Opzet geslaagd. Smooth. Tot uw dienst.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Op de top stoppen hè. Bij Veer dus.
Ben er inmiddels aan gewend, de littekens van jouw messteken zijn ook nog aan het helen.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou eerst een ziekenhuis verwittigen met dat mes in je hart, alvorens te letten op andermans spelling.
blondje93quote:Op donderdag 13 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
Hoe heet dat wijf nou dat er bij was bij de laatste Fylax Friday show?
Zij had mij toegevoegd op WA en ze is kk lekker weet alleen haar username niet meer.
Had volgens mij ook een lekkere fotoboek.
hela sannie. Je leeft fokquote:Op donderdag 13 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
Hoe heet dat wijf nou dat er bij was bij de laatste Fylax Friday show?
Zij had mij toegevoegd op WA en ze is kk lekker weet alleen haar username niet meer.
Had volgens mij ook een lekkere fotoboek.
Maar anders maak je ff een topic. Denk dat iedereen wel weer wacht op een nieuw hosselikbenkoningverhaal van jequote:
En jij bent een psychopatische stalker.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:40 schreef vigilant7 het volgende:
Nederland heeft meer bladblazers als heel Frankrijk, jullie zijn gek
Deze backstab is anders ook niet mis.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er inmiddels aan gewend, de littekens van jouw messteken zijn ook nog aan het helen.
nou enquote:Op donderdag 13 november 2014 13:40 schreef vigilant7 het volgende:
*danquote:Op donderdag 13 november 2014 13:40 schreef vigilant7 het volgende:
Jouw hoofdquote:Op donderdag 13 november 2014 13:43 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
je zou maar een blaadje laten liggen he
vuiligheid bah
misschien hebben ze in frankrijk gewoon een betere plantsoenendienst en hoeven de mensen niet zo veel zelf te doenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:43 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
je zou maar een blaadje laten liggen he
vuiligheid bah
Vond dat stiekem wel een mooie docu =$.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef Chai het volgende:
Ben je autist Kees of zo, met je bladblazer obsessie.
Hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef Chai het volgende:
nee was op het nieuws hierquote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef Chai het volgende:
Heeft die jou ook gestalktquote:Op donderdag 13 november 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij bent een psychopatische stalker.
Eens.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond dat stiekem wel een mooie docu =$.
Ja lekker boeiend hoeveel het er zijn als je er toch nooit last van hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:46 schreef vigilant7 het volgende:
ironisch, ik die een obsessie heb met bladblazers
Waar gaat jouw sig over?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend hoeveel het er zijn als je er toch nooit last van hebt.
Nee, heb ze alleen vrouwelijk.quote:
Omgquote:
Lekker veel lawaai maken, past wel bij jullie grote bekquote:Op donderdag 13 november 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend hoeveel het er zijn als je er toch nooit last van hebt.
Hij heeft het serieus vaker over bladblazers?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef Chai het volgende:
Wie is jullie? Hier in de buurt is geen bladblazer te bekennen hoor, weet niet welk type mensen die bezitten.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:52 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Lekker veel lawaai maken, past wel bij jullie grote bek
De dierlijke uitstraling van een strakbeaderde kloppende manroedequote:
jullie?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:52 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Lekker veel lawaai maken, past wel bij jullie grote bek
bejaarden.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is jullie? Hier in de buurt is geen bladblazer te bekennen hoor, weet niet welk type mensen die bezitten.
Ja de gemeente enz.
Nederland heeft meer bladblazers dan Frankrijk omdat hij een vrij forse verzameling bladblazers heeft.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is jullie? Hier in de buurt is geen bladblazer te bekennen hoor, weet niet welk type mensen die bezitten.
Ja de gemeente enz.
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Tot vandaag nog wel, maar ben nu exclusive met Veer.
Mijne doet meer denken juist aan een kangeroe embryo. Van anderen zie ik verder nooit.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
De dierlijke uitstraling van een strakbeaderde kloppende manroede
Dat was een grapjequote:
Ja, hij is gewoon de betere man.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Snap je miss nu waarom ik voor krio garotlul
quote:Vigilant : Zo bladblazer, we gaan weer een eindje bladblazen. Het is wel niet wel zulk heel mooi weer maar we moeten even de straat opschonen. Het is wel een beetje slordig weer maar vanavond mag je weer binnenkomen.
Journalist : Maar meneer Vigilant, hoeveel blaast u gemiddeld?
Vigilant : Nou als het weer meewerkt en ik heb tijd genoeg ongeveer 10.000 blaadjes per week. Als het financieel kon zou ik helemaal niet meer werken maar dan zou ik de hele dag gaan blazen
Hij loopt te geilen op bodybuildende vrouwen en lijkbleke gratenpakhuizen, dus ja, als zij zich daarin kunnen vinden..quote:
Wow scherpquote:Op donderdag 13 november 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij loopt te geilen op bodybuildende vrouwen en lijkbleke gratenpakhuizen, dus ja, als zij zich daarin kunnen vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |