hahahaquote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer al maanden mijn neusslagader door te snijden.
Doe ik helemaal niet, young buck.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zomaar woorden/feelings in de mond leggen, oud werkpaard.
Nou ja, kan dat jij dat vindt natuurlijk.quote:[..]
Don't care, het is zo.
Fixed.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer al maanden een neus tegen jouw mening te vormen, dat is best moeilijk vergeleken met die van jou.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kk gezellig hier nou
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Komt zkr vn alle anabole viese bodybilder
quote:
Je hebt les nodig.quote:
Komop dude srs dat klonk grappiger in je hoofd.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komop dude srs dat klonk grappiger in je hoofd.
Shit ik raak confused. Maar idd, jij hebt je keuze gemaakt.quote:
Veer ben je bij met TVD en TO?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit ik raak confused. Maar idd, jij hebt je keuze gemaakt.Dus niet komen janken op mij nu
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit ik raak confused. Maar idd, jij hebt je keuze gemaakt.Dus niet komen janken op mij nu
![]()
Neeeee ik spaarquote:Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Veer ben je bij met TVD en TO?
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet, young buck.
Snap wel dat jij je meer aangetrokken voelt tot die kneuzenkermis van toenquote:Nou ja, kan dat jij dat vindt natuurlijk.
Ja ik ben helemaal bijquote:Op donderdag 13 november 2014 15:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeeee ik spaarZo lang als ik het volhoud. Zit momenteel nog in andere serie nl dus dan is het makkelijker om te wachten
Jij wel dus??
Ik m'n keuze gemaakt? Jij jaquote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker geen liveleak van gemaakt, de egoïstquote:Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien zijn polsen doorgesneden na gisteren, hij was echt mad.
Ach jij behoorde tot diezelfde groep man... doe niet so. Doe baks en zand er over toch fokfriedns fo liffiequote:Op donderdag 13 november 2014 15:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Snap wel dat jij je meer aangetrokken voelt tot die kneuzenkermis van toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |