Familie is belangrijk. Jij bent welkom en zal waarschijnlijk meteen als een mooie prinses behandeld worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:01 schreef Chloroform het volgende: [..] Oh leuk, wist niet dat jullie zo'n grote familie hadden.
Halloquote:
Onverminderd aantrekkelijkquote:Op donderdag 13 november 2014 13:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hallo jongen , hoe is je hoofd\?
Ik word liever als een lelijke prinses behandeld.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Familie is belangrijk. Jij bent welkom en zal waarschijnlijk meteen als een mooie prinses behandeld worden.
gelukkig maar , nog paar straat honden in huis genomen?quote:
Nou, niets veranderen danquote:Op donderdag 13 november 2014 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word liever als een lelijke prinses behandeld.
Wow, zo gemeen ;s Ben ook maar een mens, heb ook gevoelens ;;squote:
Zo zonde van zo'n mooi iemand.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word liever als een lelijke prinses behandeld.
Toevallig zit ik nu al 4 weken opgeschoten met een huskyquote:Op donderdag 13 november 2014 13:04 schreef Thezappa het volgende:
[..]
gelukkig maar , nog paar straat honden in huis genomen?
Dit is het ultieme bedrog. Vanaf nu praat ik niet meer met je en elke kans om in mijn broekje te komen is bij deze verspeeldquote:
Was een grapje dat weet je toch welquote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, zo gemeen ;s Ben ook maar een mens, heb ook gevoelens ;;s
Dit.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is het ultieme bedrog. Vanaf nu praat ik niet meer met je en elke kans om in mijn broekje te komen is bij deze verspeeld
Ja nee weenie hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Was een grapje dat weet je toch wel
xdxxdddquote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, zo gemeen ;s Ben ook maar een mens, heb ook gevoelens ;;s
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is het ultieme bedrog. Vanaf nu praat ik niet meer met je en elke kans om in mijn broekje te komen is bij deze verspeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hjbquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Als je het eerst drie keer ronddraait dan mag je het daarna weer teruggevenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee weenie hoorWil je dat mes terug of zal ik het in m'n hart laten zitten?
Ik heb deze handelingen never opgegeven, altijd door gegaan... jij niet dus?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Gezellig. Laten we gezamenlijk fappen op pics/vids van de chick die sinos pretendeerde te zijn.
HEY HONKBALHEUFDquote:Op donderdag 13 november 2014 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je het eerst drie keer ronddraait dan mag je het daarna weer teruggeven
Tot vandaag nog wel, maar ben nu exclusive met Veer.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb deze handelingen never opgegeven, altijd door gegaan... jij niet dus?
Dat is een vieze honkbal nee grapje is softbal. Maar dven en ik zijn vriendjes dus kan best.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet hoe een honkbal eruit ziet hoor.
she know?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Tot vandaag nog wel, maar ben nu exclusive met Veer.
Wat een kkwijfquote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, het was haar voorstel: KLB / [KLB SC] Personal assistent in Fokken
Ntm.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom we zoeken gewoon een nieuwe. http://fotoboek.fok.nl/
Helaas weinig van dat kaliberquote:Op donderdag 13 november 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom we zoeken gewoon een nieuwe. http://fotoboek.fok.nl/
Verwijzing #7374692quote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, het was haar voorstel: KLB / [KLB SC] Personal assistent in Fokken
Ook gij Brutus?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, 2NutZ wilt Antilliaanse K-Liber daggersletjes.
Nee joh matties kunnen dat van elkaar hebben toch, baks.quote:
Gastquote:
Ik zou eerst een ziekenhuis verwittigen met dat mes in je hart, alvorens te letten op andermans spellingquote:
Op de top stoppen hè. Bij Veer dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verwijzing #7374692
Speltip 1: weet wanneer je moet stoppen
Opzet geslaagd. Smooth. Tot uw dienst.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Op de top stoppen hè. Bij Veer dus.
Ben er inmiddels aan gewend, de littekens van jouw messteken zijn ook nog aan het helen.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou eerst een ziekenhuis verwittigen met dat mes in je hart, alvorens te letten op andermans spelling.
blondje93quote:Op donderdag 13 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
Hoe heet dat wijf nou dat er bij was bij de laatste Fylax Friday show?
Zij had mij toegevoegd op WA en ze is kk lekker weet alleen haar username niet meer.
Had volgens mij ook een lekkere fotoboek.
hela sannie. Je leeft fokquote:Op donderdag 13 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
Hoe heet dat wijf nou dat er bij was bij de laatste Fylax Friday show?
Zij had mij toegevoegd op WA en ze is kk lekker weet alleen haar username niet meer.
Had volgens mij ook een lekkere fotoboek.
Maar anders maak je ff een topic. Denk dat iedereen wel weer wacht op een nieuw hosselikbenkoningverhaal van jequote:
En jij bent een psychopatische stalker.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:40 schreef vigilant7 het volgende:
Nederland heeft meer bladblazers als heel Frankrijk, jullie zijn gek
Deze backstab is anders ook niet mis.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er inmiddels aan gewend, de littekens van jouw messteken zijn ook nog aan het helen.
nou enquote:Op donderdag 13 november 2014 13:40 schreef vigilant7 het volgende:
*danquote:Op donderdag 13 november 2014 13:40 schreef vigilant7 het volgende:
Jouw hoofdquote:Op donderdag 13 november 2014 13:43 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
je zou maar een blaadje laten liggen he
vuiligheid bah
misschien hebben ze in frankrijk gewoon een betere plantsoenendienst en hoeven de mensen niet zo veel zelf te doenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:43 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
je zou maar een blaadje laten liggen he
vuiligheid bah
Vond dat stiekem wel een mooie docu =$.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef Chai het volgende:
Ben je autist Kees of zo, met je bladblazer obsessie.
Hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef Chai het volgende:
nee was op het nieuws hierquote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef Chai het volgende:
Heeft die jou ook gestalktquote:Op donderdag 13 november 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij bent een psychopatische stalker.
Eens.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond dat stiekem wel een mooie docu =$.
Ja lekker boeiend hoeveel het er zijn als je er toch nooit last van hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:46 schreef vigilant7 het volgende:
ironisch, ik die een obsessie heb met bladblazers
Waar gaat jouw sig over?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend hoeveel het er zijn als je er toch nooit last van hebt.
Nee, heb ze alleen vrouwelijk.quote:
Omgquote:
Lekker veel lawaai maken, past wel bij jullie grote bekquote:Op donderdag 13 november 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend hoeveel het er zijn als je er toch nooit last van hebt.
Hij heeft het serieus vaker over bladblazers?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef Chai het volgende:
Wie is jullie? Hier in de buurt is geen bladblazer te bekennen hoor, weet niet welk type mensen die bezitten.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:52 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Lekker veel lawaai maken, past wel bij jullie grote bek
De dierlijke uitstraling van een strakbeaderde kloppende manroedequote:
jullie?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:52 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Lekker veel lawaai maken, past wel bij jullie grote bek
bejaarden.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is jullie? Hier in de buurt is geen bladblazer te bekennen hoor, weet niet welk type mensen die bezitten.
Ja de gemeente enz.
Nederland heeft meer bladblazers dan Frankrijk omdat hij een vrij forse verzameling bladblazers heeft.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is jullie? Hier in de buurt is geen bladblazer te bekennen hoor, weet niet welk type mensen die bezitten.
Ja de gemeente enz.
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Tot vandaag nog wel, maar ben nu exclusive met Veer.
Mijne doet meer denken juist aan een kangeroe embryo. Van anderen zie ik verder nooit.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
De dierlijke uitstraling van een strakbeaderde kloppende manroede
Dat was een grapjequote:
Ja, hij is gewoon de betere man.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Snap je miss nu waarom ik voor krio garotlul
quote:Vigilant : Zo bladblazer, we gaan weer een eindje bladblazen. Het is wel niet wel zulk heel mooi weer maar we moeten even de straat opschonen. Het is wel een beetje slordig weer maar vanavond mag je weer binnenkomen.
Journalist : Maar meneer Vigilant, hoeveel blaast u gemiddeld?
Vigilant : Nou als het weer meewerkt en ik heb tijd genoeg ongeveer 10.000 blaadjes per week. Als het financieel kon zou ik helemaal niet meer werken maar dan zou ik de hele dag gaan blazen
Hij loopt te geilen op bodybuildende vrouwen en lijkbleke gratenpakhuizen, dus ja, als zij zich daarin kunnen vinden..quote:
Wow scherpquote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij loopt te geilen op bodybuildende vrouwen en lijkbleke gratenpakhuizen, dus ja, als zij zich daarin kunnen vinden..
Ohooh snap.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij loopt te geilen op bodybuildende vrouwen en lijkbleke gratenpakhuizen, dus ja, als zij zich daarin kunnen vinden..
En jij loopt te geilen op vette L-cup negerinnen met een Shaneequa bakkes. En je pijpt BT. Dus ja........quote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is een Shaneequa bakkes?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En jij loopt te geilen op vette L-cup negerinnen met een Shaneequa bakkes. En je pijpt BT. Dus ja........
Vind dit geen L-cup negerin met een Shaneequa-bakkes, hoor..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En jij loopt te geilen op vette L-cup negerinnen met een Shaneequa bakkes. En je pijpt BT. Dus ja........
Ohhhhhhhh daarom constant die overdreven complimentjes en lachjes naar elkaarquote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En je pijpt BT. Dus ja........
Nee, die circlejerk van de rest hier is lekkerquote:Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh daarom constant die overdreven complimentjes en lachjes naar elkaar
Ik jerk helemaal niks.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, die circlejerk van de rest hier is lekker.
Wel minder gay tho dan die 1 op 1 van jullie :squote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, die circlejerk van de rest hier is lekker.
Heb er eventjes over na moeten denken maar dit is toch niet helemaal mijn ding neequote:
Hoe vaak bekijk je dit plaatje nu zo gemiddeld op een dag?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind dit geen L-cup negerin met een Shaneequa-bakkes, hoor...
[ afbeelding ]
Volgens mij heb jij teveel tijd gespendeerd met kwijlende imbecielen en ben je er zelf eentje geworden.
Precies 1, was namelijk de eerste keer dat ik 'm zag. Hoezo?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe vaak bekijk je dit plaatje nu zo gemiddeld op een dag?
OKEquote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies 2, was namelijk de eerste keer dat ik 'm zag. Hoezo?
Sick. Volgens mij geilt hij srs op zijn oma. Broek staat ook een beetje strak.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom dat Mozy ook zo nu en dan met z'n huisgenotes bakst.
[ afbeelding ]
wtf is dit? wel geil :squote:Op donderdag 13 november 2014 14:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom dat Mozy ook zo nu en dan met z'n huisgenotes bakst.
[ afbeelding ]
Jij bent van de series toch, heb je gotham al gekeken?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt hèquote:
Die zal vast beweren dat ze helemaal niet boos is..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè. Sloeg helemaal nergens op.
Nou is dat niet verbazend, het is tenslotte Veer, but still.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go for it. :$ Neem Turkse pizza met extra feta mee voor mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal ik een Turkse pizza met döner halen?
Haha mad/jaloers.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tell 'em babe.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ging hier kapot om... weet niet heel goed waarom maar gvdquote:Op donderdag 13 november 2014 14:31 schreef krioro het volgende:
En dan na rejection naar tweede keus Chloro gaan, die het nog pikt ook, wow.
Hou mij er eens buiten, heb altijd liefde gehad voor dWc dus doe niet zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha mad/jaloers.
En dan na rejection naar tweede keus Chloro gaan, die het nog pikt ook, wow.
Will doquote:Op donderdag 13 november 2014 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Go for it. :$ Neem Turkse pizza met extra feta mee voor mij.
Op jouw Diglet-lookin' ass? Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chloro en ik gaan way back, sinds ik hier eerst werd gehaat door iedereen behalve zijquote:En dan na rejection naar tweede keus Chloro gaan, die het nog pikt ook, wow..
Dit dusquote:Op donderdag 13 november 2014 14:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou mij er eens buiten, heb altijd liefde gehad voor dWc dus doe niet zo.
HAHAHAquote:
Hahaha shiitquote:
Dit ja. Al die wijven die mij toentertijd DM's stuurden en mij waarschuwden voor jou.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chloro en ik gaan way back, sinds ik hier eerst werd gehaat door iedereen behalve zij.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Will do.
[..]
Op jouw Diglet-lookin' ass? Nee. [ afbeelding ]Op de man gaan spelen, he really mad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
De enige die zich tot nu toe bewezen heeft een heerlijk lijf te hebben én een leuke kop erop te hebben zitten, is Krio
Mening van Veer (10/10 wife material) >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>quote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn natte droompjes gaan nog altijd en alleen over KrioIk heb jou nooit gehaat hoor.quote:[..]
Chloro en ik gaan way back, sinds ik hier eerst werd gehaat door iedereen behalve zij.
full stops and exclamation marks
Geforceerd.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
HAHAHA!
Nice one.
Was goed bedoeld hoor, ondankbaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit ja. Al die wijven die mij toentertijd DM's stuurden en mij waarschuwden voor jou.I don't currr, always loved your son of a bitch ass.
Tering, echtquote:Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit ja. Al die wijven die mij toentertijd DM's stuurden en mij waarschuwden voor jou.I don't currr, always loved your son of a bitch ass.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef krioro het volgende:
Mening van Veer (10/10 wife material) >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verwijzing #7374692
Speltip 1: weet wanneer je moet stoppen
zo ben jij wel hequote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Was goed bedoeld hoor, ondankbaar.
Ahw, poepie toch.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Was goed bedoeld hoor, ondankbaar.
Luister, ik snap dat je verdrietig bent om je loss, maar dat was niet mijn schuld.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering, echt. Dacht er btw laatst over dat deze SC tegenwoordig véél leuker is dan pak 'm beet 2 jaar terug
.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ben ik een kwijlende imbeciel? Explain yourselfquote:Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind dit geen L-cup negerin met een Shaneequa-bakkes, hoor...
[ afbeelding ]
Volgens mij heb jij teveel tijd gespendeerd met kwijlende imbecielen en ben je er zelf eentje geworden.
Sinds wanneer lees jij over een PI heen, knuppel dat je bent?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè. Sloeg helemaal nergens op.
Nou is dat niet verbazend, het is tenslotte Veer, but still.
Dit is een beetje de retoriek die men vorig jaar ook hanteerde, ten tijde van team #ireallydontcare.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Luister, ik snap dat je verdrietig bent om je loss, maar dat was niet mijn schuld.
Ja man. Heb ik dat nooit verteld?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering, echt. Dacht er btw laatst over dat deze SC tegenwoordig véél leuker is dan pak 'm beet 2 jaar terug
.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Will do.
[..]
Op jouw Diglet-lookin' ass? Nee. [ afbeelding ]Lul niet slijmbal, zat hier voor Chlo en ik deed ook altijd lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Nou, sindsquote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben ik een kwijlende imbeciel? Explain yourself
ik dezelfde PI gebruikte als jij, misschien?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sinds wanneer lees jij over een PI heen, knuppel dat je bent?
whahaha no way dit moet een grap zijnquote:Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je wel een bussie vol Polen voor nodig die in 5-ploegendiensten dat willen doen. Chloro is dm queenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Chloro kan haar dm-geschiedenis er op nakijken.
Volgens mij lees ik het nu voor het eerstquote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man. Heb ik dat nooit verteld?"Pas maar op hoor want hij pakt je altijd op persoonlijke shit.
" Ja nee, hij vertelt je gewoon als hij vindt dat je dom doet. En dat vind ik mooi.
Moet ook kunnen, en daarna gewoon weer normaal doen toch. Niet iedereen kan daar even goed tegen blijkbaar.
Haha ja mooi eh. Sowieso Bob's Burgers.quote:
Bby ik snap dat je jelly bent, maar ik heb ook nog steeds lobi voor jou hoor. En ook jij bent welkomquote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, sinds
[..]
ik dezelfde PI gebruikte als jij, misschien? [ afbeelding ]
Nvm ik had weer iets geschreven om je keihard op je lul te trappen en je de grond weer eens in te trappen zodat je weer mad wordt en mij gaat stalken maar te vaak hard slaan is niet cool en getuigt van zwakheid.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar anders maak je ff een topic. Denk dat iedereen wel weer wacht op een nieuw hosselikbenkoningverhaal van je
Dacht dat je dat al wist, maar bij dezen dan ja. :$quote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik het nu voor het eerst![]()
.
God damn, I love you even mo'.
Dat stokje mooi overgedragen aan die kkmongoolquote:
Here we go againquote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nvm ik had weer iets geschreven om je keihard op je lul te trappen en je de grond weer eens in te trappen zodat je weer mad wordt en mij gaat stalken maar te vaak hard slaan is niet.
Ondanks dat je soms best irritant kan zijn.
Geen idee waar dit over gaat.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is een beetje de retoriek die men vorig jaar ook hanteerde, ten tijde van team #ireallydontcare.
De Jokertje van de KLB SC.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat stokje mooi overgedragen aan die kkmongool
Hehe iddquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
en elke kans om in mijn broekje te komen is bij deze verspeeld
Zomaar woorden/feelings in de mond leggen, oud werkpaardquote:
Don't care, het is zoquote:Can't take you srsly nadat je zei dat deze SC nu leuker is dan 2 jaar geleden. (srs)
Hoezo niet? Kk gezellig hier nouquote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat.
Can't take you srsly nadat je zei dat deze SC nu leuker is dan 2 jaar geleden. (srs)
Laat die ouwe seniele gek maar, die heeft ze niet meer allemaal op een rijtje.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kk gezellig hier nou
Komt zkr vn alle anabole viese bodybilderquote:Op donderdag 13 november 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laat die ouwe seniele gek maar, die heeft ze niet meer allemaal op een rijtje.
Probeer al maanden mijn neusslagader door te snijden.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar ik vind je nog steeds een kk mongool, hopelijk trek je, je niks aan van mijn mening.
Ewa hoe gaat het sletje.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:33 schreef tetouaribo het volgende:
Maar deze zou ik niet pikken hoor. Van 2 kanten genaaid
hahahaquote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer al maanden mijn neusslagader door te snijden.
Doe ik helemaal niet, young buck.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zomaar woorden/feelings in de mond leggen, oud werkpaard.
Nou ja, kan dat jij dat vindt natuurlijk.quote:[..]
Don't care, het is zo.
Fixed.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer al maanden een neus tegen jouw mening te vormen, dat is best moeilijk vergeleken met die van jou.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kk gezellig hier nou
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Komt zkr vn alle anabole viese bodybilder
quote:
Je hebt les nodig.quote:
Komop dude srs dat klonk grappiger in je hoofd.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komop dude srs dat klonk grappiger in je hoofd.
Shit ik raak confused. Maar idd, jij hebt je keuze gemaakt.quote:
Veer ben je bij met TVD en TO?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit ik raak confused. Maar idd, jij hebt je keuze gemaakt.Dus niet komen janken op mij nu
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit ik raak confused. Maar idd, jij hebt je keuze gemaakt.Dus niet komen janken op mij nu
![]()
Neeeee ik spaarquote:Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Veer ben je bij met TVD en TO?
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet, young buck.
Snap wel dat jij je meer aangetrokken voelt tot die kneuzenkermis van toenquote:Nou ja, kan dat jij dat vindt natuurlijk.
Ja ik ben helemaal bijquote:Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeeee ik spaarZo lang als ik het volhoud. Zit momenteel nog in andere serie nl dus dan is het makkelijker om te wachten
Jij wel dus??
Ik m'n keuze gemaakt? Jij jaquote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
zeker geen liveleak van gemaakt, de egoïstquote:Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien zijn polsen doorgesneden na gisteren, hij was echt mad.
Ach jij behoorde tot diezelfde groep man... doe niet so. Doe baks en zand er over toch fokfriedns fo liffiequote:Op donderdag 13 november 2014 15:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Snap wel dat jij je meer aangetrokken voelt tot die kneuzenkermis van toen.
Hell the fuck no, ik heb het over Bobby, Sinos, Fas en welke excentriekelingen had je nog meer toen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach jij behoorde tot diezelfde groep man... doe niet so. Doe baks en zand er over toch fokfriedns fo liffie
Hahaha ohja, deze excentriekelingen dus ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso dat gezeik over wanneer het hier leuker was.Jullie doen alsof er twee jaar geleden geen debielen zaten hier, maar die zaten er in die tijd ook gewoon, alleen heetten ze toen Bobby, Ado en dat wijf van 'm dat alleen maar over d'r kinderen kon praten, Fas, Zosk, WH, 2nutz etc.
Hey doe normalquote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso dat gezeik over wanneer het hier leuker was.Jullie doen alsof er twee jaar geleden geen debielen zaten hier, maar die zaten er in die tijd ook gewoon, alleen heetten ze toen Bobby, Ado en dat wijf van 'm dat alleen maar over d'r kinderen kon praten, Fas, Zosk, WH, 2nutz etc.
Oh.. ja dat waren wel aparte mensen iddquote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hell the fuck no, ik heb het over Bobby, Sinos, Fas en welke excentriekelingen had je nog meer toen.
quote:
En dan niet naar coochiebruh mur? jullie deelden dezelfde puni.quote:
quote:
Oh snapquote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan niet naar coochiebruh mur? jullie deelden dezelfde puni.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan niet naar coochiebruh mur? jullie deelden dezelfde puni.
Natuurlijk, het blijft FOK! hè.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Potvis een kwaliteitsuser noemen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Natuurlijk, het blijft FOK! hè.
Toen zaten er meer kwaliteitsusers though. Zosk, Chris, Germano, die Fin hoeheetieookalweer, wd, Ally, tli, Vas, Jajong, jna, aight, en ik vergeet er vast nog wel wat.
Mwah lichtelijk, het is dat het TVD en TO is, vind ik het niet meer zo erg bij. Maar bij sommige seriess wil ik echt geen woord horen nogquote:Op donderdag 13 november 2014 15:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal bij![]()
Wauw, zou ik ercht niet kunnen. Vind het juist wel fijn om maar 1 aflevering per week te kijken, anders ga ik weer gewoon lopen bingen en doe ik een paar dagen niks nuttigs
TO is wel vet, je komt steeds meer te weten over hun geschiedenis en zo. TVD beetje dramadrama maar lijkt vooral op een vrij lange inleiding want zijn best wat karakters geintroduceerd. Ook wel potentieel goeie bad guys.
Niks gespoild zo toch?Ben daar altijd zo slecht in.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik m'n keuze gemaakt? Jij ja.
Jij komt ineens out of the blue met #TeamBTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kun je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
AWwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 13 november 2014 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat meisje op 2:34 omg![]()
![]()
Edit:
Ik bedoel op 2:43![]()
![]()
Its ok.... Huuuu
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik vond Zosk anders echt awesomequote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Die mis ik nog wel. Fas ook wel, op haar manier
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef VeerEli het volgende:
Jij komt ineens out of the blue met #TeamBTHoe kun je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JB?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
lot?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
JaniesBrownie idd. Vond ik wel okquote:
Ezio, hij was grappig ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Natuurlijk, het blijft FOK! hè.
Toen zaten er meer kwaliteitsusers though. Zosk, Chris, Germano, die Fin hoeheetieookalweer, wd, Ally, tli, Vas, Jajong, jna, aight, en ik vergeet er vast nog wel wat.
Fer SC > KLB SC anyway.
De balans was toen misschien wel beter, maar als mensen gewoon stoppen met zeiken en een beetje hun best doen, zien ze dat het met de mongooltjes van nu soms ook heus wel grappig is hier.
#spreadthelove
Behalve met wickedmen want dat is gewoon echt een mongool.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Gohquote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JaniesBrownie idd. Vond ik wel ok
Wát een zemelige trien was dat man houd toch op
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vond Zosk anders echt awesome
Hoe dan echtquote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JaniesBrownie idd. Vond ik wel ok.
![]()
Jaaaaa omgquote:dem feels
Zo beleefd ook gewoon nog.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Zosk ben ik echt vaak stuk om gegaan hoor. Die droogheid altijdquote:
klopt.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JaniesBrownie idd. Vond ik wel ok
qb zorgde ook nog wel voor vermaak.
lot is volgens mij gestopt toen ze een kind kreegReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Waarom is wickedmen een mongool?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ezio, hij was grappig ja.
De balans was toen misschien wel beter, maar als mensen gewoon stoppen met zeiken en een beetje hun best doen, zien ze dat het met de mongooltjes van nu soms ook heus wel grappig is hier.
#spreadthelove
Behalve met wickedmen want dat is gewoon echt een mongool.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Valt wel mee als je dat gedeelte negeerde toch...quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goh
Wát een zemelige trien was dat man houd toch opHahahaquote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
#spreadthelove
Behalve met wickedmen want dat is gewoon echt een mongool.![]()
Wanna finish your cereal?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaaaaa omgdem feels
Zo beleefd ook gewoon nog.
yes pls... en dan die zucht... awww hartje gesmolten
Eensquote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
#spreadthelove
Behalve met wickedmen want dat is gewoon echt een mongool.![]()
Dat gedeelte valt niet te negeren dude, ging 95% van de keren zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee als je dat gedeelte negeerde toch...
Allemaal waar. Die UI van QBquote:Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt.
qb zorgde ook nog wel voor vermaak.
lot is volgens mij gestopt toen ze een kind kreeg
Zosk vind ik fantastisch en ik mis hem ook, maar die gekke Chinees was toch ook gewoon raarquote:Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vond Zosk anders echt awesomeDie mis ik nog wel. Fas ook wel, op haar manier
Chinees?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk vind ik fantastisch en ik mis hem ook, maar die gekke Chinees was toch ook gewoon raar![]()
Kan me srs geen grappige/droge post van Zosk herinneren, of jullie moeten "" daadwerkelijk hilarisch vinden.
![]()
Rly?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Alhoewel als Rozzje, Hezdunnah, Dima, Hugh, Hosselaar_Woensel, Rodawa, Piye, Maxburger, Madjackthepirate en Kaolojoenma zich hier voegen wordt het nog leuker.![]()
Ohhh lukte me wel aardigquote:Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat gedeelte valt niet te negeren dude, ging 95% van de keren zo.
Wel vaak, ja
Jawel man, Zosk kwam soms echt zo droog uit de hoek. :$quote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan me srs geen grappige/droge post van Zosk herinneren, of jullie moeten "" daadwerkelijk hilarisch vinden.
Loempiavouwer danquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Just asking, ik kom hier niet heel vaak.quote:
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Heb je zo veel geld, kun je niet eens de achterkant van je truitje betalenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef Modus het volgende:
Hey dwc.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Die curvesquote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef Modus het volgende:
Hey dwc.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]. Die seethrough nipple op die 3e pic
. Die ashy elbow op de 2e pic
.
![]()
Wacht maar tot jij gaat biggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goh
Wát een zemelige trien was dat man houd toch op![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Omdat hij een paar chromosomen mist.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Neem het maar van mij aan, pretty eyes.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Just asking, ik kom hier niet heel vaak.
En dan eerst in V&A ¤15 vangen met 3 H&M shirts, een broek van Zara en een Zeeman sjaal (zoals L0t, red.)quote:![]()
Wacht maar dit ga je zien op onze huwelijksnacht, schatje.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
#spreadthelove
Behalve met wickedmen want dat is gewoon echt een mongool.
Knal je helemaal uit elkaar.![]()
Jouw hete body op de mijne tijdens een hete massage met Thaise massageolie en dan ondeugend los gaan.![]()
She aroundquote:
Ja bij die series maakt dat idd minder uitquote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah lichtelijk, het is dat het TVD en TO is, vind ik het niet meer zo erg bij. Maar bij sommige seriess wil ik echt geen woord horen nog
Maar ga binnenkort wel checken. Na deze serie die ik nu check ga ik een ander opgespaard seizoen checken van een serie, en dán ga ik deze 2 volgen![]()
Ik vind dat juist lekker om zoveel afleveringen te kunnen zien achter elkaarZijn geen hoogstandjes of zo haha.
Ik ook hoor, iets TE fijnIs echt gevaarlijk
Wow check die liefde. Als jij het al zegt dan zou ik het nog wel geloven.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
#spreadthelove
Behalve met wickedmen want dat is gewoon echt een mongool.
Probleem met wicekdmen is gewoon dat het allemaal best gezellig kan zijn, tot hij binnen komt vallen en dan wordt het ineens weer een grote strijd om niks."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem het maar van mij aan, pretty eyes.Ik snap je nu bby.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:25 schreef wickedmen het volgende:
Jouw hete body op de mijne tijdens een hete massage met Thaise massageolie en dan ondeugend los gaan.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Nootjes schuldquote:Op donderdag 13 november 2014 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij die series maakt dat idd minder uitZijn geen hoogstandjes of zo haha.
[..]
Wow check die liefde. Als jij het al zegt dan zou ik het nog wel geloven.
Probleem met wicekdmen is gewoon dat het allemaal best gezellig kan zijn, tot hij binnen komt vallen en dan wordt het ineens weer een grote strijd om niks.![]()
![]()
quote:
Blame the white man.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oh vandaarquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ja, waarom niet gewoon bij het oude blijven.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders is het de mentaal uitgedaagde de schuld geven.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Heb ik wel vaker, loop ik een restaurant binnen als een hero himself zie je al die vrouwen opeens zwijmelen en al die mannen opeens fittie met hun. Shit escaleert altijd als hell.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij die series maakt dat idd minder uitZijn geen hoogstandjes of zo haha.
[..]
Wow check die liefde. Als jij het al zegt dan zou ik het nog wel geloven.
Probleem met wicekdmen is gewoon dat het allemaal best gezellig kan zijn, tot hij binnen komt vallen en dan wordt het ineens weer een grote strijd om niks.![]()
Ahw. Ik heb je back, Chai.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders is het de mentaal uitgedaagde de schuld geven.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Och ja, ontoerekeningsvatbaar. Logisch wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders is het de mentaal uitgedaagde de schuld geven."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Probleem met Nootjes is dat hij altijd in zichzelf raaskalt, net een 15 jarige met down-syndroom.quote:![]()
![]()
Gheheheh.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders is het de mentaal uitgedaagde de schuld geven.![]()
![]()
Oké.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Probleem met Nootjes is dat hij altijd in zichzelf raaskalt, net een 15 jarige met down-syndroom.![]()
Jawel. Prizm to work here.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent toch niet srs neem ik aan?
McDonalds restaurant noemenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker, loop ik een restaurant binnen als een hero himself zie je al die vrouwen opeens zwijmelen en al die mannen opeens fittie met hun. Shit escaleert altijd als hell.
quote:
Wat Utrecht betreft heb ik je gap.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Steek in mijn rug dit van een mede Utrecht fan. Vergeet ik niet.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Maak jij eens een grap danquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Oke wil niet opstoken ofzo maar Chloro is voor Ajax.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat Utrecht betreft heb ik je gap.
Maar verder is ze heel chill en leuk.![]()
PRIZM is de ghetto tak van PRISM.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
PRISM bedoel je? DM me eens de naam en bron dan, mr. NSA.
En nee. Mag ik niet verder vertellen, maar vond wel leuk om door te lateren schemeren dat het nog rond waardt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Kkquote:Op donderdag 13 november 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PRIZM is de ghetto tak van PRISM..
quote:En nee. Mag ik niet verder vertellen, maar vond wel leuk om door te lateren schemeren dat het nog rond waardt.Oh man, shit, kreeg meteen memoriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Kaper zegt geef me je boot vieze ethiopier.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt krio bij de kaper..
[ afbeelding ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Haha leuk mensen valse hoop gevenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk.
[..]
Oh man, shit, kreeg meteen memories.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kaper zegt geef me je boot vieze ethiopier.
Zag het ook pas net.
![]()
Ruikt dat bij zulken ook naar curry btw srs?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
7,9/10 moest beetje lachenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt krio bij de kapper..
[ afbeelding ]Gvdquote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kaper zegt geef me je boot vieze ethiopier.![]()
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: