Volgens mij lees ik het nu voor het eerstquote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man. Heb ik dat nooit verteld?"Pas maar op hoor want hij pakt je altijd op persoonlijke shit.
" Ja nee, hij vertelt je gewoon als hij vindt dat je dom doet. En dat vind ik mooi.
Moet ook kunnen, en daarna gewoon weer normaal doen toch. Niet iedereen kan daar even goed tegen blijkbaar.
Haha ja mooi eh. Sowieso Bob's Burgers.quote:
Bby ik snap dat je jelly bent, maar ik heb ook nog steeds lobi voor jou hoor. En ook jij bent welkomquote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, sinds
[..]
ik dezelfde PI gebruikte als jij, misschien? [ afbeelding ]
Nvm ik had weer iets geschreven om je keihard op je lul te trappen en je de grond weer eens in te trappen zodat je weer mad wordt en mij gaat stalken maar te vaak hard slaan is niet cool en getuigt van zwakheid.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar anders maak je ff een topic. Denk dat iedereen wel weer wacht op een nieuw hosselikbenkoningverhaal van je
Dacht dat je dat al wist, maar bij dezen dan ja. :$quote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik het nu voor het eerst![]()
.
God damn, I love you even mo'.
Dat stokje mooi overgedragen aan die kkmongoolquote:
Here we go againquote:Op donderdag 13 november 2014 14:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nvm ik had weer iets geschreven om je keihard op je lul te trappen en je de grond weer eens in te trappen zodat je weer mad wordt en mij gaat stalken maar te vaak hard slaan is niet.
Ondanks dat je soms best irritant kan zijn.
Geen idee waar dit over gaat.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is een beetje de retoriek die men vorig jaar ook hanteerde, ten tijde van team #ireallydontcare.
De Jokertje van de KLB SC.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat stokje mooi overgedragen aan die kkmongool
Hehe iddquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
en elke kans om in mijn broekje te komen is bij deze verspeeld
Zomaar woorden/feelings in de mond leggen, oud werkpaardquote:
Don't care, het is zoquote:Can't take you srsly nadat je zei dat deze SC nu leuker is dan 2 jaar geleden. (srs)
Hoezo niet? Kk gezellig hier nouquote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat.
Can't take you srsly nadat je zei dat deze SC nu leuker is dan 2 jaar geleden. (srs)
Laat die ouwe seniele gek maar, die heeft ze niet meer allemaal op een rijtje.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kk gezellig hier nou
Komt zkr vn alle anabole viese bodybilderquote:Op donderdag 13 november 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laat die ouwe seniele gek maar, die heeft ze niet meer allemaal op een rijtje.
Probeer al maanden mijn neusslagader door te snijden.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar ik vind je nog steeds een kk mongool, hopelijk trek je, je niks aan van mijn mening.
Ewa hoe gaat het sletje.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:33 schreef tetouaribo het volgende:
Maar deze zou ik niet pikken hoor. Van 2 kanten genaaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |