;pquote:
Ja die op centraal wel. Is er nu ook 1 op spuiquote:Op maandag 17 november 2014 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij zit nu toch waar de BK eerst zat?
Vind ik niet handig, want eerst kon ik gewoon een koffie halen en op de trein stappen.
Nu moet ik helemaal naar het einde lopen
#luiezakhooi
Oh, eens bezoeken dan maarquote:Op maandag 17 november 2014 11:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die op centraal wel. Is er nu ook 1 op spui
Hoi Sgt :S Wie geht es dir?quote:Op maandag 17 november 2014 11:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
SgtPorkbeans gastpost
Hoi 4ebe en anderen![]()
Gut :Squote:Op maandag 17 november 2014 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Sgt :S Wie geht es dir?
geen fileklachten? niks?quote:Op maandag 17 november 2014 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOOOEEEEEEDEEEEMORGEEEEENNNNNNNN
Mijn dag begon al om 06.00 uur en ik heb geen file gehad.
Dus rozegeur en maneschijn/ eenhoorns en konijntjes all over![]()
![]()
!
Mag ik ook een kopje koffie? :Squote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gut :S
Kaffee gemacht und so weiter
Kom maar halen xd xdquote:Op maandag 17 november 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik ook een kopje koffie? :S
Oke, hoe drink je je koffie?quote:
Wat een vraagquote:Op maandag 17 november 2014 11:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke, hoe drink je je koffie?
Inb4: met de mond huehue
Toch wel gewoon zwart hequote:
Ja oke, ik kom wel even vanuit Hoofddorp naar het Oostn'quote:
Klacht, ik zit in hoofddorpquote:
Hoofddorp ligt naast Schiphol tochquote:Op maandag 17 november 2014 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, ik kom wel even vanuit Hoofddorp naar het Oostn'
quote:Op maandag 17 november 2014 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klacht, ik zit in hoofddorp
arme jijquote:
Ja, ik stap na mijn werk op het vliegtuig.quote:Op maandag 17 november 2014 11:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoofddorp ligt naast Schiphol toch
2 uurtjes rijden ongeveer
Mijn collega maakt caviageluidjes.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik stap na mijn werk op het vliegtuig.
Ver weg van Nederland...
Ja want in Nederland hebben we het zo slecht, ik denk dat ik ook maar naar Congo ga, veel beter daar, niet zo veel mocros.quote:Op maandag 17 november 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik stap na mijn werk op het vliegtuig.
Ver weg van Nederland...
Daar zat ik vanochtend, bijna..quote:
Verweggistanquote:
Ik ga naar Botswana, dan ga ik kijken hoe dat 2 jarig diepvriesgehakt van de appie gemaakt wordt.quote:Op maandag 17 november 2014 11:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja want in Nederland hebben we het zo slecht, ik denk dat ik ook maar naar Congo ga, veel beter daar, niet zo veel mocros.
Tegenstrijdig ditquote:Op maandag 17 november 2014 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verweggistan![]()
![]()
Nee grapje, ik blijf nog het hele jaar hier.
[..]
Ik ga naar Botswana, dan ga ik kijken hoe dat 2 jarig diepvriesgehakt van de appie gemaakt wordt.
quote:Op maandag 17 november 2014 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zat ik vanochtend, bijna..
dit jaar duurt niet zo heel lang meer..quote:Op maandag 17 november 2014 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verweggistan![]()
![]()
Nee grapje, ik blijf nog het hele jaar hier.
Vrouwen zijn tegenstrijdigquote:
Zit jij in Nootdorp dan?quote:
Jij bent wel zo iemand die zegt dat ze " Prettig gestoord " is, ofnie, met je cavia's.quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zijn tegenstrijdigDaar gedijen ze op
Althans de psycho's dan
Ja, nootmans is burgermeester van Nootdorp.quote:
Ook dat is correct.quote:Op maandag 17 november 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar duurt niet zo heel lang meer..
afgelopen weekend afgesproken om ook een avond kerst bij een vriend thuis te vieren. goed excuus om niet te lang bij de familie te hangen.quote:Op maandag 17 november 2014 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook dat is correct.
Jeeej kerst thuis vieren
Ik hou ook Brabanders als hobbyquote:Op maandag 17 november 2014 11:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent wel zo iemand die zegt dat ze " Prettig gestoord " is, ofnie, met je cavia's.
huehuehuehuequote:Op maandag 17 november 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nootmans is burgermeester van Nootdorp.
Ik mag in december geen vrij nemenquote:Op maandag 17 november 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen weekend afgesproken om ook een avond kerst bij een vriend thuis te vieren. goed excuus om niet te lang bij de familie te hangen.
maar ja. wel 2 weken vrij..
quote:Op maandag 17 november 2014 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag in december geen vrij nemen_
"Fabriek" is wel de juiste omschrijving ja.quote:Op maandag 17 november 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, is het bedrijf gewoon dicht. op de mensen na die in de diverse fabrieken zitten
quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
Ik heb een pm in die strekking gehad, waarschijnlijk dus van iemand die deze gast als vb heeft![]()
Echt, een heel aantal dingen zo letterlijk vertaald naar het nederlands
quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Vond het toen al mwaw, zeker aangezien die gast nogal tekeer ging over vrouwen op het forum(gore hoeren enzo). Maar nu zie ik dus dat het bijkans 1 op 1 vertaald is en overgenomen van deze gast.
Vind het wel grappig eigenlijk...Zo treurig dat het grappig wordt.
Snapte al niet dat iemand dacht op zo'n manier succesvol te kunnen zijn.
Verder dan nog ontopic.
Deze gast is een randdebiel, toch zou ik het niet verboden willen hebben dat hij spreekt. Maar zodra hij 1 van die dingen in praktijk brengt die niet kunnen dan gewoon keihard aanpakken.
?quote:Op maandag 17 november 2014 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Fabriek" is wel de juiste omschrijving ja.
quote:
Modus, niet zo achterbaks doenquote:Op maandag 17 november 2014 11:55 schreef Modus het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8
[..]
[..]
[..].
Waar ik werk...quote:
Bedankt Hans. Dat had dit topic net even nodigquote:Op maandag 17 november 2014 11:55 schreef Modus het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8
[..]
[..]
[..].
Oké Achmed.quote:Op maandag 17 november 2014 12:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dat had dit topic net even nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |