Wat is je antwoord dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dus dit is het niveau? Ja inderdaad, stuk intelligentie. Straalt er vanaf.
[..]
Heb je me ook niet, dat gaat over uitchecken op je eindpunt buiten de daluren. Daar ging het niet om. En m'n antwoord kreeg ik al toen ik terug belde van iemand die wel capabel genoeg was om m'n vraag te begrijpen.
She madquote:Op donderdag 13 november 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja leuk hoor fok hihaho allemaal hilarisch, maar gekanker op dat level trek ik niet gewoon.
anorexia gevalletje.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Scharminkel.
190 cm 62 kg 2,6% bf 45x9 reps dl 25 kg!!
Hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 12:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Scharminkel.
190 cm 62 kg 2,6% bf 45x9 reps dl 25 kg!!
Wat is er mis met mijn lichaamsbouw?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef voederbietel het volgende:
En alles beter dan jouw lichaambouw heh?
Nee, opkkrenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef VeerEli het volgende:
Oh dus dit is het niveau? Ja inderdaad, stuk intelligentie. Straalt er vanaf.
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:08 schreef VeerEli het volgende:
Ja en anders houd je gewoon ff lekker je kankerbek dicht,
Waarom doe jij altijd zo onaardig tegen veer?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:14 schreef Chloroform het volgende:
Jullie zitten allemaal wel te lachen om BT, maar dit is toch weer typisch Veer, zo uit je slof schieten om niks bijzonders. Trek je die shit eens niet zo aan man.
Hahah je bent gewoon jaloers met je ecto vriend die nog geen pak melk kan benchpressen laat staan 25 reps x 3.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahaDie drang om je te bewijzen
Nou poeh buffed hoor wauw super heej hahahah
Niks, beetje jammer dat je jezelf zo hebt laten uitdijen maar goed.quote:Wat is er mis met mijn lichaamsbouw?
WAT WAS HET ANTWOORD DAT JE GEKREGEN HEBT DANquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Komt die halve schedel ook weer in zijn witte nichten pak.
Ja ik deed al editquote:Op donderdag 13 november 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WAT WAS HET ANTWOORD DAT JE GEKREGEN HEBT DAN
Jezus
"Wil nie stoke maar..."quote:Op donderdag 13 november 2014 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd zo onaardig tegen veer?
Eens met deze bazenmeid. No hosselingquote:Op donderdag 13 november 2014 12:14 schreef Chloroform het volgende:
Jullie zitten allemaal wel te lachen om BT, maar dit is toch weer typisch Veer, zo uit je slof schieten om niks bijzonders. Trek je die shit eens niet zo aan man.
Ik vind je heel erg stom, maar dat is niets nieuws toch.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja Chlo waarom doe jij altijd zo onaardig tegen mij?
Jaloers.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja Chlo waarom doe jij altijd zo onaardig tegen mij?
Mooi wijffie ben je ook hequote:
Stukquote:Op donderdag 13 november 2014 12:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt zij weer aan hoor, kk naziGa elkaar lekker pijpen ofzo
Wat kon? Ingecheckt blijven?quote:
Waarom roem je mij nooit als ik je help? voel me erg minderwaardig daardoor soms.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:25 schreef VeerEli het volgende:
Haha, Chlo heeft wickedmen, voeder en BT aan haar side
#TeamSadnessLevel900
Weet je wat sad is. Gecombineerd komen wij nog niet eens aan de helft van jouw gewicht.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:25 schreef VeerEli het volgende:
#TeamSadnessLevel900
Jaquote:Op donderdag 13 november 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat kon? Ingecheckt blijven?
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
WAT NOU AWWW TRIESTE KANKERHOER DAT ZEG JE MAAR TEGEN JE MOEDER OFZO JAA GODVER KK WIJF DAT JE BENT GA LEKKER GRAS ETEN STUK PAARDENSTRONT.GhehheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veer plsquote:Op donderdag 13 november 2014 12:25 schreef VeerEli het volgende:
#TeamSadnessLevel900
Je bent een schatje. Zal ik doen vanaf nu.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom roem je mij nooit als ik je help? voel me erg minderwaardig daardoor soms.
Ik vraag me altijd af of je trollt of dat je echt denkt dat ik dik benquote:Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je wat sad is. Gecombineerd komen wij nog niet eens aan de helft van jouw gewicht.
Dat komt dus echt precies op hetzelfde neer als de antwoorden die ik gaf, maar oké, fijn dat je je antwoord hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JaMet die korting erin verwerkt nog
En ik vraag me af of je echt kk dom bent of maar alsof doet.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef VeerEli het volgende:
Ik vraag me altijd af of je trollt of dat je echt denkt dat ik dik ben
Ok dan blijf ik nog even #TeamVeerquote:Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je bent een schatje. Zal ik doen vanaf nu.
[..]
Oh, noem je het stevig?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef VeerEli het volgende:
Klopt, maar dit hoorde ik al aan de tel voordat jij ermee kwamquote:Op donderdag 13 november 2014 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat komt dus echt precies op hetzelfde neer als de antwoorden die ik gaf, maar oké, fijn dat je je antwoord hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och komt dit scharminkel ook weer even langs, hoor. Ben je opgetrommeld joh?
Hahahaquote:
Gezellig. Laten we gezamenlijk fappen op pics/vids van de chick die sinos pretendeerde te zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dan blijf ik nog even #TeamVeer
Excuse me??!!quote:Op donderdag 13 november 2014 12:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Gezellig. Laten we gezamenlijk fappen op pics/vids van de chick die sinos pretendeerde te zijn.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:25 schreef VeerEli het volgende:
#TeamSadnessLevel900
WAAROM ZEG JE EERST NEE EN DAN NU OPEENS "KLOPT"quote:Op donderdag 13 november 2014 12:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar dit hoorde ik al aan de tel voordat jij ermee kwam
Ja wat? Wil ook best op jouw pics fappen hoor maar dat zou een beetje raar zijn als jij erbij bent. =$quote:
Even deze nog quoten want:quote:
Denk dat VeerEli dit wel een fijn idee vindt.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
Zal je gezicht eens in een chocoladetaart duwen en je rond laten lopen als Zwarte Piet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |