Ik heb deze handelingen never opgegeven, altijd door gegaan... jij niet dus?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Gezellig. Laten we gezamenlijk fappen op pics/vids van de chick die sinos pretendeerde te zijn.
HEY HONKBALHEUFDquote:Op donderdag 13 november 2014 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je het eerst drie keer ronddraait dan mag je het daarna weer teruggeven
Tot vandaag nog wel, maar ben nu exclusive met Veer.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb deze handelingen never opgegeven, altijd door gegaan... jij niet dus?
Dat is een vieze honkbal nee grapje is softbal. Maar dven en ik zijn vriendjes dus kan best.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet hoe een honkbal eruit ziet hoor.
she know?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Tot vandaag nog wel, maar ben nu exclusive met Veer.
Wat een kkwijfquote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, het was haar voorstel: KLB / [KLB SC] Personal assistent in Fokken
Ntm.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom we zoeken gewoon een nieuwe. http://fotoboek.fok.nl/
Helaas weinig van dat kaliberquote:Op donderdag 13 november 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom we zoeken gewoon een nieuwe. http://fotoboek.fok.nl/
Verwijzing #7374692quote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, het was haar voorstel: KLB / [KLB SC] Personal assistent in Fokken
Ook gij Brutus?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, 2NutZ wilt Antilliaanse K-Liber daggersletjes.
Nee joh matties kunnen dat van elkaar hebben toch, baks.quote:
Gastquote:
Ik zou eerst een ziekenhuis verwittigen met dat mes in je hart, alvorens te letten op andermans spellingquote:
Op de top stoppen hè. Bij Veer dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verwijzing #7374692
Speltip 1: weet wanneer je moet stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |