Trieste figurenquote:Op maandag 17 november 2014 11:55 schreef Modus het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8
[..]
[..]
[..].
ninja editquote:Op maandag 17 november 2014 12:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" PUA "waarschijnlijk allemaal maagdjes in die SC.
Zit niet op te letten, wou iets zeggen over het feit dat ze zichzelf artists noemen, maar meh.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zijn tegenstrijdigDaar gedijen ze op
Althans de psycho's dan
quote:
Ironisch dit.quote:Op maandag 17 november 2014 12:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2014 12:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dat had dit topic net even nodig
Ja, datquote:Op maandag 17 november 2014 12:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 17 november 2014 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, datzijn meesters in beffen altijd
Idd want we weten allemaal hier dat je een bawz bent en totaal niet onzeker.quote:Op maandag 17 november 2014 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, datzijn meesters in beffen altijd
Oke.quote:Op maandag 17 november 2014 12:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd want we weten allemaal hier dat je een bawz bent en totaal niet onzeker.
Eindbawz 2NutZ
En nu je toch zo bawz bent hoef je ook niet te haten op mensen met wat minder zelfvertrouwen dan jou.
Echt hequote:Op maandag 17 november 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wowww doe eens niet zo onzeker met je " Oke " :ssss
Wow hij zei oke. Hij moet wel zeer alpha zijn. :ssssquote:Op maandag 17 november 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wowww doe eens niet zo onzeker met je " Oke " :ssss
Hij dit hij datquote:Op maandag 17 november 2014 13:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow hij zei oke. Hij moet wel zeer alpha zijn. :ssss
Ok
Doh, mensen die dat op console doenquote:Op maandag 17 november 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
Oh btw griddie... jij speelde ook diablo toch?neem wel aan op pc?
Ik doe hem op consolequote:Op maandag 17 november 2014 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doh, mensen die dat op console doendoe wel eens met Mur wat potjes.
Heb je em ook gekocht?
Het is Paragonquote:Op maandag 17 november 2014 13:12 schreef Salatrel het volgende:
Mensen die niet lvl 100 aragorn zijn in Diablo 3 :")
Ben rond de 350 ergens. *Paragonquote:Op maandag 17 november 2014 13:12 schreef Salatrel het volgende:
Mensen die niet lvl 100 aragorn zijn in Diablo 3 :")
Zit Seasonal op het moment met een DH, hoorde dat console meer Legendary drop-rate heeft, maar ik heb een pest hekel aan controllers, dus niks voor mij.quote:Op maandag 17 november 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe hem op console
Zie overigens vaak dat pc spelers migreren naar console. Fijne versie wel hoor, nooit verwacht.
Welke class? en ook UEe?
Heb je al een baan?quote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
Echt hè, nerds met die spelletjes. Ga het echte leven proberen man denk ik dan. Ja toch, niet dan.
Lekker zeevissen tochquote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
Echt hè, nerds met die spelletjes. Ga het echte leven proberen man denk ik dan. Ja toch, niet dan.
Nee niet mixed helaas. Speel wel eens met paar collegas op console. Heel relaxt met controller serieus. Nooit verwacht.quote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit Seasonal op het moment met een DH, hoorde dat console meer Legendary drop-rate heeft, maar ik heb een pest hekel aan controllers, dus niks voor mij.
Weet overigens niet of het mixed is qua servers pc/console. ( Anders zou je samen kunnen gamen )
quote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
Lauw of koud is vaak beter.quote:Op maandag 17 november 2014 13:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Apply warm water to burned area.
Godverquote:Op maandag 17 november 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee niet mixed helaas. Speel wel eens met paar collegas op console. Heel relaxt met controller serieus. Nooit verwacht.
Heb ook DH op paragon 110. Alleen doe weinig DMG weetje... is beter om 2 crossbows te dragen of ook een quiver?
Ja, dat is serieus.quote:
Is dat weer een nieuw dingetje? dat geHans?quote:
Ehhm er is maar 1 echte build die werkt, heb je alleen redelijk wat items voor nodig.quote:Op maandag 17 november 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee niet mixed helaas. Speel wel eens met paar collegas op console. Heel relaxt met controller serieus. Nooit verwacht.
Heb ook DH op paragon 110. Alleen doe weinig DMG weetje... is beter om 2 crossbows te dragen of ook een quiver?
Hans doe effe normaal.quote:Op maandag 17 november 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuw dingetje? dat geHans?
Noicequote:Op maandag 17 november 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ehhm er is maar 1 echte build die werkt, heb je alleen redelijk wat items voor nodig.
stuur wel effe DM met mijn build.
Haha mad en aandoenlijk. Maar ja, dat heb ik. Nooit zonder gezeten ook eigenlijk. Woon je al op jezelf?quote:
Misschien binnenkort weer.quote:
shots firedquote:Op maandag 17 november 2014 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha mad en aandoenlijk. Maar ja, dat heb ik. Nooit zonder gezeten ook eigenlijk. Woon je al op jezelf?
Nog tips waar men de verste vis kan halen? wink: ;pquote:
Bijna, nog even een maandje of 2 bufferen zodat ik meteen een redelijke living room kan kopen ( niet van die ikea meuk ). Kan niet wachten tot ik in de leenbakker sta voor mijn I <3 Home bordjes11!!1quote:Op maandag 17 november 2014 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha mad en aandoenlijk. Maar ja, dat heb ik. Nooit zonder gezeten ook eigenlijk. Woon je al op jezelf?
Waarde hechten aan de inrichting van je huis:')quote:Op maandag 17 november 2014 13:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bijna, nog even een maandje of 2 bufferen zodat ik meteen een redelijke living room kan kopen ( niet van die ikea meuk ). Kan niet wachten tot ik in de leenbakker sta voor mijn I <3 Home bordjes11!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |