Ja lekker boeiend hoeveel het er zijn als je er toch nooit last van hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:46 schreef vigilant7 het volgende:
ironisch, ik die een obsessie heb met bladblazers
Waar gaat jouw sig over?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend hoeveel het er zijn als je er toch nooit last van hebt.
Nee, heb ze alleen vrouwelijk.quote:
Omgquote:
Lekker veel lawaai maken, past wel bij jullie grote bekquote:Op donderdag 13 november 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend hoeveel het er zijn als je er toch nooit last van hebt.
Hij heeft het serieus vaker over bladblazers?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef Chai het volgende:
Ben je autist Kees of zo, met je bladblazer obsessie.
Wie is jullie? Hier in de buurt is geen bladblazer te bekennen hoor, weet niet welk type mensen die bezitten.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:52 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Lekker veel lawaai maken, past wel bij jullie grote bek
De dierlijke uitstraling van een strakbeaderde kloppende manroedequote:
jullie?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:52 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Lekker veel lawaai maken, past wel bij jullie grote bek
bejaarden.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is jullie? Hier in de buurt is geen bladblazer te bekennen hoor, weet niet welk type mensen die bezitten.
Ja de gemeente enz.
Nederland heeft meer bladblazers dan Frankrijk omdat hij een vrij forse verzameling bladblazers heeft.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is jullie? Hier in de buurt is geen bladblazer te bekennen hoor, weet niet welk type mensen die bezitten.
Ja de gemeente enz.
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Tot vandaag nog wel, maar ben nu exclusive met Veer.
Mijne doet meer denken juist aan een kangeroe embryo. Van anderen zie ik verder nooit.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
De dierlijke uitstraling van een strakbeaderde kloppende manroede
Dat was een grapjequote:
Ja, hij is gewoon de betere man.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Snap je miss nu waarom ik voor krio garotlul
quote:Vigilant : Zo bladblazer, we gaan weer een eindje bladblazen. Het is wel niet wel zulk heel mooi weer maar we moeten even de straat opschonen. Het is wel een beetje slordig weer maar vanavond mag je weer binnenkomen.
Journalist : Maar meneer Vigilant, hoeveel blaast u gemiddeld?
Vigilant : Nou als het weer meewerkt en ik heb tijd genoeg ongeveer 10.000 blaadjes per week. Als het financieel kon zou ik helemaal niet meer werken maar dan zou ik de hele dag gaan blazen
Hij loopt te geilen op bodybuildende vrouwen en lijkbleke gratenpakhuizen, dus ja, als zij zich daarin kunnen vinden..quote:
Wow scherpquote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij loopt te geilen op bodybuildende vrouwen en lijkbleke gratenpakhuizen, dus ja, als zij zich daarin kunnen vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |