in de leenbakker sta voor mijn I <3 Home bordjes11!!1
Gvdquote:Op maandag 17 november 2014 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha mad en aandoenlijk. Maar ja, dat heb ik. Nooit zonder gezeten ook eigenlijk. Woon je al op jezelf?
De verste vanaf hier moet ergens bij Nieuw-Zeeland vandaan komen denk ik.quote:Op maandag 17 november 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog tips waar men de verste vis kan halen? wink: ;p
Best belangrijk imo, dat als je thuis komt je jezelf ook thuis voelt xoxoquote:Op maandag 17 november 2014 13:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarde hechten aan de inrichting van je huis:')
Zat al te twijfelen of ik 'meest verse' moest typenquote:Op maandag 17 november 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De verste vanaf hier moet ergens bij Nieuw-Zeeland vandaan komen denk ik.
Dat gevoel is ttoch niet gelinkt aan zulke aardse zakenquote:Op maandag 17 november 2014 13:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Best belangrijk imo, dat als je thuis komt je jezelf ook thuis voelt xoxo
okquote:Op maandag 17 november 2014 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gevoel is ttoch niet gelinkt aan zulke aardse zaken
Overgenomen van zijn voorbeeld Dimaxx, die andere opperbaas.quote:Op maandag 17 november 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuw dingetje? dat geHans?
Nee is van VIquote:Op maandag 17 november 2014 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Overgenomen van zijn voorbeeld Dimaxx, die andere opperbaas.
Mwah, ik ben voor een langere tijd in een hotel verbleven en wat ik toen echt gemist hebt waren gewoon je persoonlijke spullen. Maakt het niet uit if het mooi is, maar gewoon je eigen spullen. Van daaruit toen een nieuwe woning betrokken, spullen overgebracht en het voelde direct meer aan als thuis.quote:Op maandag 17 november 2014 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gevoel is ttoch niet gelinkt aan zulke aardse zaken
hoe herken je diequote:Op maandag 17 november 2014 13:32 schreef ntm het volgende:
[..], ik was het niet
. Gisteren zag ik wel ineens 2 FOK!kers in de starbucks, awkward
Wat heb je nu, appartement?quote:Op maandag 17 november 2014 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, ik ben voor een langere tijd in een hotel verbleven en wat ik toen echt gemist hebt waren gewoon je persoonlijke spullen. Maakt het niet uit if het mooi is, maar gewoon je eigen spullen. Van daaruit toen een nieuwe woning betrokken, spullen overgebracht en het voelde direct meer aan als thuis.
Dit was een andere keer, maar nu ook appartement ja.quote:
Lekker heur, midden in de stad ergens?quote:Op maandag 17 november 2014 13:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit was een andere keer, maar nu ook appartement ja.
Nerdjes die alles overnemen om maar 'populair' op FOK! te zijnquote:Op maandag 17 november 2014 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Overgenomen van zijn voorbeeld Dimaxx, die andere opperbaas.
Heb je het over mij?quote:Op maandag 17 november 2014 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nerdjes die alles overnemen om maar 'populair' op FOK! te zijn![]()
Misschien welquote:
Nee.quote:Op maandag 17 november 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien welje voelt je aangesproken?
Redelijk centraal tussen de verschillende centra's. Jammer dat ze Duits spreken enkel.quote:Op maandag 17 november 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker heur, midden in de stad ergens?
Deze moet je ook nog even doen:quote:
die hond wil gwn anaal genomen wordenquote:
Wow, ok.quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
die hond wil gwn anaal genomen worden
Littlebrownie en drnick, ik weet nog dat ik ze in US had gevraagd of ze verkering hadden maar dat werd ontkentquote:Op maandag 17 november 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie waren het?
heb je ze aangesproken?
EN ZOENDEN ZE OOK!??!?!quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Littlebrownie en drnick, ik weet nog dat ik ze in US had gevraagd of ze verkering hadden maar dat werd ontkent. Niet boeiend verder, het is alleen altijd een beetje awkward als je FOK!kers ziet in real life.
Als ik lb zag zou ik direct hosselenquote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Littlebrownie en drnick, ik weet nog dat ik ze in US had gevraagd of ze verkering hadden maar dat werd ontkent. Niet boeiend verder, het is alleen altijd een beetje awkward als je FOK!kers ziet in real life.
Er schijnt gevingerd te zijn.quote:
Hahaquote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
zou kunnen, die zijn wel vaker samen.quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er schijnt gevingerd te zijn.
Je valt op wel op Michael Jackson uit zijn Jacksons 5 periode?quote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik lb zag zou ik direct hosselen
Dacht ik al ja.quote:Op maandag 17 november 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik lb zag zou ik direct hosselen
Denk friendzone.quote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, maarja zou ook vriendschappelijk kunnen zijn (of friendzone).
Denk het wel, m'n vriend zei wel van 'ja die 2 zaten zo naar je te kijken'quote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, die zijn wel vaker samen.
hebben ze jou ook gezien?
Nee maar zij is wel lief.quote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Je valt op wel op Michael Jackson uit zijn Jacksons 5 periode?
Ja dat is een lastigequote:
Kan wel, ken haar niet.quote:
Dat is inderdaad best raar.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom ben ik jou nog niet tegengekomen
was het niet gewoon een zwerver in een pak?quote:Op maandag 17 november 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best raar.
Enige Fok!er die ik heb gespot in mur een keer in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |