Ohooh snap.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij loopt te geilen op bodybuildende vrouwen en lijkbleke gratenpakhuizen, dus ja, als zij zich daarin kunnen vinden..
En jij loopt te geilen op vette L-cup negerinnen met een Shaneequa bakkes. En je pijpt BT. Dus ja........quote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij loopt te geilen op bodybuildende vrouwen en lijkbleke gratenpakhuizen, dus ja, als zij zich daarin kunnen vinden..
Wat is een Shaneequa bakkes?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En jij loopt te geilen op vette L-cup negerinnen met een Shaneequa bakkes. En je pijpt BT. Dus ja........
Vind dit geen L-cup negerin met een Shaneequa-bakkes, hoor..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En jij loopt te geilen op vette L-cup negerinnen met een Shaneequa bakkes. En je pijpt BT. Dus ja........
Ohhhhhhhh daarom constant die overdreven complimentjes en lachjes naar elkaarquote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En je pijpt BT. Dus ja........
Nee, die circlejerk van de rest hier is lekkerquote:Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh daarom constant die overdreven complimentjes en lachjes naar elkaar
Ik jerk helemaal niks.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, die circlejerk van de rest hier is lekker.
Wel minder gay tho dan die 1 op 1 van jullie :squote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, die circlejerk van de rest hier is lekker.
Heb er eventjes over na moeten denken maar dit is toch niet helemaal mijn ding neequote:
Hoe vaak bekijk je dit plaatje nu zo gemiddeld op een dag?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind dit geen L-cup negerin met een Shaneequa-bakkes, hoor...
[ afbeelding ]
Volgens mij heb jij teveel tijd gespendeerd met kwijlende imbecielen en ben je er zelf eentje geworden.
Precies 1, was namelijk de eerste keer dat ik 'm zag. Hoezo?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe vaak bekijk je dit plaatje nu zo gemiddeld op een dag?
OKEquote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies 2, was namelijk de eerste keer dat ik 'm zag. Hoezo?
Sick. Volgens mij geilt hij srs op zijn oma. Broek staat ook een beetje strak.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom dat Mozy ook zo nu en dan met z'n huisgenotes bakst.
[ afbeelding ]
wtf is dit? wel geil :squote:Op donderdag 13 november 2014 14:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom dat Mozy ook zo nu en dan met z'n huisgenotes bakst.
[ afbeelding ]
Jij bent van de series toch, heb je gotham al gekeken?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt hèquote:
Die zal vast beweren dat ze helemaal niet boos is..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè. Sloeg helemaal nergens op.
Nou is dat niet verbazend, het is tenslotte Veer, but still.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go for it. :$ Neem Turkse pizza met extra feta mee voor mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal ik een Turkse pizza met döner halen?
Haha mad/jaloers.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tell 'em babe.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ging hier kapot om... weet niet heel goed waarom maar gvdquote:Op donderdag 13 november 2014 14:31 schreef krioro het volgende:
En dan na rejection naar tweede keus Chloro gaan, die het nog pikt ook, wow.
Hou mij er eens buiten, heb altijd liefde gehad voor dWc dus doe niet zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha mad/jaloers.
En dan na rejection naar tweede keus Chloro gaan, die het nog pikt ook, wow.
Will doquote:Op donderdag 13 november 2014 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Go for it. :$ Neem Turkse pizza met extra feta mee voor mij.
Op jouw Diglet-lookin' ass? Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chloro en ik gaan way back, sinds ik hier eerst werd gehaat door iedereen behalve zijquote:En dan na rejection naar tweede keus Chloro gaan, die het nog pikt ook, wow..
Dit dusquote:Op donderdag 13 november 2014 14:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou mij er eens buiten, heb altijd liefde gehad voor dWc dus doe niet zo.
HAHAHAquote:
Hahaha shiitquote:
Dit ja. Al die wijven die mij toentertijd DM's stuurden en mij waarschuwden voor jou.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chloro en ik gaan way back, sinds ik hier eerst werd gehaat door iedereen behalve zij.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Will do.
[..]
Op jouw Diglet-lookin' ass? Nee. [ afbeelding ]Op de man gaan spelen, he really mad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
De enige die zich tot nu toe bewezen heeft een heerlijk lijf te hebben én een leuke kop erop te hebben zitten, is Krio
Mening van Veer (10/10 wife material) >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>quote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn natte droompjes gaan nog altijd en alleen over KrioIk heb jou nooit gehaat hoor.quote:[..]
Chloro en ik gaan way back, sinds ik hier eerst werd gehaat door iedereen behalve zij.
full stops and exclamation marks
Geforceerd.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
HAHAHA!
Nice one.
Was goed bedoeld hoor, ondankbaar.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit ja. Al die wijven die mij toentertijd DM's stuurden en mij waarschuwden voor jou.I don't currr, always loved your son of a bitch ass.
Tering, echtquote:Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit ja. Al die wijven die mij toentertijd DM's stuurden en mij waarschuwden voor jou.I don't currr, always loved your son of a bitch ass.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef krioro het volgende:
Mening van Veer (10/10 wife material) >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verwijzing #7374692
Speltip 1: weet wanneer je moet stoppen
zo ben jij wel hequote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Was goed bedoeld hoor, ondankbaar.
Ahw, poepie toch.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Was goed bedoeld hoor, ondankbaar.
Luister, ik snap dat je verdrietig bent om je loss, maar dat was niet mijn schuld.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering, echt. Dacht er btw laatst over dat deze SC tegenwoordig véél leuker is dan pak 'm beet 2 jaar terug
.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ben ik een kwijlende imbeciel? Explain yourselfquote:Op donderdag 13 november 2014 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind dit geen L-cup negerin met een Shaneequa-bakkes, hoor...
[ afbeelding ]
Volgens mij heb jij teveel tijd gespendeerd met kwijlende imbecielen en ben je er zelf eentje geworden.
Sinds wanneer lees jij over een PI heen, knuppel dat je bent?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè. Sloeg helemaal nergens op.
Nou is dat niet verbazend, het is tenslotte Veer, but still.
Dit is een beetje de retoriek die men vorig jaar ook hanteerde, ten tijde van team #ireallydontcare.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Luister, ik snap dat je verdrietig bent om je loss, maar dat was niet mijn schuld.
Ja man. Heb ik dat nooit verteld?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering, echt. Dacht er btw laatst over dat deze SC tegenwoordig véél leuker is dan pak 'm beet 2 jaar terug
.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Will do.
[..]
Op jouw Diglet-lookin' ass? Nee. [ afbeelding ]Lul niet slijmbal, zat hier voor Chlo en ik deed ook altijd lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Nou, sindsquote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben ik een kwijlende imbeciel? Explain yourself
ik dezelfde PI gebruikte als jij, misschien?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sinds wanneer lees jij over een PI heen, knuppel dat je bent?
whahaha no way dit moet een grap zijnquote:Op donderdag 13 november 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je wel een bussie vol Polen voor nodig die in 5-ploegendiensten dat willen doen. Chloro is dm queenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Chloro kan haar dm-geschiedenis er op nakijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |