;pquote:
Ja die op centraal wel. Is er nu ook 1 op spuiquote:Op maandag 17 november 2014 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij zit nu toch waar de BK eerst zat?
Vind ik niet handig, want eerst kon ik gewoon een koffie halen en op de trein stappen.
Nu moet ik helemaal naar het einde lopen
#luiezakhooi
Oh, eens bezoeken dan maarquote:Op maandag 17 november 2014 11:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die op centraal wel. Is er nu ook 1 op spui
Hoi Sgt :S Wie geht es dir?quote:Op maandag 17 november 2014 11:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
SgtPorkbeans gastpost
Hoi 4ebe en anderen![]()
Gut :Squote:Op maandag 17 november 2014 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Sgt :S Wie geht es dir?
geen fileklachten? niks?quote:Op maandag 17 november 2014 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOOOEEEEEEDEEEEMORGEEEEENNNNNNNN
Mijn dag begon al om 06.00 uur en ik heb geen file gehad.
Dus rozegeur en maneschijn/ eenhoorns en konijntjes all over![]()
![]()
!
Mag ik ook een kopje koffie? :Squote:Op maandag 17 november 2014 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gut :S
Kaffee gemacht und so weiter
Kom maar halen xd xdquote:Op maandag 17 november 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik ook een kopje koffie? :S
Oke, hoe drink je je koffie?quote:
Wat een vraagquote:Op maandag 17 november 2014 11:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke, hoe drink je je koffie?
Inb4: met de mond huehue
Toch wel gewoon zwart hequote:
Ja oke, ik kom wel even vanuit Hoofddorp naar het Oostn'quote:
Klacht, ik zit in hoofddorpquote:
Hoofddorp ligt naast Schiphol tochquote:Op maandag 17 november 2014 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, ik kom wel even vanuit Hoofddorp naar het Oostn'
quote:Op maandag 17 november 2014 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klacht, ik zit in hoofddorp
arme jijquote:
Ja, ik stap na mijn werk op het vliegtuig.quote:Op maandag 17 november 2014 11:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoofddorp ligt naast Schiphol toch
2 uurtjes rijden ongeveer
Mijn collega maakt caviageluidjes.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik stap na mijn werk op het vliegtuig.
Ver weg van Nederland...
Ja want in Nederland hebben we het zo slecht, ik denk dat ik ook maar naar Congo ga, veel beter daar, niet zo veel mocros.quote:Op maandag 17 november 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik stap na mijn werk op het vliegtuig.
Ver weg van Nederland...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |