Vind je mij ook educated overkomen?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar van jou is het te begrijpen want jij bent lelijk, dom en irritant. Hugh heeft nog een goed lijf en komt enigszins educated over.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vind je mij ook educated overkomen?
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar van jou is het te begrijpen want jij bent lelijk, dom en irritant. Hugh heeft nog een goed lijf en komt enigszins educated over.
Komt ook eigenlijk doordat we nooit praten over educated stuff. Sowieso slim gaan doen in een KLB SC.quote:
Oh! Is dat het!quote:Op donderdag 13 november 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt ook eigenlijk doordat we nooit praten over educated stuff. Sowieso slim gaan doen in een KLB SC.
Dit zou iedereen serieus moeten nemen. Wie wil jou nou bovenop d'r hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die denkt dat Veer dit ook nog serieus zou nemen?
Nee, daar komt het niet door, maar dat je dit denkt bewijst al dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt ook eigenlijk doordat we nooit praten over educated stuff. Sowieso slim gaan doen in een KLB SC.
Ja. Ik weet toevallig erg veel over het heelal en ben over een paar maanden afgestudeerd bestuurskundige.quote:
Chlo pls.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, daar komt het niet door, maar dat je dit denkt bewijst al dat ik gelijk heb.
Zal het effe vragen aan mijn vorige bedpartners.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit zou iedereen serieus moeten nemen. Wie wil jou nou bovenop d'r hebben
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt ook eigenlijk doordat we nooit praten over educated stuff.
Oh ja super stom want we praten indd alleen maar over moeilijke en slimme dingen hier.quote:
Ik had een soortgelijk gevoel, maar toen ik had gekakt was het weer weg dus denk dat het gewoon een drol was die dwarszat.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:56 schreef wickedmen het volgende:
Ik voel iets moois opbloemen tussen mij en Chloro, krijg er zelfs geniepig vlindertjes van.
Echt zo'n chick die je thuis alle hoeken van het huis laat zien met haar vuist.
Waren die wel bij bewustzijn?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zal het effe vragen aan mijn vorige bedpartners.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ja super stom want we praten indd alleen maar over moeilijke en slimme dingen hier.
Wow <3quote:Op donderdag 13 november 2014 12:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had een soortgelijk gevoel, maar toen ik had gekakt was het weer weg dus denk dat het gewoon een drol was die dwarszat.
Is er leven op Pluto?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Ik weet toevallig erg veel over het heelal en ben over een paar maanden afgestudeerd bestuurskundige.![]()
lekker puh!
Oh leuk, wist niet dat jullie zo'n grote familie hadden.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow <3
Mijn vader heeft 3 schapen, 10 kilo rijst en 2 ezels. Waar moet ik zijn? Ik ga je hand vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |