Haha kkquote:Op donderdag 13 november 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet eraan? Gewoon helemaal niet doen. Of wel, ook goed. Kan je heel trots zijn op hoe stoer je bent dat je zulke praat hebt over andersmans ouders. Want dat is tegenwoordig allemaal maar done, toch? Zul je in je echte leventje vast ook doen tegen iedereen die je tegenkomt. Stoer ventje.
Ik geef je verder geen ongelijk. Ik verbaasde me alleen dat dit soort woorden uit jou kunnen komenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja leuk hoor fok hihaho allemaal hilarisch, maar gekanker op dat level trek ik niet gewoon.
Lees dat fucking topic gewoon, eigenwijze kuttrutquote:Op donderdag 13 november 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dan is het overmacht. Nu kies je er zelf voor. Chlo pls hoor.
Ja, I'm mad. Don't even deny it. En nu? Voel je je nu verheven? Treurig kankerjong.quote:
En 110% anti-BTquote:
Hahah helemaal mad omdat je moeder en jij niet weten hoe je chipkaart werkt en dan hier op FOK komen jankenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, I'm mad. Don't even deny it. En nu? Voel je je nu verheven? Treurig kankerjong.
quote:
Het is lastig het hier oneens mee te zijnquote:
ja weinig voor nodig om dit te erkennenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is lastig het hier oneens mee te zijn
En dan mij uitmaken voor domquote:Op donderdag 13 november 2014 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahah helemaal mad omdat je moeder en jij niet weten hoe je chipkaart werkt en dan hier op FOK komen janken![]()
En ja voel me indd beter
Komt zij weer aan hoor, kk naziquote:Op donderdag 13 november 2014 12:14 schreef Chloroform het volgende:
Jullie zitten allemaal wel te lachen om BT, maar dit is toch weer typisch Veer, zo uit je slof schieten om niks bijzonders. Trek je die shit eens niet zo aan man.
*nichtenpakquote:Op donderdag 13 november 2014 12:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Komt die halve schedel ook weer in zijn witte nichten pak.
Mag ook wel na een half uur chronische tekenen van assertieve dissonantie vertonen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Je hoeft niet elke keer zo te miepen omdat ik het niet altijd met je eens ben. Doe eens rationeel.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt zij weer aan hoor, kk naziGa elkaar lekker pijpen ofzo
hee, ik las laatst dat jij een ban hadquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mag ook wel na een half uur chronische tekenen van assertieve dissonantie vertonen.Probeert ook even intelligent over te komen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nou maar geen moeite, je kunt het niet verbloemen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |