Loreland, schele karbonkel dat je er rondloopt.quote:
Ja, en toch raar dat je zo actief en zo erg met FOK! bezig bent, jaren.... en dan in ene uit het niets verdwijnt...quote:Op donderdag 13 november 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahaJa, vond ik ook altijd wel knus
Daarom mis ik wd man, zij kon ook altijd mooie discussies voeren.
is m'n girl, weettoch
Maakt geen hol uit scheefgetrokken pancreas.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Loreland, schele karbonkel dat je er rondloopt.
Soms vraag ik me af of er dan niet iets ergs is gebeurd ofzo. Ik bedoel, als ik opeens na een zwaar ongeluk in coma zou liggen, zouden jullie daar ook niet van op de hoogte gesteld worden, snap je.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en toch raar dat je zo actief en zo erg met FOK! bezig bent, jaren.... en dan in ene uit het niets verdwijnt...
Nee preciesquote:Op donderdag 13 november 2014 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of er dan niet iets ergs is gebeurd ofzo. Ik bedoel, als ik opeens na een zwaar ongeluk in coma zou liggen, zouden jullie daar ook niet van op de hoogte gesteld worden, snap je.
Op zich wel want het heet gewoon Ik Mik Loreland.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maakt geen hol uit scheefgetrokken pancreas.
Ja dat snap ik ook wel, maar we wilden weten of die korting dan ook wel geldig was omdat je dan eigenlijk om kwart voor 5 (dus in de spits) de trein instapt en niet om kwart voor 4 tijdens je overstap.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon ingecheckt blijven dan, wat een probleem om niks weer, jezus
Ja en anders houd je gewoon ff lekker je kankerbek dicht, als je wil flamen of trollen doe je dat maar over mijn eigen achterlijkheid ja? Niet over mijn moeder die net een half jaar een ov-chipkaart heeft. Bedankt.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
We weten iig waar Veer die domheid van heeft.
Wowquote:Op donderdag 13 november 2014 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja en anders houd je gewoon ff lekker je kankerbek dicht, als je wil flamen of trollen doe je dat maar over mijn eigen achterlijkheid ja? Niet over mijn moeder die net een half jaar een ov-chipkaart heeft. Bedankt.
hahahahaha wel knap dat je doorhad dat ik je moeder bedoeldequote:Op donderdag 13 november 2014 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja en anders houd je gewoon ff lekker je kankerbek dicht, als je wil flamen of trollen doe je dat maar over mijn eigen achterlijkheid ja? Niet over mijn moeder die net een half jaar een ov-chipkaart heeft. Bedankt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja leuk hoor fok hihaho allemaal hilarisch, maar gekanker op dat level trek ik niet gewoon.quote:
Was indd heel erg.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja leuk hoor fok hihaho allemaal hilarisch, maar gekanker op dat level trek ik niet gewoon.
quote:
Familie van Anton Mussert?quote:
Ja jezus Veer, dat is toch hetzelfde als dat je vertraging hebt.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar we wilden weten of die korting dan ook wel geldig was omdat je dan eigenlijk om kwart voor 5 (dus in de spits) de trein instapt en niet om kwart voor 4 tijdens je overstap.
Is gewoon een aparte gang van zaken, dus dan wil ik dat gewoon even checken. Is toch niet zo raar of wel
Wat begrijp je niet eraan? Gewoon helemaal niet doen. Of wel, ook goed. Kan je heel trots zijn op hoe stoer je bent dat je zulke praat hebt over andersmans ouders. Want dat is tegenwoordig allemaal maar done, toch? Zul je in je echte leventje vast ook doen tegen iedereen die je tegenkomt. Stoer ventje.quote:
Nee natuurlijk niet, dan is het overmacht. Nu kies je er zelf voor. Chlo pls hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja jezus Veer, dat is toch hetzelfde als dat je vertraging hebt.
https://forum.ns.nl/ov-ch(...)t-kortings-uren-3182
Alsjeblieft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |